palcsee, a hengerfejnél a ciripelést, a teljesítmény vesztést, és a melegedést mind tapasztalom, kösz az infót.
Ferus, autodeko? Az mi? És mi a véleményed 5801-es számú hozzászólásomról?
én probálgatttam anno nekem ez jött be amugy szelepe válogatja haverét 1 hétig állogattuk mert nem tetszett a hangja és ugye csak isten állitja be pontosan 0.12re mivel nem irták le h mennyire húzzuk rá a hézagmérőre a csavart !
Nincs, csak pkusz egy hibalehetőség. Autodekosnál picit el kell forgatni a felső holtponttól, mert rossz értéket mérhetsz, és ha nem nyit ki a deko rendesen, az önindító mechanizmusai károsodnak.
Jó az a 0,12 a kipufogónál. 0,15-nél melegen is csattog egy picit, valamint a 0,03 elég arra hogy 8-10 fokkal is később nyisson ki a kipuszelep, ami kis fordulatos előnyösebb, viszont középtartományban és felette már hátrány, mert nem tud kipufogni, és teljesítményt vesztes (mondjuk van miből ) ráadásul jobban is melegszik.
Elöször is szépen meg nézeted a szelep hézagot hozzá értö emberkével gyári értéknek megfelelö beálitásal aztán a karburáls ha delorto akkor kicsit nehéz de be lehet löni! de hozzá értö mert baj is lehet!
Vedd le az oldaldeknit és meglátod mi a gond. Nem hinném, hogy fogaskerék, vagy léptetővilla, inkább kapcsolószerkezet. Amúgy, tök mindegy, hogy mi van bent, ez nem olaj hiba.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es fc 550-em,6 sebességes. Az első 3 sebesség eltűnt belőle. Üresből le nyomom a váltókart,rögtön 4-be ugrik be. 4-5-6 fel,le szépen működik. 10w40 -es motul van benne. Mi lehet a baj? Előre is köszi!
Mindenképpen jobban fogsz kiszállni belőle mint amennyiért el bírtad volna adni, lehet még most is árulnád. 300-350-t így is ér ha hozzá sem érsz, ha a másik ugyanekkora felét a biztosító kifizeti már jó vagy.
szevasz
1.motort a kipuhoz karburálni kell
2.a gyapot milyen keményre van tömve (tipusa)?
3.perforált cső furatok átmérölye, cső átmérő stb
ezek mind befolyásolják a motor teljesitményét sajnos
A képen látható módosítást hajtottuk végre, a hangja természetesen durvább lett, viszont az erő, mintha gyengült volna, a gázreakció sem olyan agresszív. Mit gondoltok mi lehet a gond?
A mindap láttam a tv-ben hogy egy gyári 200Le-s Subarura tettek sportlégszűrőt és sport kipufogót. Hangra úgy tűnt hogy erősebb lett valójában meg 189Le-s lett a motor. Aztán állítottak rajta valamit és 223 Le lett. Asszem a vezérlést vagy a benzin/levegő arányt optimalizálták. Lehet, hogy nálam is karburátort kéne hozzá állítani?
Ferus, autodeko? Az mi? És mi a véleményed 5801-es számú hozzászólásomról?