Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod ez egy ilyen szerkezet! Ezt csinálja!
5.-6.-ban emelkedik az eleje ?
nekem 5.-ben már biztos , hogy nem emeli el az elejét, nemhogy 6.-ban
FS 650
Ha a fogyasztásra gondolok akkor csak is az jut eszembe hogy az első hosszabb utam az Pringre vezetett és hát nem nagyon számolgattam merre hány méter...
...teli raktam aztán irány! Mentem jól! 100-ról 5-be 6-ba előzgettem kövér gázzal és élveztem ahogyan emelkedik az eleje!
140-150-ig mentem aztán vissza 100-ra!
(Másztam is a kormányra rendesen mivel én nem tudok 1kerekezni!)
A ringről hazafele ránéztem Sárváron a kútra hogy be kellene menni aztán mondom úgy is elég lesz a benya!
Majd Sárvár és Szhely között félúton rántott egyet a gép és megállt! Ez kb olyan 55-65 km lehetett! Azt hiszem 9 literes a tankja!

Na de az lc4 is 5-6.5 el elment de a ringen az is nyelte rendesen a cuccot aztán még Zé is megkerült a pittel!

Ja és kényelem... az lc4 nagyon jó volt, de arra nagy ívbe szarok! Mert a bergen nem érdekelt mennyire fáj a picsám vagy bármi más, nem éreztem mert fröcsögött bennem az adrenalin!
Akkor ilyen endúrós forma vagy. Olyan helyen én az 550nel 70 km hatótávolsággal számolok, persze nem a mezőn a tengeriföld mellett megyek.
Olyannál számomra a gyakori karbantartás még fokozottabban érvényes, mert amilyen helyekre járunk, ha lerohad, v vmi leszakad, ami elengedhetetlenül kéne, na onnan nem tolod ki csak úgy simán az útra, h majd futóval értemegyek.
Nagyon köszi az infókat!
Nem nagyon szoktam mű úton használni a mostanit sem. csak terepen erdőbe meg hasonló. Úgy hogy nekem a papír nem lényeg csak műszakilag toppon legyen bízzak benne:)
Am Palcsee leszervizeli, ha le kell, v még a kecskeméti KTM-et dicsérik mostanság.
Ha rendesen húzod a fülét olyan 10-12L, az én tapasztalatom az, h elég sok odafigyelést igényel, ha utcázni szeretnél vele, akkor 100km után kettévágja segged és lezsibbasztja a kezed (pályán nem ez a legfőbb gondod) , a gumikkal is elég nagyvonalúan bánik. 100 üó-ként az árának e felét rá lehet locsolni, h jó kondiba maradjon továbbra is.
Na először is kikérem magamnak ezt a fillérbaszó dolgot. K-rva sokat költök motorra legyen az akármi. A mostani gépem is 7-8 l eszik szóval csak azért kérdem hogy az menyit eszik hogy nagyából. Na de amúgy semmiféle választ nem kaptam csak le lettem hurrogva mert megmertem kérdezni. Fúú nagy dolog történt.
Persze, füstölt hidegen -melegen egyformán. alapjárat után ha húztam egy kövéret, akkor rendesen köd lett
A szelephézag értékeket nem tudom, ha netán elfogy, akkor tekerek neki egy kicsit, csak úgy érzésre.
melegen is füstölt ? alapjáraton is , vagy csak gázra?
enyém is ciripel , de remélem csak a szelep és tudom állítani ....

mekkorák a szelephézagok az FE550-nél ,tudja valaki? ? (2004es)
helyesbítek: nekem most volt gyűrűtörés
Így van. Itt a fogyasztás a legcsekélyebb tétel, de mondhatod ezt egy fillérbaszónak.
Nem most volt gyűrűtörés. Ciripelt és elég durván kéket füstölt, viszont szinte ugyanúgy ment, mint ereje teljében.
Soha sem fogom megérteni, hogy egy ilyen motornál miért szempont a fogyasztás?
Egy ilyen motort nem futárkodásra, meg túrázásra vesz az ember, hanem hobbiból, hogy csapasson vele, akkor meg nem tök mindegy, hogy mennyit eszik? Amúgy az ilyen motorok csinálnak a legkevesebb benzin felhasználással a legtöbb adrenalint a testedbe és mosolyt az arcodra!
Szevasztok mondjatok már pár dolgot a 2007-es FE450 ről.
Gondolkozok egy ilyenen.
Most egy 160-as Rx em van Ezt egész jól kezelem, de őszintén megmondva az a 450 ehez képest gyilkológép .
Karbantartás, menyit fogyaszt, kényelem , hány üzemóra után kell mit cserélni, Suervízbe hol foglalkoznak vele és hasonlókat.
Köszönöm a válaszokat remélhetőleg ha minden jól alakul Berges leszek én is...
Most kapni fog új szelep himba görgőket, és beragasztjuk a szelep hézag állító csavat. Ha akkor is ciripel, lemegyek hídba.
Hali!

Tegnap beszéltem a kecskeméti KTM szerelőjével arról, hogy nem megy a motor rendesen, azt mondta gyürü törésem van, amit egy kompresszió méréssel ki is lehetne deríteni. Erre ma került volna sor, de a szerelő srác azt mondta nem fogunk tudni pontos értéket mérni, mert berúgva nem tudok elérni 5-800-as fordulatot, így meg elszökik a nyomás, mivel "lassan" forog a motor. Önindítóm nincs, auto dekompresszor is ki van kötve. Mennyinek kéne lennie a kompresszi végnyomásnak? Ha pontos értéket nem is tudunk mérni, de tartja a nyomást, az jó jel nem(gyűrűk és szelepek rendben)? Meg azt is mondta ha el lenne törve a gyűrű azt hallanánk, és még ennyire sem menne. Most kb. úgy mehet mint egy 450-es, vagy 250-es... :(
2. ban húzok egy full gázt és elemelkedik az eleje.(100-as benzinnel) Mikor megvettem 3. ban alapjáratról húztam egy 3/4 gázt fel jött kerékre de úgy, hogy vissza kellett engednem, különben hanyatt vág. Ezt szeretném viszont látni, nem többet. Ja, egy FS650-ről van szó, 2004-es.

Karbit kipucoltuk, légszűrő tiszta, dob nemrég lett újra tömve, szelephézag beállítva(bár még mindíg ciripel vmi a hengerfejnél, főleg melegen) akkor mi lehet a problem?

Előre is kösz a hozzászólásokat.

Üdv, Zsolt
Ezt is megértük az első használt FS 570!
Jó sokat ment 200km! Csak az ára durva!


http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_570-5
026901
csúnya sportgép

"sportmotor"
egyébként az 5"-os is pont elég, és az gyakoribb
Itt időnként szokott lenni. Hídd fel!
úgylátom nincs .....
van valakinek 5.5-ös felnije 550-es bergbe ?
Hülyeség lenne Loctite-al beragasztani a szelep hézag rögzítő csavart? Hővel feloldható a kötés, ha már nem kell...
Vagyogatunk, volt egy-két nagy gurulás, de nem akarom küldeni a gépbe a km-t mert inkább várjuk az új gazdáját!
Zsibbad a kezem egy kis motozás után aztán a bergezés lenne a legjobb! Nézegetem is őket szorgalmasan!

Mindennel be lehet sokalni így a motorozással is... ezért van az a mondás hogy jóból is megárt a sok!
Mondjuk ez azért a kisebbik rossz az ember életében!

Meg akarsz ölni? Mit láttál Palinál?