Hát most úgy néz ki hogy mégis nagy a baj... mert eddig semmi baj sem volt a kompresszióval aztán sok rugdosás után elszállt.... :S remélem hogy csak a dekompresszor akadt fel... mert hirtelen ment el az egész 1 pillanat alatt... holnap megyünk szerelőhöz és ha nagy a baj iratok vele olyan papírt hogy nem azidő alatt hibásodott meg a gép amióta nálam van és visszaviszem a "volt" gazdához....
drz-t szoktunk 4.ben tologatni 3an aszfalton. de még úgyis nyomni kell mint az állat, és elsőre körbe sose indul, csak satul a kerék. És a drz csak 400 ccm. ugyhogy nézzetek rá arra a bergre.
Sztem told vissz ahonnan vetted és mond meg h vagy megcsinálják vagy köszönöd nem kell!adásvételnél 3 napig vissza kell adniuk a pénzt meghibásodás esetén!
Hát remélem hogy nem, mert menet közben szépen ketyeg és akkor ninsc vele baj... A kecskeméti KTM szervízben volt szervízelve és 1000 km-enként olaj volt benne cserélve
Sziasztok!
Tegnap óta én is boldog 2005-ös Husaberg FS 650 tulajdonosa vagyok. Viszont van 1 kis problémám... Mikor elmentünk megvenni a motort semmi gond sem volt hidegen és melegen sem az önindítóval... Hazafelé a 0-áson ahogy pakoltam vissza a sebességeket befulladt 2-szer is aztán amikor megálltam vele és próbáltam beindítani hazatérés után nem indult... az önindító pörgette 1 kis ideig aztán semmi... berúgásra 1-szer sikerült ment 1-2 másodpercet és befulladt mintha "bezabált" volna... Betolásra elindul... Ha esetleg valaki tudja mi a probléma vagy volt ilyen jellegű problémája az kérem írja meg a tapasztalatait... Én nem vagyok még nagy szakértője ennek a típusnak...
Köszönöm!
Azt én is furcsáltam,hogy ilyen hamar el akarja adni(láttam az előző adásvételit Békéscsabáról).
Azzal magyarázta,hogy csajozni kell neki valami supermoto!
A narancs központi rugó nekem is feltűnt,de én úgy gondolom,mivel ez már 2005 utáni széria,és ha jól tudom a Ktm 2004-ben megvette a Husaberget ezért olyan színű.
Alánéztem,és ezen már az áll,hogy Made in Austria!
Láncszettet is Ausztriában,Ktm kereskedésbe vettem.
Megmondtam a fószernak mibe kell,bepötyögte a gépébe és már adta is polcról!
Különben meg semmi jelentősége,milyen színű amíg jól műkszik!
Köszi az infót mindenkinek!
olajból mindig is csak Motul 5100 15w50 és 10w50 et használtunk,nyár/tél időszakban! egy biztos,h a castrol-t nem ajánlom,sem a repsolt! az 5100 meg árban is elérhető, 4L csak 9600-11200közt változik beszerzéstől függően, én is rátettem egy üzemóra mérőt és 10 óránként cseréltem,minden másodiknál a szűrőt is +980-1100Ft Hiflo HF155 a cikkszáma.
110-es gumim volt pont elég,láncszett meg JT acél volt egy X-gyűrűs lánccal
szelephézegot én egyszer sem néztem kb 40órát mentem vele,előtte a tulaj ellenőriztette,de nem kellett állítani,azért nézz rá 2-3 olajcserénként,biztos ami biztos,csak én tudtam a motort,hogy patika,meg ki szervízelte...
Ja az olaj! Én mindenféleképpen Motorexet raknék bele! Annó kb. 2-3 fajtát is próbáltam, de a váltó legjobban a Motorexet szerette. Árban sem sokkal húzósabb a többitől.
