amúgy most gumi kéne, előbukkantak az első acél sodrony szálak, asszem ideje cserélni:) Mondjuk olyan Michelin slick sett re, tudsz segíteni a beszerzésben?
nagyon sok olajat kiver a kartergáz kivezető tartályba más bergeknél a blokkba föleg ott ahol a vvezlánc feletti járat nincs ledugozva mivel a lánc cspja fel!nics azzal semmi gond töltsd fel olajjal és ha sokat méész ellenörizd a szintet
hali az h kéken füstöl még az uj is felkapja hidegen az h kormol mindegyik kormol nem lehet probléma egy 10 orás dugó pplus persellyel!én 9 decit szoktam rakni bele és mikor elvitted anyni is volt mert láttam az ablakba a kartergáz tartályát leengedted?
valószínű eszi az olajat, azért egy-egy gurulás előtt illik ellenőrizni/utántölteni, az az 5 deci elég kevés
elsőkörben szelepszár szimmeringet érdemes megnézni, de majd jönnek az okosok és megmondják mi a hányás
mivel nemrég lett összrakva gyanítom h utánna kell huzni és jolesz probáld meg elsőre ezt!eg láncszettet vesze rá meg egy gumit és idén nemkell semmit rá költened
Ha behúzom első féket és előre hátra próbálom tolni kotyog a villa. Meg menet közben is megérzem kanyarba 1-2 huppanónál. Meg amikor alapjárat körül kezdem húzni és még rángat ha a villára lenézek 3-4 centiket mozog lent a keréknél, ez normális lenne?
amúgy most gumi kéne, előbukkantak az első acél sodrony szálak, asszem ideje cserélni:) Mondjuk olyan Michelin slick sett re, tudsz segíteni a beszerzésben?
"...mert nagyon húz, és jól berreg. Így lett Husaberg."
:D
Esetleg husaberg FC450 valakinek?
elsőkörben szelepszár szimmeringet érdemes megnézni, de majd jönnek az okosok és megmondják mi a hányás
A másik meg h hidegen gázfröccsökre kék felhőket ereget a motor, melegen meg alig láthatóan de kormol. Mi az oka? Mi a megoldás?
Na jóccakát.