Volt egy beszámított FC 501 (FC 600)amibe belehullott a szelep. Borsodból jött, de sajna már elég kókány állaptban. Azóta próbálok nem szart árulni, vagy ha igen akkor olyan áron. (pl. az FE 350 komplett váz Öhlinsssel, idomokkal, kerekekkel 60 e) Eladtam akkori piaci ár alatt kicsivel kb. 2-3 hét múlva behányt, nem nem vállaltam rá garit, viszont nem vágtam meg az embert. Nagyon anyagár alatt összeraktam (50 e volt a hüvely+dugó+cserélt hengerfej a 4szeleppel+tömítés+hajtókar csere +gratis munkadííj)az akkor rendelkezésre álló bontott jónak tűnő cuccokkal, GARANCIÁVAL, utána kb. 2 hónap múlva még egyszer leszakadt. (kipuszelep, méreteken belül )Még egyszer összeraktam full ingyen, utána eladták. 4 sebességes volt, SPES rendszerrel, atomra hegyezve, mocskos jól ment de a rövid váltó miatt szét bírták forgatni, és csak képzelem mit kaphatott mikor kb. 100 km/h volt a vége szabályon. 100e-t simán buktam rajta én is, az ember nem tudom mennyit. Ezért kell szétszedni mindent. És lehet hogy utána össze sem kell rakni............
Akciós husaberg cuccok! Leovince dupla kipuff Beringer Aerotec br12
van még husaberges tankszelep kék elox gyári,lábtartók szinte ujjak,Endurósoknak vizpumpavédő,d.i.d. 520 mx lánc,blokkalkatrészek godridge verseny első fékcső michelin pilot gyári mintás slick párban!
Kimondottan rendszámos nincs. De rendszámos váz van polcon kivonva a forgalomból, műszaki vizsga, átalakítási engedély a blokkcseréhez és megoldott a rendszám. Külföldi papíros is van néhány. Hirdetni rendszámos motort ritkán szoktam, mert csak fizetgeted utána a dolgokat, és gyakran rendszám nélkül sokszor hamarabb gazdára is talál, mert az új tulaj 50-t egyből kicsekkol az átírásra. Amit persze kapásból a vételárból próbál lecigánykodni.... Sokszor ezen áll vagy bukik a dolog. Na ezért nincs rendszámos Berg.
Ez nem az a gép. Ennek a blokköntvénye volt megrepedve azt kicserélték, a gyújtáselektronikából jövő gyertyakábel nem százas, be van szilózva hogy ne csússzon ki. 400-ért már régen elhozható, bár eddig nem akart belevágni senki. Te lennél a kiválasztott?
Miben gondolkodsz? Mert az LC 4 ára+egy kicsiért rád tudnék tenni egy tuti állapotú 650 Berget így szezon előtt akciósan....Olyat, mint amilyen volt, viszont esztétikailag sokkal patikábbat. Akár rendszámosan, vagy anélkül is. Ha érdekel majd csörrents meg.
az én motoromban a kettes fogaskerék pár 24-16 fogszámú .
ha jól gondolom a kettesbe az ötödik sebesség fogaskereke kapaszkodik így a kettes és az ötösből kell a kihajtás oldali . Ezeken látszik is a kopás rendesen.
tehát kellene :
a kettes párból a 24 fogszámú ( 2M4)
az ötös párból a 21 fogszámú (5M3)
és egy léptetővilla.
husaberg tank szelep gyári:4000ft (bolti ár:5500ft)
teleszkóp légtelenítő gyári:5000ft (bolti ár: 8990ft)
Gyári lábtartó:15000ft (bolti ár:26900ft)
gyári túlfolyótartály 4500ft (bolti ár:9000ft)
D.I.D. 520MX erősitett lánc 120szemes 15000ft (bolti ár:23400ft)
Gregger enduró fékkar gyári müanyag 900ft (bolti ár:1800ft)
Vizpumpa védő kóracél lemez:2000ft
Beringer aerotec br 12 radiális csapágyazott főfékhenger 50000ft (bolti ár 400euro)
Komplett beringer fékrendszer(6dugos nyereg,tárcsa,főfékhenger,goodridge verseny fékcső) 100000ft
Husaberg LEOVINCE dupla kipufogó rendszer AKCIÓ 75000Ft
Michelin Pilot Gyári mintás slick pár körös nagyon jó állapotban!25000ft
több termék vásárlása esetén kedvezmények!
Pontosan tudod azt, hogy kitől veszek sm-et főleg Berget kis hazánkban!
És most láthatod milyen diplomatikus vagyok veled!
Leovince dupla kipuff
Beringer Aerotec br12
van még husaberges tankszelep kék elox gyári,lábtartók szinte ujjak,Endurósoknak vizpumpavédő,d.i.d. 520 mx lánc,blokkalkatrészek godridge verseny első fékcső michelin pilot gyári mintás slick párban!
Husaberg FE 350-hez erdekel karbi,esetleg felujito szett.Tudsz segiteni?Koszi
amire szükségem van az a lista az pontos.
csaka többit pontosítanám.
a 612 LC4 manualjával 100%osan megegyezik a blokkom.
a váltó fogszámok mostmár helyesen:
1: 15-33
2: 16-24
3: 18.21
4: 20-19
5: 27-21
na váltó.
az én motoromban a kettes fogaskerék pár 24-16 fogszámú .
ha jól gondolom a kettesbe az ötödik sebesség fogaskereke kapaszkodik így a kettes és az ötösből kell a kihajtás oldali . Ezeken látszik is a kopás rendesen.
tehát kellene :
a kettes párból a 24 fogszámú ( 2M4)
az ötös párból a 21 fogszámú (5M3)
és egy léptetővilla.
nem írtam el a számokat.