Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szió!

Nem nagyon vagyok már fórumon. Max. ha Elivel váltok pár szót, de vele is inkább privátba kommunikálunk.

Téged se nagyon láttalak itt mostanában ...

Jó motor a Berg, csak jól meg kell nézni mit veszel meg, de ez mondjuk minden márkára igaz.
Köszönöm, egyre jobban tetszik a Berg-es dolog,csak kevés van belőle. Jó lenne egy rendszámos, hátha túlságosan rákapok!
Köszi még egyszer,ha erre jártok, a család a vendégem egy jó sörre!
Szijja Foxy!
Ezer meg egy éve nem hallottam Rólad!
Azért durva,hogy van a családnak saját topic-ja!
Ettől félek én is ... Miszter leveszem a féket átrakom az enyémre kipróbálom milyen ...
addigra rég késő...
"Résen" ,lennék Én is
Résen is vagyok, mert még a végén tavasszal veszem észre, hogy csak egy 550-es blokk van a Bergibe.
egyikre sem...
enyém 2007-es FE550, de ennek kb semmi köze nincs hozzá
Palcseenál megfordult már pár fos, de azt mondja ilyen kulát még nem látott...
lehetni lehetne csak kibaszott drága valami 60-70 talán... és nincs értelme
vez lánc kb 120 üó de 8ezer...
a többiről meg Palcseeval kéne beszélned ő szereli nekem is a mopedet, kicsit jobban vágja az ilyen jellegű témát nálam...
Bencsik Pali
70/36harminc423
gyári hibás főtengő? Ez melyik típus/évjáratra jellemző?
Köszi,azt hiszem,ennél konkrétabb választ nem is kaphattam volna! A hajtókar kicsit sokkoló! Lehet hülye kérdés,de nem lehet nikasziloztatni a hengert?Egy henger mennyi dugót bír ki?Hajtókar csere,és vezlánc mennyi üó-ként esedékes? Bocs,de nagyon körbe szeretném járni a dolgot!
hohóóó ha még csak dugócsere lenne beleszarnék... komplett főtengely-sonkák-hajtókar-csapágyak, dugó, hüvely stb.... meg ha már szét van borítva kap még dupla szeleprugókat, meg NOS rendszert...
az egésznek a baja a kibaszott buzi vendégmunkás aki összerakta gyári hibás főtengellyel, ha jó adatokat mondok a centírozva 0,03 mm ütése a főtengelyemnek visszamászik 25-30 üó alatt 0,12mm-re... csapágy elpukkan azt darál mindent...
Ennyire zsebbenyúlós lett a szitu? Dugo csere meg minden?
gyújtás újabb meg könnyebben indul a keihin karbi miatt, de pontosan nem vágom, lényeg 2004 utániak a faszák
dugó cserében ott vagyok most, nekem is pont szét van kapva a gép, wössner dugó (ami a gyárija, csak nem a ktm-től) 30e, hajtókar gyári 90e, hüvely ha kell, a gyári nikaszilos húzós 130 ropi de valami 40 környékéből Palcsee kihozza vásbú - nekem is ez lesz, hengerfej töm. 8e gyűrűk azt hiszem 8e
elvileg többet kibírnak mint egy japó cross, kb 200 órát gond nélkül el kell menniük, akár többet is
az egyéb okosság-on mire kell gondolnom?
Köszönöm,igazából pontosan arra kell,amire írtad! Jó endúró terep,egymás mellett van egy nagy katlan,ami a videó első két képén látható,attól 500 m egy crosspálya (Vejke), attól 50 m egy Supercross pálya,és ami a legközelebb van a szívemhez, az az enduro pálya,ahol ilyen falak vannak. Ez mind egy km-en belül!Erre kellene...
Dugó,gyűrű,hajtókarcsere milyen gyakran esedékes?Gyakrabban,mit a japán márkák esetében? Ill. mondjuk ezek árai mennyiben térnek el a japánoktól? Köszönöm,és bocs a sok hülye kérdésért!
2004 utáni FE-t vagyis endurot nézzél 450 vagy 550 amilyen fika árak vannak most a fél milla majdnem még reális is egy ilyesmi gépre, ezeken már keihin karbi van meg egyéb okosságok

szervízre nagyvonalakban: 10 max 15 üó-ánként olajcsere, 30 óránként nem árt ránézni szelephézagra, de egy idősebb gépnél bármi kijöhet már - akármit veszel nem csak bergnél, vannak kókány fasz motortulajok... én 40 ropiból szétborítattnám egyből, nehogy már pár ezer forintos csapágy csináljon több százezres kárt... és akkor tudod hogy mi a helyzet
de amúgy ha rendesen össze van rakva és odafigyelsz rá sokat kibír

alkatrésszel nincs gond, ami nincs raktáron 1 hét alatt meghozzák kecsóra, az ára meg hát... változó, attól függ mi, van ami olcsónak mondható van ami irreálisan drága, kopóalkatrészekkel amúgy szerintem nincsenek elszállva

ha nem túrázgatni kell 100 km-ekre, hanem egy hétvégi hobbi motort akarsz, picsa kemény terepre akkor jó választás
450-nek is bőven elég az ereje terepen, de azért én nem bántam meg hogy 550-et néztem

egyik pöcsfej haverom árulja most pont a gépét (neten nincs fennt, ilyen el is akarja adni, meg nem is helyzet, de ha meglobogtatod elötte e lét eladja... ) FE550, rendszámos, alku nélkül 650be odaadná szerintem, jah 2004-es kb 130üó van benne (2 éve vette azóta 10 üó ment bele, porosodik a garázsba...) korához képest tényleg alig ment
konkrét nincs,mivel ahogy néztem, rengeteg típus van Berg-ből,és baromira nem ismerem őket.
400-450 ccm közti gépek érdekelnének, amik (gondolom én) viszonylag könnyűek...( max. 130kg. )
Árban?Hmm...Ez egy fogós kérdés,fél milla környékén fogok majd vásárolni.Hogy őszinte legyek,nem holnap szeretnék venni,hanem inkább utána járok a dolgoknak.Eddig CR250 volt az elképzelés,de endurozni szerintem cinkes lenne vele...Berg ritka,és nem tudom milyen motor,ezért próbálok utána nézni...
mikorit és menyi delláért nézegetsz? a többit ez alapján
Helló Urak,és Hölgy(ek)!

Meg tudnátok mondani,hogy miért ennyire "olcsók" a Berg-ek? Endurozásra keresek motort,cca. 400 ccm,és nézegettem őket is.Árban,korban jók,de semmit nem tudok... Hol tudnék utána nézni a különböző modellek adatainak,tesztjeinek? Tudom, Gugli a barátom,de sajna nem sokat tudott segíteni! Alkatrészellátottság mennyire megoldott?Szervízigény?Hozzá való dolgok árai? Hallottam,hogy valamelyik Berg típushibás,de nem tudom pontosan,ha segítenétek!Köszönöm,szép napot!
Magdi anyus
én is így voltam vele..
én valószínű gyári hibás főtengely esetén is kitartok mellette
70 óránál harmadszorra van darabokban a motor Palcssenál, most épp főtengely, hajtókar, dugó, gyűrűk, hüvely, csapágyak stb lesznek cserélve
kíváncsi vagyok most meddig fogja bírni...
vágom én a te sztoridat. csak másnál nem ez a helyzet.