Sziasztok!
Szakmai segítséget szeretnék kérni, nem rég egy Husaberg FE 400-as tulajdonosa lettem 1997-es évjáratú.Mint új motortulajdonosként szeretem az olajat és az olajszürőt kicserélni. Meg is lett rendelve az olaj és az olajszürő.Ehhez a típushoz a pairos olajszürőt adták ( ilyen is van a szerviz manualban is ), viszont nekem egy jóval kisebb fémes olajszürő volt bent.Méretileg csak ilyen fér bele.Létezik hogy van olyan típus amibe ezt rakják bele? Vagy valami sufnizás van a háttérben.Az olajszürő fedelét nem is két csavaros fedél tartja, hanem egy menetes műanyag zárófedél. Annyi lenne a kérdésem ,mivel nincs még típusismeretem, rendben van -e ez így?Köszönöm előre is a segítségeteket.Mellékeltem két képet, remélem feltölti.
A kuplungkosárról a legkönnyebben úgy jön le az anya,hogy rakd be sebességbe,minél nagyobb fokozatba és nyomjad a hátsóféket és közben le tudod lazítani .
A berúgó tengely elég szopós,nincs bent a helyén,azért szorul meg,ha felhúzatod a deknit.
Szétszedéskor egy kalapács nyelével rátartok,hogy ki ne jöjjön a helyéről,mert akkor nem fog működni,ezért azt tanácsolom,hogy győződj meg,hogy a helyén van e a tengely mielőtt felteszed a deknit.
Az a legnagyobb problemam hogy ugye elforog a kosar de annyira meg nem probalkoztam vele, de igy viszont konnyebb lesz hohy tudom merre jon le koszi. Meg meg egy problemam van amiert is lekell szednem.Szimeringet csereltem a valto es berugotengelynel es ha osszerakom meghuzom a dekni csavarokat megszorul a berugo es nem megy le.Egyszeruen nem ertem mer.Ha csak kicsit is lelazitom a korukotte.levo csavarokat akkor jo de hat ugy elfolyik az olaj:-). Ha vki talalkozott mar ilyennel segithetne.Meg most a berugo nemjon vissza lent marad de ha kezzel huzom vissza a rugo befeszul de nem.racsnizik el. Remelem csak kiakadt de hogy hozzaferjek ugye le kell szedni a kuplungot.
Köszi a cuccot , szerelőt neki is ugrasztottam. Hétvégén már tesztelem a hátulját, remélem újra járni tud a lovam .
Még egyszer köszi , majd még hívlak a külalak újítás miatt.
csak a kar szólóban 2500. a munkahenger kompletten az már húzósabb 20e, fedél és dekokar nélkül 15e. Mondjuk nem tudom milyen bennük a karmantyú, mert a múltkor már azt sem bírtam lelégteleníteni ami 2 hónapot állt.... A háza is elszállt, vagy csak a bilincs tört le?
Kuplung kart, kompletten nem tudsz? Már régebben elfosta magát a szimering, de így hogy a motor nekidőlt a szomszéd kocsijának és letört a kar, használhatatlan a motor... :(
Gyári Force modell volt, törzsvásárló viszi el . Olasz papírral, folyamatosan szervizelt, hibátlan gép, hangtalan blokkal. Magyar papírral már nem vennétek meg, mert még kb. 120-al több, ugyanakkor az alvázszám nélküli tákolt mocskok jóval olcsóbbak, és azok kelnek el. Mint amilyen a tied is volt. Az is eladó megint, újra darabokban van.
Olvastam a oldalon meg láttam is 04 FE-550 de már nincs fent! elment? milyen állapotban volt motorikusan? optikailag szép volt! az mit jelentt , hogy forgalomba lehet helyezni? gondolom külföldi papiros te eltudod ezt intézni és menyinél áll meg?
Szakmai segítséget szeretnék kérni, nem rég egy Husaberg FE 400-as tulajdonosa lettem 1997-es évjáratú.Mint új motortulajdonosként szeretem az olajat és az olajszürőt kicserélni. Meg is lett rendelve az olaj és az olajszürő.Ehhez a típushoz a pairos olajszürőt adták ( ilyen is van a szerviz manualban is ), viszont nekem egy jóval kisebb fémes olajszürő volt bent.Méretileg csak ilyen fér bele.Létezik hogy van olyan típus amibe ezt rakják bele? Vagy valami sufnizás van a háttérben.Az olajszürő fedelét nem is két csavaros fedél tartja, hanem egy menetes műanyag zárófedél. Annyi lenne a kérdésem ,mivel nincs még típusismeretem, rendben van -e ez így?Köszönöm előre is a segítségeteket.Mellékeltem két képet, remélem feltölti.
üdv
Peti
A berúgó tengely elég szopós,nincs bent a helyén,azért szorul meg,ha felhúzatod a deknit.
Szétszedéskor egy kalapács nyelével rátartok,hogy ki ne jöjjön a helyéről,mert akkor nem fog működni,ezért azt tanácsolom,hogy győződj meg,hogy a helyén van e a tengely mielőtt felteszed a deknit.
sokkalom a 4-5 mm-t amit az enyém megy le-föl....
Nem tudod meglazítani?
Köszi a cuccot , szerelőt neki is ugrasztottam. Hétvégén már tesztelem a hátulját, remélem újra járni tud a lovam .
Még egyszer köszi , majd még hívlak a külalak újítás miatt.
Fe 550-hez hüvelye valakinek?
2004
Kuplung kart, kompletten nem tudsz? Már régebben elfosta magát a szimering, de így hogy a motor nekidőlt a szomszéd kocsijának és letört a kar, használhatatlan a motor... :(
akartam küldeni ....