Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

....hát igen..utcára nem a legjobb választás ha aránylag sokat mennél és nagyobb távokat....Például egyszer kipróbáltam a négyes úton kb 50 km-nél már sírtam és ütöttem a fejemet,hogy most hogyan jutok haza..túl egyenes út,unalmas neki és csak vibrál,rezeg.....átmegyek pesten és utána fel visegrádra....Nekem ez a határeset amit kibírok rajta....de mivel utcán pörög bele az üzemóra mindig van valami amit basztatni kell...Én mindenkinek azt mondom,hogy ha használtat vennék akkor inkább olyantól aki pályázik vele...hónapok telnek el úgy,hogy pár órát mennek vele.....Ráadásul utcán a sok motorfék és a pötyögés jobban megeszi az életét...bár ezzel sokan nem értenek egyet de szerintem a motorfék a halála egy blokknak és nem a nyelezés....Szóval,hogy ha te a haverokkal is akarsz ide-oda menni,ami több mint 50 km,akkor én nem vennék Berget....kisebb távokra jó,hosszúra alkalmatlan...és igazából ha sokat mész vele nem olcsó mulatság a szerviz és hasonlók...A Berg szerintem azoknak való akik eljárnak pályázni vagy haverokkal endúrózni....arra talán a legjobb választás...
Most legutóbb Pócson 2 üzemórát mentünk, és nekem pl 5 litert evett meg a gép./ nem barárságos üzemmódban /
Jog-al beszélgettem, neki a DRZ 11-et.
Szal szerintem nem eszik a Berg rosszul.
Ja és nekem még az őskori Dellorto van rajta.
nagyon komoj teknika szeritetek ért a bergekhez
Így kell berúgni!
http://youtu.be/-ZAKRJtbOtA
Általánosságban normál enduros körülmények között (tehát nem tőgázon állva) aránylag mennyit esznek a Husabergek?
Csak mert hallottam most olyat, hogy meglepően keveset, viszont volt aki mondta hogy 6-10 liter is evett neki...
tárcsa is érdekel hozzá?
nem sokat kell visszalapozni és megtalálod Palcsee véleményét a gépről! annak motornak mindig lesz valami baja! ahogy a többi FC 600-nak, ez pl haveré volt,keress rá itt Sicko néven, és van még egy ilyen most is épp hajtókar felújításon van/volt Palcseenál!
lapozz!
szerintem hívd fel Palcseet (70/363nulla423), lehet van neki valami hasonló moped
Bozarov itt az utcai huligán, a többiek ált. terep vagy pálya - nem véletlen
pannonia ring egyébként 30 euro (a gokart pálya)
mindennapi használatra én nem vennék berget, kimenni bohóckodni néha egy dolog, de hosszabb távon kényelmetlen, meg nem is jó menni vele prünytögősen ráz dadog faszom... nekem legalábbis nagyon nem jött be, ezeknek baszni kell, arra van...
a szervízperiódusok meg miért tolódnának ki? ha látsz egy egyenest úgyis nyelezed, kerekezel, gizdázol, ha már van mivel , azt az a 9 deci olaj vagy bármi más ugyanannyira használódik mintha pályán mennél, max nem 10 hanem 12-13 óráknál cserélsz olajat... nem sokat nyersz vele
én is fostam tőle hogy óriás vibrátort csinálunk belőle, de végül belementem és szinte észre se venni...
bár most pont elhagytam az ülés lefogató 8e-es csavart, ami elötte sose lazult ki, de le van szarva, raktam helyette 15 Ft csavar boltosat, KTM - Ready to lehúzás...
úgy látszik nem sikerült...
Husaberg fc 600
az ára 280 ezer ft
szerintetek? a gazdája azt írja kicsit füstöl, dugó vagy gyűrű csere.
a sportmotoron fennt van csak nem tudtam "Be linkelni".
érdemes ebben gondolkodni?
Kérlek segítsetek...
Szevasztok!

