amit párba küldtél az teljesen ugyan az mint ami nekem is van, tehát elég lett volna az egyik. ami mellette van az pedig amint írtam nagyobb .. na de mindegy.. ha becseréled nekem egy hengerfej pakolásra(újra ? ) akkor holnap feladom...
Most értem oda hogy beépítsem a váltó fogaskerekeket amiket tőled vásároltam.
Sajnos nem jó egyik sem.
2 mm-átmérő különbség van ( ugyan azon fogszám mellett.) tehát nem jó.
Kérdésem az lenne tudunk e valamit bizniszelni ( fogaskerék nem kell, úgy néz ki megoldom) mivel semmi hasznát nem veszem a 3 fogaskeréknek. Ha nem hát nem, csak gondoltam megkérdezem be tudnám e cserélni valami hasznosra egy hengerfej pakolás mondjuk jól jönne
Helló, palcse, modták hogy tőled kérdezzem meg: 125-ös Yz-m hátsó telójába elszakadt a gumiharang ami a gáz és az olaj között van. Ha tudsz olyat akkor légyszi írj! Köszönöm.
Szevasztok!
FE501-ről érdekelne a véleményetek. Van ilyen itt valakinek? Mennyire bevált gépek ezek? Szervízigény (persze egy üzemóráshoz mérten), típushibák esetleg?
Ja és egy általános kérdés. Mennyire érdemes főképp utcára, és egy kis endurózásra üzemórás motort venni?
Előre is köszi a válaszokat
Köszönöm szépen mindenkinek segítséget és az információkat. Elvittem márka-kereskedésbe és kiderült hogy a szelep-rugó tört el de nem tett kárt a blokkban azt kell majd cserélni "duplafalúra" és remélhetőleg minden jó lesz
Ez egy 6 éves versenymotor, sok-sok üzemórával, csak az előtted lévő 2 tulajnál volt 3 váltócsere 1 éven belül, tejesládában volt már párszor, mivel a kisiparilag gyártatott fogaskerekek és a felhegesztett léptetővillák csak heteket bírtak ki.... A 2. tulajnál a legolcsóbb Repsollal ment évekig, szerintem az tett be a váltónak is. Miért ne okádhatna be pont nálad?
Valószínű egyébként egy szeleprugótányér repedt el, mert az a része nem volt még bolygatva, mert mindig volt nagyobb baja a jószágnak, amire locsolni kellett a zsét. Ez a 3 nap egyébként max akkor igaz, ha szándékosan eltitkolt rejtett hiba van, de erre ott van a 60 nap szavatosság ami Uniós jogszabály. Ha természetes kopásból, anyagfáradásból megy szét valami akkor így jártál. Ha ez mondjuk egy szakszerűtlenül felhegesztett és elsumákolt vezértengely bütyök lenne ami hazaúton ledarálódik akkor nálad a labda. Ha csak egy dekosúly 200 Ft-os ellenrugója, ami most adta fel a küzdelmet akkor pedig ez van. Viszont ha szétszedeted, akkor egy igazságügyi szakértő jelenlétében tegyétek, aki jegyzőkönyvbe foglalja a dolgokat, az íratok egy papírt Jóska bácsival semmit nem ér, bármikor támadható maga a szétszedegetés is.
Hogy bírják a kiképzést az Fc Husák? Menyi időközöként kell felújjítani ezeket a vasakat?
Erről mi a vélemény link