Van egy jellegzetes kupplungzajuk, és minél fiatalabb évjárat, annál sz..rabb hangja van. Ha ez az a hang, akkor teljesen normális. Ha meg nem, akkor alkudni kell belőle. Jó sokat.
sziasztok ..
ma néztem egy Berget (FE550), és alapjáraton erős számomra szokatlan hangja volt ...
a tulaj azt mondta , hogy ez Berg jellegzetesség...
létezik ilyen ?
Ebbe a fajta vezérműlánckerékbe gyárilag bele van préselve az ütköző. (2005-től 2008ig) A képen pedig pont nem látszik, mert a lánckerék csavarral pont ellentétesen van. Ezek már nem törnek el, kiesni szoktak.
Csak ez a képem van róla és nem tudom hogy benne lehet e az a csavar nem örülnék ha elszabadulna potyára megbontani meg nem akarom nincs 3 napja hogy szét volt szedve!
A vezérmű lánc fogaskerekén van egy csavarnak a helye, de nincs benne csavar. Az direkt nincs benne? Vagy kilazult és beesett a blokkba? Amúgy nem értjük milyen funkciója lenne.
A "volt fenn" még nem minden. Most van nálam egy 2003 FS 650 blokkja, amit 480-ért hoztak el, frissen felújítva. Pesti moci volt, Kecskemétre hozták lábon (50-60 km). Lajosmizsénél kb. 40 km után leszakadt az egyik szívó! szelep. A blokköntvényen , a váltón és a kupplungon kívül gyakorlatilag minden kuka lett. Tényleg új dugó és hajtókar volt benne, de a szelep már nem volt odavaló.(autóé volt) 150 e-be áll meg bontott és új cumókkal vegyesen. Ennyit a volt fenn kategóriáról. A legtöbbe belehúzhatod a dárdádat. De ezeket kell megvenni, általában azt kapjátok amit kifizettek érte.
Még nem mértem le hány mikronos, régóta ezt használjuk céges autók fóliázására, UV, és időjárás álló.
Kik azok a sok, egyedi matrica szett készítők?
Negatívba? Miért kéne negatívba?
Ha corel-t és photoshoppot elavultnak gondolod, egyértelműen jelzi mennyire nem értesz hozzá. Mind 3 professzionális grafikai szerkesztő program. Attól függ mire kell.
Hány mikronos folia? Negativba nyomtatjàtok? Ez a lényeg, mert addig csak a sokbol egyike vagy/tok. Corel/photoshop alap, de elavult, indesign a jelen.
Megnézzük akkor azt is. Ki lesz mosva a hűtő. Szerintem a megtört karter gáz kivezető cső lehet az oka, most megint meg volt törve, pedig beledugtunk egy vastag gumicsövet, de mégis behajlik, annyira h lezár, esköszöm lefotózom h lásd, sztem a hőtől, valami mást kell oda kitalálni, de amúgy ég és föld ha ott ki tud lélegezni, simábban jár, erölködés nélkül, nem füstöl egyáltalán.
Nem valószínű h akkora az olajnyomás h bepréseli a vízjáratba mert csak a vezlánc szállítja az olajat fel,és a közel 100fokos víznek a nyomása nem elég h benyomja a blokkba a vizet!amúgy a hengerfejtömítést muszáj bekenni mert elég vacak minőségű a gyári tömítés !Ha az olaj bekerült a vizbe az csak a dupla szimeringnél lehet a vizpumpa tengelynél!
akkor elvileg tudom ezt úgy ellenőrizni , hogy behúzom-kiengedem a kuplungot , és ha változik a hang , akkor nemgáz , mert "kuplunghang"
ma néztem egy Berget (FE550), és alapjáraton erős számomra szokatlan hangja volt ...
a tulaj azt mondta , hogy ez Berg jellegzetesség...
létezik ilyen ?
Fúvókákat milyen árban todod adni? Ehhez a nyitott dobhoz kéne vmi. Alsó fordulat tartományban jó, de közép meg felsőbe pörög de nem megy.
Kik azok a sok, egyedi matrica szett készítők?
Negatívba? Miért kéne negatívba?
Ha corel-t és photoshoppot elavultnak gondolod, egyértelműen jelzi mennyire nem értesz hozzá. Mind 3 professzionális grafikai szerkesztő program. Attól függ mire kell.
Nem tud valaki esetleg egy 2005-ös Husaberg FS 650e-re egy sztendert és 2 db visszapillantót jó áron?