Valaki ismeri ezt a motort? Vélemény stb-stb.
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Vega!
Mennyiért adod?Ja és mit tartalmaz az ár?
Azért mint mondtam még lenne néhány kérdésem nekem is, illetve amik nem merültek fel eddig itt.
Használja például valaki utcán? Tőlem baromi messze van minden pálya, esetleg pannónia van elérhető közelségben, azonban ha jól olvastam, 100 euró egy napra, amit inkább költök benzinre, motorra...
Amire jelenleg használom a sportmotoromat, az eljutni suliba, melózni, néha egy 150-200kmes karika a környéken. Ha le akarnám cserélni, valami olyasmire cserélném csak, ami ellát egy lórugásnyi adrenalinnal
Mellesleg hobby-enduro, supermoto üzemmódban a nagykönyv szerint kitolódnak némileg a csere periódusok, na meg egy 650es motort mire ki tudnék használni... lehet lobognék utána a 60 kilómmal egy nagyobb gázadásra
Első körben ennyi lenne a kérdésem
Aztán még lesz majd
És nem ráz nagyon a gép nélküle?
jaja a miatt kellett nekem is 60 üó-nál másodszor széthúzni a blokkot....
de Palcsee nem rakta vissza a kiegyenlető súlyt így majd csak nem veri szét megint...
Volt nekem is nagyobb meghibásodásom.
A vízpumpa/vezérműlánc meghajtó tengely belső csapágya ment ki menet közben. Blokkszéthúzás és nagyobb felújítás következett, ha már úgyis szét volt szedve.
Azóta hál'Istennek jól működik, de egy Kehini FCR-t még el tudnék képzelni rá
Én lehet hogy keresek
csa én lehet eltom neked szerezni irjál rám
nem keres valaki "nagyféket" ?
ez korrekt
nyomom majd a copy-paste kombót ha jönnek megint a mik ezek a husqvergek vagy mik kérdések
Sziasztok!
Először kíváncsiságból beleolvasgattam a topikba, aztán valahogy elolvastam az egészet
Láttam sokan érdeklődnek, és kicsit unalmas mindenkinek újra leirni milyenek ezek a motorok, szervizigény, stb...
Kiirtam magamnak, ha már megvan, meg is osztom, aztán cáfoljátok/ megerősititek, úgy is lenne még némi kérdésem, amire nem kaptam választ az egész topik elolvasása után...
Eddig kétszer mentem supermotoval, ilyen vigyor volt utána rajtam:
Amit sokat hangoztattatok, hpgy ez egy üzemórás versenymotor, nem utcára való tötymörögni.
Olajcsere 10-15 üó, használattól függően - ez kilóméterre olyan 6-800 körül lehet
400 üó dugócsere ~ 25.000 km
2004 előtti 650es gyújtása problémás lehet, beázásra figyelni kellene, valamint delorto karbival van szerelve, nem keihinnel.
Olaj: 10/15W50/60 Motorex cross power 4T, Ipone power katana, Motul 300V 4T factory line
2004-2008 35mm acél szivó szelep 650es Bergbe 6700, 30as acél kipufogó szelep 11.900 - 37.200 az összes.
Nagyobb hibáról ritkán esett szó, V.-nek a főtengely csapágy adta meg magát, gyári hiba miatt.
25e km ~ 400üó első nagygenerál
Himbacsapágyak 6500/db, vezértengely csapágy 2000/db, vezérlánc 8000, vezérműtengely 30.000
Kuplung valakinél 178 üó-nál félidős volt
Javallottak a dupla szeleprugók a szeleprugó törés miatti blokkleamortizálás végett - nem csúszik be a szelep 6000/db
Legtöbben 100-150 üó, és csak olajcsere, szelephézag állitás, valamint vezérműlánc volt cserélve
1 üzemórát ~ 60 km-re saccoltatok

A 450es gyerekmotor, a levono pedig a matrica
Rohadjak meg, egyszer még lesz ilyen motorom, mármint 650es

Ezek mellé majd még lesz pár kérdésem
&rash
Köszi! Ment válasz.
palcsee@freemail.hu
Tudsz nekem adni egy email címet, amin el lehet érni?