Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ecsém az a motor 99%ban pályán megy, nem utcán prüntyögve meg piros lámpánál mennek bele az órák... arra van használva amire tervezték
kiváncsi lennék a te pályagépedbe mennyi pálya üó-van

különben meg 30 üó (persze pályán) / szezon egyáltalán nem kevés
Hát én hajtókarra gyanakodnék de ne legyen igazam, zsebbe nyúlós lenne 88 ü.ó ? nem sokat motorozol akkor...lehet ez a baj
69 óra, pff... az szép. Nálam most 88 van.

Köszönöm szépen, Isti holnap hívni fog. Szerdán mind a ketten itthon leszünk.

Jó éjt!
Holnap borítom szét az enyémet 69 óránál atomjaira, abban is volt vmi ami nem tetszett benne, lehet hogy kapásból mondani fogom hogy mi lehet az. Amikor a tiédet megnézzük, már ennyivel okosabb leszek.
Az enyém verte be a durcást most.
Huh, az jó lenne ha valamikor betudnál nézni és meghallgatnád a hangját. Indításkor valami csattog benne, meg szerintem amikor jár a motor akkor sincs tiszta hangja. De majd meghallgatod azt megmondod mi van.

2 hét múlva mennék Szlovákiába és vinném magammal a Bergit is, jó lenne tudni, hogy mi a baja.
A tiéddel vagy az övével?
nos ebben az esetben nincs gond, mert amit Te adtál abból tudom használni a kiállósat mert az pont ugyan akkora mint amilyen kell, csak a belső lyukakkal ellátott nagyobb. Megpróbálom ezt a párosítást, bár nem fűzök hozzá sok reményt.
Szia! Rendben. A héten úgy néz ki szerda-csüt környékén megyek fel cuccokért.
Ez igaz. Lehet hogy elég lesz a legömbölyödés orvoslása is. Egy darabig sztem az is bírja. 1 délelőtt alatt újra szétboríthatő legrosszabb esetben.
Palcsee!

Rá kellene nézni a gépre mert van vele valami hányás, holnap majd valamikor felhív Isti.
Tapasztalat szerint kb. 5% többletbenzin az kell a kipufogó kinyitásakor. pl. 0,05 mm-rel nagyobb főfúvóka, és az alacsonyabb tartomány környékére is kell, mert egyébként magasabb az alapjárat, és csökken a gázreakció is, amellett hogy gondolkozik a motor, csökken a nyomaték is. A tűn esetleg állíts lefelé 1 rovátkát, a karbi alján függőlegesen lévő csavaron pedig tekergess addig, amíg csökken az alapjárat, és nem durrog annyira vissza gázelvételkor. ( gondolom most veri a lángot) . A fekete vízszintes csavarral pedig emeld vissza az alapjáratot, hogy simán egyenletesen járjon a motor. Elég nehéz ezt leírni, de talán vmi érthető belőle..
te esetleg felétek nem kell valakinek egy csúcsszuper 300as exc 2004es?
értem. a kiállósat még egy marós talán megcsinálná azt mondta, de a belső lyukakba nem tud benyúlni itt akadtam el...
igen, csak pontosan kell, hogy mind a 3 felületből ugyanakkora részeket vigyen le a köszörű (azonos megoszló terhelés legyen). Ha csak kettő vagy egy ér hozzá a másik kapcsolódó felülethez akkor letörik.
ez nem olyan áttétel mint pl a 620 LC4 be ! egész más
most kéne abbahagyni és elvinni olyanhoz aki ért is hozzá....
tehát plusz még 15 az eddigi fogaskerekekhez? amugy azon gondolkoztam gépműhelyben leszedetem síkra a legömbölyödött részeket. ez járható szerinted?
Van egy komplett váltóm 600 LC 4-hez, de abban asszem nem ilyenek voltak az áttételek. Kompletten viszont lehetne cserélni. 15-ért a komplett váltó?
amugy a karbiállitás az külön műfaj mostis egy cr 125öt brehhelek ugyanis hegynek felfelé lehörög de a szint jo a karbiba állitgatok mindent most elértem h egyenesen is hörög
PÁL. ötlet?

mégsem tudom megoldani..

600 LC4 ed nincsen? talán abban olyan van amilyen kellene !
amit leirtak hozzá kell állítani a karbit!valahol van egy zsák fuvókám mikor még szoptam a régi karbival felvásároltam párat!
Nem.
A réginél (2001-2003) 0,1 mm szívó kipufogó egyaránt. Azoknak a hengerfejeknek kisebb a víztere, nehezebbek, viszont sokkal hosszabb (kb. +5-6 mm) a szelepvezető, és jobban megvezetik a szelepet (tökéletesebben zárnak) és emiatt alapból csendesebbek bennük a szelepek is. A 2004 utániak sokkal lazábbra vannak illesztve .
te amugy nem ismersz egy fehér régi lc4 lámpás 550es fe 2004-5ös?