Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát most úgy néz ki hogy mégis nagy a baj... mert eddig semmi baj sem volt a kompresszióval aztán sok rugdosás után elszállt.... :S remélem hogy csak a dekompresszor akadt fel... mert hirtelen ment el az egész 1 pillanat alatt... holnap megyünk szerelőhöz és ha nagy a baj iratok vele olyan papírt hogy nem azidő alatt hibásodott meg a gép amióta nálam van és visszaviszem a "volt" gazdához....
de ez a 3 nap csak akkor igaz ha benne van az adásvételibe nem főnök? ha nincs bent akkor mind1 én úgy tudom.
nekem egy ügyvéd mondta pár honapja!
Szerintem nincs komoly baja....deha egyáltalán nem tekeri az önindító akkor akár egy 8 rongyos aksi is lehet a probléma.......
És ez egy valós jogszabály amire hivatkozni lehet? Ha igen hol találom, mert holnap letellik a 3 nap...
Nem tudom hogy ez mennyire függ össze, de a kompresszió az nagy benne...
drz-t szoktunk 4.ben tologatni 3an aszfalton. de még úgyis nyomni kell mint az állat, és elsőre körbe sose indul, csak satul a kerék. És a drz csak 400 ccm. ugyhogy nézzetek rá arra a bergre.
Sztem told vissz ahonnan vetted és mond meg h vagy megcsinálják vagy köszönöd nem kell!adásvételnél 3 napig vissza kell adniuk a pénzt meghibásodás esetén!
Tényleg ott rakták össze a blokkját tavaly. Én adtam bele a bontott váltót....
És a karbi alján a levegőcsavart nincs -e kilazulva.
Ez elég szégyen annak a gépnek. Szerintem AZONNAL nézzetek egy szelephézagot.
Hát remélem hogy nem, mert menet közben szépen ketyeg és akkor ninsc vele baj... A kecskeméti KTM szervízben volt szervízelve és 1000 km-enként olaj volt benne cserélve
2 ember segítségével 2.-ban igen :)
Elég nagy lehet ott a baj...
650et bebírod tolni?
Sziasztok!
Tegnap óta én is boldog 2005-ös Husaberg FS 650 tulajdonosa vagyok. Viszont van 1 kis problémám... Mikor elmentünk megvenni a motort semmi gond sem volt hidegen és melegen sem az önindítóval... Hazafelé a 0-áson ahogy pakoltam vissza a sebességeket befulladt 2-szer is aztán amikor megálltam vele és próbáltam beindítani hazatérés után nem indult... az önindító pörgette 1 kis ideig aztán semmi... berúgásra 1-szer sikerült ment 1-2 másodpercet és befulladt mintha "bezabált" volna... Betolásra elindul... Ha esetleg valaki tudja mi a probléma vagy volt ilyen jellegű problémája az kérem írja meg a tapasztalatait... Én nem vagyok még nagy szakértője ennek a típusnak...
Köszönöm!
...hát ez is sántít pár helyen....
Heló

Van valakinek tapasztalata, véleménye a GOLDSPEED gumikról?

http://www.mg-outerlimits.de/p...
Azt én is furcsáltam,hogy ilyen hamar el akarja adni(láttam az előző adásvételit Békéscsabáról).
Azzal magyarázta,hogy csajozni kell neki valami supermoto!
A narancs központi rugó nekem is feltűnt,de én úgy gondolom,mivel ez már 2005 utáni széria,és ha jól tudom a Ktm 2004-ben megvette a Husaberget ezért olyan színű.
Alánéztem,és ezen már az áll,hogy Made in Austria!
Láncszettet is Ausztriában,Ktm kereskedésbe vettem.
Megmondtam a fószernak mibe kell,bepötyögte a gépébe és már adta is polcról!
Különben meg semmi jelentősége,milyen színű amíg jól műkszik!
Köszi az infót mindenkinek!
olajból mindig is csak Motul 5100 15w50 és 10w50 et használtunk,nyár/tél időszakban! egy biztos,h a castrol-t nem ajánlom,sem a repsolt! az 5100 meg árban is elérhető, 4L csak 9600-11200közt változik beszerzéstől függően, én is rátettem egy üzemóra mérőt és 10 óránként cseréltem,minden másodiknál a szűrőt is +980-1100Ft Hiflo HF155 a cikkszáma.
110-es gumim volt pont elég,láncszett meg JT acél volt egy X-gyűrűs lánccal
szelephézegot én egyszer sem néztem kb 40órát mentem vele,előtte a tulaj ellenőriztette,de nem kellett állítani,azért nézz rá 2-3 olajcserénként,biztos ami biztos,csak én tudtam a motort,hogy patika,meg ki szervízelte...
Ja az olaj! Én mindenféleképpen Motorexet raknék bele! Annó kb. 2-3 fajtát is próbáltam, de a váltó legjobban a Motorexet szerette. Árban sem sokkal húzósabb a többitől.
Nem tudok a motorról semmit! Ami szemmel látható és már más is megállapította, hogy a központi rugó KTm-ről való. Ezt a színéből látni, mivel a berg gyárilag fehéret használ. Eredetileg a kis ablak,csak szint figyelő. Vegyél egy üzemórát és lőjj be magadnak egy arany középutat a motorozási szintedhez igazítva. A mocival kapcsolatban azt furcsálltam, hogy Mr. Fox kb 2 hét után már hirdette. Remélem csak azért, mert talált 5 szerencsés számot és már az új FX450 kopik a segge alatt!:-) Írása alapján márka hű marad! Sok sikert a géphez, a tapasztalataidra kíváncsi lennék, mivel én is fc-t akarok venni! Egyet már kinéztem, de 650-t nem szívesen adnék érte, főleg úgy, hogy most kell felújítani. Azzal együtt már 800-ba fájna.
Igen!Tőle vettem,Ajkáról.
Ismered a mocit,nem mintha valami baja lenne,csak mégis!
Hétvégén cserélek rajta fékbetéteket meg új láncszettet kap!
Az olajról adhatnátok pár infót.
Az ltz-vel is jól megjártam,3 féle olajat próbáltam már ki,mire mondtak pár okos dolgot,hogy miért milyen olaj a jó bele!
Olajszintet azon a kis ablakon kell ellenőrizni,vagy mi a tökömmel?
Ja,meg a hátsó guma lesz még cserélve,de nem tudom mekkora,most 120-as van rajta,de nagyobb ugrásoknál beleér a kipufogó szélébe,de szerintem a 110-es meg keskeny lesz,könnyen kirúgja magát,VAGY NEM?!