Nem is gondolod hogy mi mindent képes vagyok megvenni, ha látok benne fantáziát, vagy érdekel az adott típus, mert még olyanom nem volt. De az LC 4 től már én is beokádok, pláne hogy alapból full bukó lenne az egész. A 660 SMC-nél nekem kielégültek az eziránti vágyaim. Mentem vele 70 km-t és eladtam.
Ok, hogy beszívom, de mit csináljak vele? Szerelgessek a pénzemért hogy legalább a befektetett összegnek és a cserélt alkatrészek árának legalább a felét viszontlássam? Tavaly kellett volna eladni 400-ba szétszedve. De akkor még ragaszkodtál a 450-hez....
Na erről lecsúsztam,de nem élet halál kérdés,csak jó lett volna a pancsi ringen már ezzel karcolni,bár addig van még egy kis idő!Legalább addig is gyűlik a rávaló !
Meg ne azt az egyet vedd meg a hirdetett kb. 2 db közül ami a kaktuszpetié volt valamikor, mert az mára már tényleg egy kula. Főtengelysonkáról már egy éve is leráztad a főtengelycsapágyakat, vezláncot a blokköntvény hivatott feszíteni, lesíkolva a hengerfejből kb. 1 mm stb. stb. .Nem hinném hogy azóta jobb állapotban lenne, mert minden részét íves javítással lehetne a legjobban újítani. Egyszer be akarták számoltatni, de ki kellett nevetnem az embert. (az akkori tulajt, aki kb. 300-t bukott rajta a sok ráköltött új alkatrész miatt de ettől függetlenül a motor még mindig egy forintot nem ért)
a karburátor miatt télen mínuszokba elindíthatatlan ha nem melegen tárolod, a gyújtás tekercs általában zárlatos lesz 10böl 9nél de ha mindez gyógyítva van és a blokkja se szétesős akkor örökké elmegy!
Köszi!Csak hallottam sok rosszat de sok jót is.Nem akarok egy agyonhajtott motorba beleugrani!De egyébként jók az fc 470ek?Van valami gyakori hibájuk?Előre s köszönöm!
csak gondoltam megkérdezem, te úgyis ilyen vállalkozó szellemű figura vagy