Nem voltam, mert volt itt a tankin egy kis lepényevő verseny, amit nem akartam kihagyni. Lehet, h ezen a hétvégén még kimegyek
Nem lehet a szimering futófelületét egy miliméterrel eltolni?
Arra gondolok, h mögé tenni egy távtartó alátétet és akkor ott futna , ahol nem kopott a tengely?
Mi van veled "ZÉ" ?
Voltatok kint a hétvégén?
Én kivettem a motort a gépből,mert meg kell orvosolni a vízpumpa tengelyt.
Beszéltem"Palcsee"-val ,ő tud valami üzemet,ahol felszórják fémmel és visszaköszörülik.Ez a megoldás olcsóbb lenne,vagy 30 ezer forinttal,mintha újat vennék.
A blokköntvény, az alkalmas, de ha a régebbi Amal gyújtása van, akkor zsákucca. Végigjártam az ötötvennel és nem lett jó. Egyszerűen nem bírja betekerni.
Albijam, nem értem mit akarsz ezzel mondani. Én csak azt hittem, hogy azt vettem. Hogy mit, és mennyiért újjított fel az előző tulaj azt ne firtassuk, igazából már nem is érdekel. Nem hinném, hogy rossz döntést hoztam, már régóta vágytam egy ilyen gépre, és sok örömöt adott amióta nálam van. Egyszerüen ki kell cserélni a képlet hibás elemeit, hogy a kívánt eredményt kapjuk. Ez is csak alkatrészek összessége, semmi más.
Ahoj!
Volt már valakinek gondja a kiegyenlítő tengelyel?Baszottul susog!
Gondolom csak a csapágyakat elég kicserélni?!Mennyibe fáj egy ilyen móka?
Nem volt még Bergem és most gyógyítgatom.
Zsoltika nem akarlak megbántani, de nagyon naiv vagy!
Se megbántani se semmi mást csak ha visszaolvasod a fórum sok szép oldalát akkor elolvashatnád hogy Te egy patika fullra felújított berget vettél ehhez képest 700e + 400e beszélsz most, sőt amikor megvetted akkor ha jól rémlik 300e ment a blokk felújításra attól akitől vetted!
Néha el kell ismernie az embernek, hogy rossz döntést hozott ami persze nem baj, mert tanul belőle mindenki! És persze az árát is meg fizeti!
Sajnos ebben a szegmensben mindent rá lehet fogni a "versenytechnikára" ami ugye bármikor be hányhat, de hidd el nem véletlen hogy vannak akik keveset vagy egyáltalán nem szopnak a motorral..., vagy van aki folyton számolja mennyiből lehet végre elégedett a saját gépével!
Sziasztok!valaki tud nekem segíteni!letudja valaki nekem írni hogy 650-es husaberg gyújtást hogy kell beállítani azt tudom hogy oldalt lent de a jeleket hogy állítsam mire?Előre is köszi!
Néztem mobile.de-n bergeket, és számolgattam. Kb. 900.000 kell, hogy vegyek 3000 eurót, + kimenni, ott forgalomból kivonni, hazahozni, itt forgalomba helyezni + lehet azon is van pár csere érett kacat. Tehát így kb. 1.1M-be lenne egy patika 650-es bergem.
700.000 ért vettem az enyém, amit 400 ból rendesen fel lehetne ujjítani, és akkor ugyan ott vagyok, vagy még jobb állapotnál, nem?
valószínű , hogy a kipufogószelep rugó volt a ludas....
most le van cserélve mind a 4...
meg új szimeringek
meg az összes csapágy, amihez hozzáfértem a blokkszéthúzás nélkül...
köszönöm a tanácsokat....meg az alkatrészeket...
a szabadonfutót is meggyógyítottam egy 90 forintos rugóval...
még csak a műhelyben próbáltam , de pöcc-röff...
kíváncsi vagyok milyen lesz az úton is ...
Nem lehet a szimering futófelületét egy miliméterrel eltolni?
Arra gondolok, h mögé tenni egy távtartó alátétet és akkor ott futna , ahol nem kopott a tengely?