ecsém az a motor 99%ban pályán megy, nem utcán prüntyögve meg piros lámpánál mennek bele az órák... arra van használva amire tervezték
kiváncsi lennék a te pályagépedbe mennyi pálya üó-van
különben meg 30 üó (persze pályán) / szezon egyáltalán nem kevés
Holnap borítom szét az enyémet 69 óránál atomjaira, abban is volt vmi ami nem tetszett benne, lehet hogy kapásból mondani fogom hogy mi lehet az. Amikor a tiédet megnézzük, már ennyivel okosabb leszek.
Huh, az jó lenne ha valamikor betudnál nézni és meghallgatnád a hangját. Indításkor valami csattog benne, meg szerintem amikor jár a motor akkor sincs tiszta hangja. De majd meghallgatod azt megmondod mi van.
2 hét múlva mennék Szlovákiába és vinném magammal a Bergit is, jó lenne tudni, hogy mi a baja.
nos ebben az esetben nincs gond, mert amit Te adtál abból tudom használni a kiállósat mert az pont ugyan akkora mint amilyen kell, csak a belső lyukakkal ellátott nagyobb. Megpróbálom ezt a párosítást, bár nem fűzök hozzá sok reményt.
Tapasztalat szerint kb. 5% többletbenzin az kell a kipufogó kinyitásakor. pl. 0,05 mm-rel nagyobb főfúvóka, és az alacsonyabb tartomány környékére is kell, mert egyébként magasabb az alapjárat, és csökken a gázreakció is, amellett hogy gondolkozik a motor, csökken a nyomaték is. A tűn esetleg állíts lefelé 1 rovátkát, a karbi alján függőlegesen lévő csavaron pedig tekergess addig, amíg csökken az alapjárat, és nem durrog annyira vissza gázelvételkor. ( gondolom most veri a lángot) . A fekete vízszintes csavarral pedig emeld vissza az alapjáratot, hogy simán egyenletesen járjon a motor. Elég nehéz ezt leírni, de talán vmi érthető belőle..
igen, csak pontosan kell, hogy mind a 3 felületből ugyanakkora részeket vigyen le a köszörű (azonos megoszló terhelés legyen). Ha csak kettő vagy egy ér hozzá a másik kapcsolódó felülethez akkor letörik.
amugy a karbiállitás az külön műfaj mostis egy cr 125öt brehhelek ugyanis hegynek felfelé lehörög de a szint jo a karbiba állitgatok mindent most elértem h egyenesen is hörög
A réginél (2001-2003) 0,1 mm szívó kipufogó egyaránt. Azoknak a hengerfejeknek kisebb a víztere, nehezebbek, viszont sokkal hosszabb (kb. +5-6 mm) a szelepvezető, és jobban megvezetik a szelepet (tökéletesebben zárnak) és emiatt alapból csendesebbek bennük a szelepek is. A 2004 utániak sokkal lazábbra vannak illesztve .
kiváncsi lennék a te pályagépedbe mennyi pálya üó-van
különben meg 30 üó (persze pályán) / szezon egyáltalán nem kevés