Kellene egy nagyfelbontású kép a motorodról, oldalról. Meg majd az idomok pontos méretei, de tervezéshez egyenlőre elég a kép. E-mail/MSN: zsoltisopron@hotmail.com
Ha eladás előtt kicsit feldobnátok a legyalázott gépeket, vagy csak hiányzik már egy új design. Husaberg "vastag" (kb. a duplája az Ebayes szlovákokénak) matricaszettek, 2000-2005, és 2006-2008 kivitelben.(első-hátsó sárvédő, tankidom, első telóvédő,) 11 e Ft/szett, 2005-ig 1 féle (fekete), 2006-2008-ig 2 féle van. (IPA és Factory)
Tényleg 2005-ös..Ha kell el tudom küldeni a számlát beszkennelve, az önindítóhoz kell egy szabadonfutó a blokkba! Más baja nincs. Mivel kell rá egy hátsó gumi is új, mert igencsak 30-40%-os.. 600-ért megkapod. De ez az ár már fix.
Kinéztem magamnak egy berget de nem tudom mennyire lenne jó vétel. Valaki esetleg ismeri az elő életét? Az évjarata valós 2005-ös lehet? Várom a válaszotokat. mellékelem a linket fc 550
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Ezt nézted ki?
A motor valóban 2001 utáni, viszont a blokkja 1998-as, még a hidro kupplung nélküli bowdenes verzió. Azért kerül ennyibe, mert a kutyának sem kell. Egyre barátibb az ára, lassan annyiért el is lehet adni. Ennyiért elgondolkodtató a karbi miatt, ha jól szól szerintem nyúlj bele. Nem lesz vele annyi szívás mint egy 2001-2003 közötti modellel, és jobban is megy ha abból vennél 400-st.
Helló Ferus#25 érdekelne de mint írtam hogy nem tudok sokat a 501-es Huzaberg-ről ezért érdeklődnék hogy mik a gyerek betegsége meg stb? és mikori a gép menyi az ára? képet vagy linket tudsz küldeni?
Helló néztem egy 1998-as Huzaberg-fe-501-est szerintetek jók ezek a gépek endurozni? menyire szerviz igényesek fogyasztás meg ilyesmi stb edig egy xt-600-am volt de túl nehéz meg öreg volt most szeretnék váltani előre is köszi a választ
mert az eredeti megoldással egy csomó olaj visszakerült az égéstérbe a vázon és a karbin keresztül és lerakodott a dugóra, meg elestél és dobta a kéket!supermotoknál ez bevált dolog enduronál a viz por miatt nem nyerő
üdv!nem zárt a tartály van a tetején egy szivacs és alatta egy 10es furat!ha zárt lenne lenyomná a gumicsövet mint a szart!az olaj azért lesz fekete mert a kuplung szennyeződése belekerül ez természetes az ilyen motoroknál ahol nincs leválasztva a kuplung!gyakorlatilag egy kör után fekete lesz!üdv
Ezzel a karter gáz kivezetéssel kapcsolatban kérdeznék, hogy mi volt a baj a gyári megoldással? Meg ez a jelenlegi egy zárt rendszer, van a cső és a végén egy zárt tartály, ide hogy távozhatna a nyomás? Ez olyan mintha megpróbálnál belefújni egy kólás üvegbe. Most új szelep rugókat kapott, be lett állítva a szelephézag, de még mindíg ciripel, annyira h menet közben motoron ülve hallom. Friss olaj, szürő, kb 2 üzem óra után tök fekete az olaj a motorban, ez normális?
Feri amúgy ezeket ne támadásnak vedd, csak kérdezem, kiváncsi vagyok a véleményedre.
tudunk készíteni ilyen pólókat.
E-mail/MSN: zsoltisopron@hotmail.com
Tel.: 06305704150
Ha nem veszem fel, ügyféllel vagyok.