Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

45ezerért adom ez a húgyért fosért kategória
52/Les de sztem neked pont jo mert nekem már szűkös!ott volt mikor elvitted a motort, a sliick sztem jövö héten lesz!
milyen méret? mennyiért?

amúgy most gumi kéne, előbukkantak az első acél sodrony szálak, asszem ideje cserélni:) Mondjuk olyan Michelin slick sett re, tudsz segíteni a beszerzésben?
nah kell a bőrruha most olcson adom
Mutter megmagyarázta:
"...mert nagyon húz, és jól berreg. Így lett Husaberg."
:D
Csáó!
Esetleg husaberg FC450 valakinek?
Szia Zsolti18. Kecskemét Bodisék.(KTM-HUSABERG jók az árak.)
Kecskemét Bodisék.(KTM-HUSaberg jók az árak.)
palcsee-rol tudtok valamit?
nagyon sok olajat kiver a kartergáz kivezető tartályba más bergeknél a blokkba föleg ott ahol a vvezlánc feletti járat nincs ledugozva mivel a lánc cspja fel!nics azzal semmi gond töltsd fel olajjal és ha sokat méész ellenörizd a szintet
hali az h kéken füstöl még az uj is felkapja hidegen az h kormol mindegyik kormol nem lehet probléma egy 10 orás dugó pplus persellyel!én 9 decit szoktam rakni bele és mikor elvitted anyni is volt mert láttam az ablakba a kartergáz tartályát leengedted?
valószínű eszi az olajat, azért egy-egy gurulás előtt illik ellenőrizni/utántölteni, az az 5 deci elég kevés
elsőkörben szelepszár szimmeringet érdemes megnézni, de majd jönnek az okosok és megmondják mi a hányás
Feri, korom fekete, max 5 deci olaj folyt ki a blokkból. Kb. 10 üzemóra után ez normális lenne? (Ez volt az első olaj csere mióta megvettem)

A másik meg h hidegen gázfröccsökre kék felhőket ereget a motor, melegen meg alig láthatóan de kormol. Mi az oka? Mi a megoldás?
plus 5 loerő
Jaja, tervben van. Most az olajat várom meg a jóidőt.

Na jóccakát.
akkor a kormány is megjavul a berges ruhában üli meg
vedd meginkább hozzá a zsir uj tankszelepet gyári husaberg vagy a bőrruhát h teljes legyen az öszkép
mivel nemrég lett összrakva gyanítom h utánna kell huzni és jolesz probáld meg elsőre ezt!eg láncszettet vesze rá meg egy gumit és idén nemkell semmit rá költened
én értem, nem normális. lehet laza az a cucc amiben forog a kormány
Ezt lehet nem túl érthetően magyaráztam el de qva fáradt vagyok.
Ha behúzom első féket és előre hátra próbálom tolni kotyog a villa. Meg menet közben is megérzem kanyarba 1-2 huppanónál. Meg amikor alapjárat körül kezdem húzni és még rángat ha a villára lenézek 3-4 centiket mozog lent a keréknél, ez normális lenne?
nincs de elvileg megint kapok egy adagot!kormánycsapágyat minek akarsz cserélni?
Jahh, nem is bántam meg a vételt, az a slick hátsó gumid megvan még Feri?
ez ám a fasza gép! olyan ismerős
Sopron