Az, hogy"VAS" , elég tág fogalom. Gömbgrafitos vasöntvény inkább. Tökéletes arra a célra! Csak az illesztése lesz más a hőtágulása miatt. Nicasilos javítóhüvely meg nincs! Nem is létezik! Max. gyári, új henger. Honda CR500 öntvényhüvelyes volt gyárilag.
Hüvely kellene nekem is /pillanat Viszont amit írtál,h vasból csinál 40ezerért...hát maradjunk annyiban,h nem lesz hosszú életű(nem egyforma az anyag tágulása)nem biztos,h előnyös
hali, elvileg kéne lennie 1 vagy 2 pontnak a vezlánckeréken ha 1 van rajta akk az elöre néz de legyen sikba a hengerfelyel ebben az állásban lefelé kéne hogy legyenek a bütykö, hameg nincs rajta semmien jel akk egysterü, dugo fesö holdpont bütykök pedig lefele.
Új vagyok itt,és egyből lenne is egy kérdésem!
Husaberg FE 600-as motorom van,és elszált a szívó szelephimbám,és ha már úgy is szerelni kellett,lekaptam a hengert is.A vezérlést összejelöltem,de jó lenne vami pontosabb beállítás!
Mi alapján kell belőni a vezérlést? Hallottam hogy felső holtpontra kell tekerni a főtengelyt és a vez.tengely bütykök lefelé álljanak vagy mi,de ez nem valami pontos...
Helló!
Ha esetleg valakinek kellene 2db 2005 ös Husaberg hütő,valamint egy hibátlan hátsó PDS gátló eladó +komplett Brembo fékrendszer első -hátsó +kormánymagasító,villabefogó
a mobile.de-n találtam!
leírás:
Basis ist eine FS 570 Modell 2010 "Special" zum Preis von €9696,- diese bekommtfolgender kostenloser Sonderausstattung dazu, die seperat geliefert wird: Plastik-Kit schwarz/chromeAkrapovic Slip-On SchalldämpferAkrapovic HitzeschutzHinterrad 5 x 17" schwarz (ohne Reifen, Kettenblatt und Bremsscheibe)RahmenschützerWP Gabelaufkleber schwarzSturzpad vorne und hintenFactory Tankdeckel blauTankdeckelentlüftung blauCNC-Kupplungsdeckel blauÖlfilterdeckel blauÖleinfüllschraube blauDeckel Geberzylinder blauZündkurvenschalter Der Wert der Sonderausstattung liegt im VK über € 1.850,00! Verfügbar so lange der Vorrat reicht! Nicht lange überlegen;)!
Szia! Látom vágod a Berg témát, mint a nagy hal nemi szerve a víz alját! Kérdésem lenne hozzád! Javarészt endurozni vennék egy fc 450-t, mert az ára jóval az fe verziók alatt van. Nekem már volt egy fe 550 2005-ös gépem, de sajna el kellett adjam. Most nem tudok nagy pénzt befektetni, viszont a vérem még mindig kék-sárga! Szóval a kérdés! Tényleg megegyezik az fc blokk az fe-vel? Ezáltal a szervíz igénye is kitolódik a márki többi verseny cross gépével szemben? Nekem több berg tulaj ajánlotta az fc-t, mert azt mondták, hogy 100 üzemóráig hozzá sem kell nyúlnom (az olaj+szűrő kivétel)! Ne haragudj, hogy a kérdéseimmel fárasztalak, de nem akarok rossz lóra tenni, ezért fordulok hozzád! Köszi előre is!
Péntek este pakolás a kocsiba, szombat reggel olyan 8 körül indulunk!