Nem tudok a motorról semmit! Ami szemmel látható és már más is megállapította, hogy a központi rugó KTm-ről való. Ezt a színéből látni, mivel a berg gyárilag fehéret használ. Eredetileg a kis ablak,csak szint figyelő. Vegyél egy üzemórát és lőjj be magadnak egy arany középutat a motorozási szintedhez igazítva. A mocival kapcsolatban azt furcsálltam, hogy Mr. Fox kb 2 hét után már hirdette. Remélem csak azért, mert talált 5 szerencsés számot és már az új FX450 kopik a segge alatt!:-) Írása alapján márka hű marad! Sok sikert a géphez, a tapasztalataidra kíváncsi lennék, mivel én is fc-t akarok venni! Egyet már kinéztem, de 650-t nem szívesen adnék érte, főleg úgy, hogy most kell felújítani. Azzal együtt már 800-ba fájna.
Igen!Tőle vettem,Ajkáról.
Ismered a mocit,nem mintha valami baja lenne,csak mégis!
Hétvégén cserélek rajta fékbetéteket meg új láncszettet kap!
Az olajról adhatnátok pár infót.
Az ltz-vel is jól megjártam,3 féle olajat próbáltam már ki,mire mondtak pár okos dolgot,hogy miért milyen olaj a jó bele!
Olajszintet azon a kis ablakon kell ellenőrizni,vagy mi a tökömmel?
Ja,meg a hátsó guma lesz még cserélve,de nem tudom mekkora,most 120-as van rajta,de nagyobb ugrásoknál beleér a kipufogó szélébe,de szerintem a 110-es meg keskeny lesz,könnyen kirúgja magát,VAGY NEM?!
Tegnap óta én is boldog 2005-ös Husaberg FS 650 tulajdonosa vagyok. Viszont van 1 kis problémám... Mikor elmentünk megvenni a motort semmi gond sem volt hidegen és melegen sem az önindítóval... Hazafelé a 0-áson ahogy pakoltam vissza a sebességeket befulladt 2-szer is aztán amikor megálltam vele és próbáltam beindítani hazatérés után nem indult... az önindító pörgette 1 kis ideig aztán semmi... berúgásra 1-szer sikerült ment 1-2 másodpercet és befulladt mintha "bezabált" volna... Betolásra elindul... Ha esetleg valaki tudja mi a probléma vagy volt ilyen jellegű problémája az kérem írja meg a tapasztalatait... Én nem vagyok még nagy szakértője ennek a típusnak...
Köszönöm!
Van valakinek tapasztalata, véleménye a GOLDSPEED gumikról?
http://www.mg-outerlimits.de/p...
Azzal magyarázta,hogy csajozni kell neki valami supermoto!
A narancs központi rugó nekem is feltűnt,de én úgy gondolom,mivel ez már 2005 utáni széria,és ha jól tudom a Ktm 2004-ben megvette a Husaberget ezért olyan színű.
Alánéztem,és ezen már az áll,hogy Made in Austria!
Láncszettet is Ausztriában,Ktm kereskedésbe vettem.
Megmondtam a fószernak mibe kell,bepötyögte a gépébe és már adta is polcról!
Különben meg semmi jelentősége,milyen színű amíg jól műkszik!
Köszi az infót mindenkinek!
110-es gumim volt pont elég,láncszett meg JT acél volt egy X-gyűrűs lánccal
szelephézegot én egyszer sem néztem kb 40órát mentem vele,előtte a tulaj ellenőriztette,de nem kellett állítani,azért nézz rá 2-3 olajcserénként,biztos ami biztos,csak én tudtam a motort,hogy patika,meg ki szervízelte...
Ismered a mocit,nem mintha valami baja lenne,csak mégis!
Hétvégén cserélek rajta fékbetéteket meg új láncszettet kap!
Az olajról adhatnátok pár infót.
Az ltz-vel is jól megjártam,3 féle olajat próbáltam már ki,mire mondtak pár okos dolgot,hogy miért milyen olaj a jó bele!
Olajszintet azon a kis ablakon kell ellenőrizni,vagy mi a tökömmel?
Ja,meg a hátsó guma lesz még cserélve,de nem tudom mekkora,most 120-as van rajta,de nagyobb ugrásoknál beleér a kipufogó szélébe,de szerintem a 110-es meg keskeny lesz,könnyen kirúgja magát,VAGY NEM?!