Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló,

tudunk készíteni ilyen pólókat.

E-mail/MSN: zsoltisopron@hotmail.com
Tel.: 06305704150

Ha nem veszem fel, ügyféllel vagyok.
Heló

Kellene egy nagyfelbontású kép a motorodról, oldalról. Meg majd az idomok pontos méretei, de tervezéshez egyenlőre elég a kép. E-mail/MSN: zsoltisopron@hotmail.com
Milyen láncot vegyek FS 650-re?

Üdv.
Ha eladás előtt kicsit feldobnátok a legyalázott gépeket, vagy csak hiányzik már egy új design. Husaberg "vastag" (kb. a duplája az Ebayes szlovákokénak) matricaszettek, 2000-2005, és 2006-2008 kivitelben.(első-hátsó sárvédő, tankidom, első telóvédő,) 11 e Ft/szett, 2005-ig 1 féle (fekete), 2006-2008-ig 2 féle van. (IPA és Factory)
Akksiból talán nem?
Ez 2005 FC! De hogy van a öninditó meg csinálva honnan kap áramot?
Tényleg 2005-ös..Ha kell el tudom küldeni a számlát beszkennelve, az önindítóhoz kell egy szabadonfutó a blokkba! Más baja nincs. Mivel kell rá egy hátsó gumi is új, mert igencsak 30-40%-os.. 600-ért megkapod. De ez az ár már fix.
Igy a kép alapján annak néz ki
Üdv!

Kinéztem magamnak egy berget de nem tudom mennyire lenne jó vétel. Valaki esetleg ismeri az elő életét? Az évjarata valós 2005-ös lehet? Várom a válaszotokat. mellékelem a linket
fc 550
palcse milyen karbulátor lenne jó az fc60 hoz mert nem akar hidegenn beindulni?
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Ezt nézted ki?
A motor valóban 2001 utáni, viszont a blokkja 1998-as, még a hidro kupplung nélküli bowdenes verzió. Azért kerül ennyibe, mert a kutyának sem kell. Egyre barátibb az ára, lassan annyiért el is lehet adni. Ennyiért elgondolkodtató a karbi miatt, ha jól szól szerintem nyúlj bele. Nem lesz vele annyi szívás mint egy 2001-2003 közötti modellel, és jobban is megy ha abból vennél 400-st.
De van fent egy 2003-as ... nem tom lehet nincs különbség de azért leírom :)
2002-es évjáratról lenne szó.
Sziasztok Most akarok venni egy Fe400-as berget és érdekelne egy pár pozitív valamint negatív vélemény is ....köszi szépen :)
Feri, nem tudod mekkora átmérőjű fúvóka van most bergben?
Helló Ferus#25 érdekelne de mint írtam hogy nem tudok sokat a 501-es Huzaberg-ről ezért érdeklődnék hogy mik a gyerek betegsége meg stb? és mikori a gép menyi az ára? képet vagy linket tudsz küldeni?
Biztos vannak mások is!

Így igaz Albi!

Szerintem rajtad meg rajtam kívül senki sem ilyen Berg mániás!
tudok egy fe 501et mi szereltük asrácnak elég jól karban van tartva a blokkja tavaly lett megcsinálva!van egy zsák extra rajta!ha érdekel esetleg irj
Helló néztem egy 1998-as Huzaberg-fe-501-est szerintetek jók ezek a gépek endurozni? menyire szerviz igényesek fogyasztás meg ilyesmi stb edig egy xt-600-am volt de túl nehéz meg öreg volt most szeretnék váltani előre is köszi a választ
mert az eredeti megoldással egy csomó olaj visszakerült az égéstérbe a vázon és a karbin keresztül és lerakodott a dugóra, meg elestél és dobta a kéket!supermotoknál ez bevált dolog enduronál a viz por miatt nem nyerő
üdv!nem zárt a tartály van a tetején egy szivacs és alatta egy 10es furat!ha zárt lenne lenyomná a gumicsövet mint a szart!az olaj azért lesz fekete mert a kuplung szennyeződése belekerül ez természetes az ilyen motoroknál ahol nincs leválasztva a kuplung!gyakorlatilag egy kör után fekete lesz!üdv
Szóval nem láttam még egy olyan Husaberg-et amelyiknek így lett volna megoldva a karter gáz kivezetés. Ennek miért kellett?
Na heló

Ezzel a karter gáz kivezetéssel kapcsolatban kérdeznék, hogy mi volt a baj a gyári megoldással? Meg ez a jelenlegi egy zárt rendszer, van a cső és a végén egy zárt tartály, ide hogy távozhatna a nyomás? Ez olyan mintha megpróbálnál belefújni egy kólás üvegbe. Most új szelep rugókat kapott, be lett állítva a szelephézag, de még mindíg ciripel, annyira h menet közben motoron ülve hallom. Friss olaj, szürő, kb 2 üzem óra után tök fekete az olaj a motorban, ez normális?

Feri amúgy ezeket ne támadásnak vedd, csak kérdezem, kiváncsi vagyok a véleményedre.
A világon szerintem csak ez a 3db, "csak a berg"-es póló létezik!
Igaz-e Foxi, & Vogue?!