Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Tisztelt Husaberg tulajok! Kb 2 éve nem motorozok de elszántam magam hogy egy berget beszerzek magamnak. mi a véleményetek egy 450 es szeretnék 4k- körül. Ezt néztem ki mert ez van a közelembe. http://www.kepesmotor.hu/husab...
ha ilyen motort vásárolok mikre kell odafigyelnem vagy esetleg valami okosságot mondhatnátok. Előre is köszi :) Üdv. Gergő
úgy tudom nincs, de rá lehet tekerni hogy legyen
Üdv.! Engem az érdekelne ,hogy az FC modellekre lehet-e úgy tenni lámpásfejidomot ,hogy működjön is...? Tehát van-e a gyújtásnál világító tekercs!?
marton.marton@freemail.hu
A motor típusát hiába írod, nekem KTM van. Csak általában ugyanaz. Adj egy mail címet, lefotózom, és elküldöm holnap.
Aha magura!2005 fc 450
Mégegyszer, Magura a kuplung? Akkor van egy használt karom hozzá.
Jó lenne valahonnét szerezni!10ezret nem nagyon akarok kifizetni ilyen dologra persze ha nem tudok sehonnét muszáj lesz!
Magura? Akkor nekem van...
bowdeneshez lett volna egy univerzálém . 3000 ért.
Hidraulikus.Univerzális nem tudom jó-e.Újba bogláron a ktm-be 10 ezret mondtak kicsit soknak találom egy kuplungkarért!
hidraulikus vagy sima? univerzális nem jó ?
Hali!Nincs valakinek elfekvőben jó áron husaberg fc 450 re kuplungkarja?
üdv!attól h kicsit megvan törve a cső a gáz kitalál ez hülyeség 1 évig kitalált most lehet megzavarodott ez az erő kérddés mindig nagyon szíven üt mert te érzed az erő hiányát meg érzed h most erősebb én meg évek ota bergelek és nem éreztem h gyenge lett volna te meg vettél egy 650es berget és egyből tudsz mindent!amugy vegyél egy gyári y katergáz gumi cuccost és plus 5 loerő!az olaj nekem sose habzott jo én motorexxel mentem csak!a gyertyát nem szoktam nyomaték kulccsal húzni boccsás meg hibáztam nem tudtam h 11nmel kell lehúzni azt se tudom mi az nyomaték kulcs gyorsan veszek egyet!tudsz ajánlani egy jót?az h a csavar bele van szabva az nem az én saram mert nálam tökéletes volt nyugodt szívvel mondom!
Üdv,

Kérdés 1: A karter gáz kivezető lyukon köpködi az olajat nem kicsit, ez normális?
Kérdés 2: Járó motornál oldalt az olajszint jelző kisablaknál buborékos az olaj, "habzik". Ez normális? Persze új olajat kap mindíg ahogy kell.

Feri, ez a karter gáz cső 2 helyen is meg volt törve, magyarán nem tudott idáig kifujni, ezért volt csak pár csepp a kis tartályban, és ezért nyomta ki az olajat orrán száján. Most hogy ezt megoldottuk visszajött az ereje, a hagja is más.
Ja meg a szerelőm üzeni, hogy a gyertyát 11Nm-el húzd meg, ne 40-el. Jelenleg nem tudjuk kicsavarni a gyertyát. Az olaj leeresztő kitekerése sem volt 1szerü, ahol meg a mágnes van csak forog egy helybe, se kiszedni se meghúzni nem lehet... :( De megoldjuk.
érdekelne az a600 LC4 váltó. ha azt a 3 fogaskereket becseréled 600aséira. ( mondjuk itt a komplett váltót adtad volna 15 ért ha jól emlékszem )
...nekem is van egy ilyen örök darabom, hasonló paraméterekkel sajnos
Palcsee!


olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. high flow 640 lc4
hát lett bele pénz pumpálva rendesen!örök darab
reméljük a bele is!

örömmel látom h szép állapotban van a moci!
Hát ízlések és pofonok ki mire használja a gépet van ki pálya fogócskás , van ki utcán fogócskázik Személy szerint utcát részesítem előnyben! Mentem már pályán egy pár motorral de nem az én világom! Ü.ó: hát lehet egy picivel több van mint a tiétekbe
Na mindegy nem azért mondtam :D Lehet majd vmikor átnyergelek pályamenőnek mint ti ...hátha tanulok vmit Egyébként nem szoktam piros lámpánál dekkolni nem szeretném ha megragadna a dugóm Na Peace