Most lehet le leszek hurrogva de mikor a 450-esen csúszott a kuplung minél több időt mentél vele annál jobban csúszott nálad nem lehet ez a probléma hogy "hidegen" nem csúszik annyira?
háj!nem elég az erő?a szivatót visszanyomtad? hozd vissza és dobunk bele valami nagyobb persely meg egy taffmeisterres löket növeléses kittes faszságot ha ez se elég akkor add el és vegyél egy gsxr1000-t Vagy pali ultraparaszt bergjére elcseréled
Az normális ha indítást és bemelegedést követő kb 15 percben sokkal idegesebb a motor, harapósabb, agresszívabb a gázreakció, jobban megy. Utánna meg úgy eltunyul, megy de nem annyira Durván, pörög de nem húz úgy. És ezt minden alkalommal tapasztalom. Eleinte azt hittem ezt csak én képzelem, mert h megszokom a teljesítményt, de nem. Ezeknek 3. 4. ben is simán kéne kerékre jönnie gázra, ez meg is van eleinte, de aztán úgy elnyúlva lassabban jön fel 3.ban sima kigyorsításnál, 4. meg felejtős.
Üdv mindenki! infó kéne vennék egy 1997 fe400-ast de a legnagyobb parám hogy leeszi róral a gatyát is benzinben. Volt valakinek ilyen motorja vagy esetleg hallott róla akármit? Előre is köszi
Eladó egy Husaberg FE 501E enduro, sajnos váratlan dolog miatt meg kell válnom tőle.
Érvényes műszakival rendelkezik.
ha esetleg valakit érdekel: lock3@freemail.hu
ár: 500eft
szerintem fasza ha endurozni akarod, van benne bőven elég erő ha odacsavarsz, de nem tépi ki a karod
gyári akksi kb 2 évet bír az egy 16e-es mutatvány (boshból vagy vartából), gyárija 28e...
ez a 98 üó nem vészes, de arra pont elég hogy akár szar legyen
üó alapján egy vez lánc lassan ráfér azt csoki (8-9e +munkadíj)
amúgy a szokásos berges dolgok 30-50 óránként hézagellenőrzés, 10 óránként olajcsere, tiszta légszűrő és ennyi
az a surrogó vinnyogós hang normális, ez ilyen... csak ne csörögjön
én vétel után megnézetném hogy állnak a dolgok kuplung dekli meg szelepfedél alatt, csak biztonság kedvéért
meg ha jól tudom azon már 7.5 literes kis tank van, ha megveszed és tervezel hosszabb túrákat, elcserélném az én 10.5 literesemre
Erről a gépegységről tud-e valaki valamit mondani, esetleg ismerős-é valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fe_550_e
-4667980
Ha összejön, hogy hazajussak kishazánkba egy-két héten belül, igen-igen megvenném.
Előre is köszi a segítséget !
Külföldre megyek és meg kell válnom szeretett Husaberg FE 400 (2004) tól !60 üzemóra van benne,hidegen-melegen tökéletesen indul,nem füstől 1álltalán,bivaly erős.Castrol 10w50 -t raktam bele mindig 10 üzemóránként,minden moccizás után légszűrőt kitakarítottam .38-as magura kormány,40-es Keihn karburátor,Havasi WP telók!Költségmentes motor.Ha valakit érdekel szóljon (470e)
Hol tudok venni első láncvezetőt,meg a berugókarhoz azt a gumit,ami megakadályozza a berugókar vissza csapódását?
Mi annak a guminak a neve egyáltalán?Valami számot,vagy honlap címet adjatok légyszi.Kössz ;)
értem, tényleg jó ár, és tudom h fontos a ruha, de egyenlőre nincs rá keret, meg akkor ahhoz már kéne egy csizma meg egy normális bukó kesztyü.
Mindennek eljön az ideje, de jelenleg nem ez áll a fontossági sorrend csúcsán.
Az normális ha indítást és bemelegedést követő kb 15 percben sokkal idegesebb a motor, harapósabb, agresszívabb a gázreakció, jobban megy. Utánna meg úgy eltunyul, megy de nem annyira Durván, pörög de nem húz úgy. És ezt minden alkalommal tapasztalom. Eleinte azt hittem ezt csak én képzelem, mert h megszokom a teljesítményt, de nem. Ezeknek 3. 4. ben is simán kéne kerékre jönnie gázra, ez meg is van eleinte, de aztán úgy elnyúlva lassabban jön fel 3.ban sima kigyorsításnál, 4. meg felejtős.
Vélemények?
kössz
Amit hirdettél husky az sm-ként megy vagy csak enduro ként?:
Van valami berg a kezed alatt? A hirdetés kép hátterében láttam valami berg sm-et!
Érvényes műszakival rendelkezik.
ha esetleg valakit érdekel: lock3@freemail.hu
ár: 500eft
gyári akksi kb 2 évet bír az egy 16e-es mutatvány (boshból vagy vartából), gyárija 28e...
ez a 98 üó nem vészes, de arra pont elég hogy akár szar legyen
üó alapján egy vez lánc lassan ráfér azt csoki (8-9e +munkadíj)
amúgy a szokásos berges dolgok 30-50 óránként hézagellenőrzés, 10 óránként olajcsere, tiszta légszűrő és ennyi
az a surrogó vinnyogós hang normális, ez ilyen... csak ne csörögjön
én vétel után megnézetném hogy állnak a dolgok kuplung dekli meg szelepfedél alatt, csak biztonság kedvéért
meg ha jól tudom azon már 7.5 literes kis tank van, ha megveszed és tervezel hosszabb túrákat, elcserélném az én 10.5 literesemre
mit kell, érdemes tudni ezekről a motorokról 2008 husaberg 450te 2900km, 96üzemora van benne
Véleményt, tapasztalatot szeretnék kérni 2008 450 fe a drz után én egy kicsit hangosnak hallom a blokot
Erről a gépegységről tud-e valaki valamit mondani, esetleg ismerős-é valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fe_550_e
-4667980
Ha összejön, hogy hazajussak kishazánkba egy-két héten belül, igen-igen megvenném.
Előre is köszi a segítséget !
http://www.husaberg.hu/
Mi annak a guminak a neve egyáltalán?Valami számot,vagy honlap címet adjatok légyszi.Kössz ;)
Mindennek eljön az ideje, de jelenleg nem ez áll a fontossági sorrend csúcsán.
Várom az infót gumival kapcs.