Mindenféleképpen 2004-es utánit szeretnék, mivel a karbi gondokat akkorra eszközölte a Ktm! Az tényleg baráti ár, viszont endurozni szeretnék vele, arra meg az egykori 550-m is über brutál volt. Elég nekem a 450-es is!
Helló 440ért volt fent 650es papiros 2003as vagy 4es az már 1 cseppet komolyabb és van papírja ami nem mindegy ilyen papir nélküli gépnek nincs ára hiába fiatal vagy csak sokat kérnek érte!
Aha értem, hát itt igazából az előállításnak van egy fix költsége, azon felül a szerkesztés az ami felhúzhatja az árat. Első körben a saját motoromat akarom megcsinálni, aztán az is referencia lenne, hogy lássátok milyen lehetőségek vannak.
nekem a georgedizájn oldalanként 10 ezerért csinált volna az LC4 -re matricát. ha max8-10 ből kijön engem érdekelne mert az én vasamhoz nem lehet venni sehol. régi lc4
Arra lennék kíváncsi, mekkora igény van egyedi matrica szettekre. Egyedi alatt azt értem, hogy szó szerint egyedi, nincs még egy, boltban nem kapható. Én egy nyomdában dolgozom, és mindenünk megvan hozzá, hogy bármilyen motorra, bármilyen matrica szettet készítsünk. Photoshop, és corel-el dolgozunk, bármilyen fotó, grafika, logó, különleges betütípus használható, nincs határ, max a fantáziád. Egy 6 milliós digitális nyomtatóval nyomtatnám, speciális kültéri fóliára. A minőség első osztályú. A felrakása a te feladatod :)
A másik kérdés az, hogy ha érdekel, mennyit fizetnél érte?
Nem hinném hogy 600-ba odaadná az ember. 550e-be vette, 40e-ért adtam az önindító szettet, közel egy 100-st locsolt a blokkra. Kb. 700-ba lehet neki, de jó a gép!
Nézzetek rá erre a bergre légyszi! Ha az amelyikre gondolok, akkor 2 hónap alatt a 3. tulaj hirdeti. Pedig nagyon pöpec állapotúnak tűnik még én is érdeklődtem utána. Ez a 750.000 kicsit soknak tűnik. Ha van vélemény írjátok meg, amúgy 600 körül megvenném.
Amennyire én tudom ez azt jelenti hogy duplán van rétegelve (mintha 2 rugó lenne egyben) és ezzel jelentősen nő az élettartama... Én teljes mértékben ajánlom a kecskeméti szervízt... Nagyon meg voltam velük elégedve!
60 órás szimpla gyári szeleprugó garnitúrám az van nekem is, 6 e Ft a 4 db a rugótányérokkal és az alátétekkel együtt. A 2db 10 e Ft-ért az dupla volt, viszont abból is már garnitúrát szoktunk cserélni.
Szerintem az enyémre gondolsz... Nekem is az volt a bajom, hogy menet közben befulladt alacsony fordulaton aztán utánna már beindulni is nehezen akart később be sem indult és a kompresszió is elszállt. Körülbelül 1 hónapja volt és szeleprugótörés volt a gondja plusz himba-görgő kopás... Ezek lettek benne cserélve és azóta nem tapasztalok semmilyen gondot... remélem ez így is marad... :) Remélem tudtam segíteni.
A leírtakból ítélve szeleprugó vagy rugótányér törése lehet a gond. Ha igen akkor le kell majd csípni róla a hengerfejet. Kecskeméten a KTM-ben kb. 1,5 hónapja javítottak egy 2005 FS 650-t, ugyanezzel a tünettel. A gyári számlálója 371 üzemórát és 21 e km-t mutatott.
Piros lámpánál álltam, alapjáraton ment a motor egyszer csak furcsa hang és lefulladt. Azóta nincs kompresszió. Berugásnál nem áll meg a berugó kar felső holtponton. Valakinek volt már ilyen problemje? Vmi a vezérlésben ment szét nem?
Palcsee, jól sejtetted, rugó törés van.