én az üllöi úton vettem bowden javító szettet valami 1500 forint volt, magadnak méretre vágod rászúrod a másik végét azt csoki, de már meg nem mondom a bolt nevét, azt is zsé mondta, kérdezz rá nála
okés
nem akartam használni, csak úgy néz ki lesz egy citromsárga dekor szett a masinán és mielőtt felragasztom megnézném hogy a fekete vagy a sárga sárvédőn néz ki jobban
persze a sárgán fog mert olyan nincs...
de ha jobban belegondolok mintha havernak is lenne egy, az talán közelebb van
na mind1 elöbb a dekor legyen meg
Neked mi van már a géppel lassan mankókerekeket is felrakhatsz meeee elfelejted mit hogyan kell...
pócsi bánzáj-ra legyen meg
Köszi!
Mondjuk 2.8 M. Az bőven a fájdalomküszöb felett van még :)
Mondjuk ruhával , akra dobbal meg 1-2 aprósággal még elgondolkodtató lenne.
Lehet várni kell vele 1-2 évet , aztán úgyis marad még.
A szervízigényéről annyit, hogy a Hanson Schruf (az 570el megnyerte az osztrák bajnokságot életében először) széttuningolt 570ét széthúzták kontrollra (asszem) 250 óra után, megmérték a dolgokat, és mivel hibátlan volt minden, össze is rakták.
És egyáltalán csak azt hallom az új bergekről, hogy bírja és megy és nem nagyon kell csinálni velük semmit.
Ha tehetném azonnal tolnám ki az újat, persze ropira tuningoltatva, mert miért ne
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni! Ktm 525 sx-et cserélnék Berg fe 600-ra 2000-es évjáratra. A tipust egyáltalán nem ismerem. Érdekelne,hogy üzemórás e, milyen a szervíz intervalluma, mekkora a tankja,mekkora a súlya? Előre is köszi
nézegettem husaberg fs 650-eseket és arra lettem figyelmes , hogy van fs 650 e és fs 650 c.
Mi a kettő között a különbség?