Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a Pócsi esemény mi is pontosan?:)
jah és köszi
feltolok majd egy galériát, ha megjön a sárga hátsó és felragasztottam azokat is
előre gyártott, dualsport-fx-éktől, nem ez volt tervezve (egyedibbet szerettem volna), csak nem jutottam dűlöre már a sokadik grafikussal sem, azt berágtam és megrendeltem ezt... de így legalább frankó vastag matricából van nem az itthon használt vékony dekor fóliából
jah meg kértem rá rajtszámot is de azt meg elfelejtették rányomtatni a germán kollegák...
úgy lett volna az igazi... :)
Ez nagyon "Bitang" lett! Ezt így lehet venni vagy egyéni megrendelés?
Gracca hozzá.
már megoldódott, azért köszi a rengeteg felajánlást

készülget nekem is pócsra a masina, lesz mit leradírozni róla...
nincs valakinek egy viszonylag szép állapotú citrony hátsósárvédője egy patent feketéért cserébe
Palcsee jóvoltából kipróbálhattam:) Ugye nem piskóta?:)
csak nem te is kipróbáltad az fs 650-t?

mert én ma igen...
köszke, sztem én is kitakarítom
én annyit csináltam hogy kipumpálgattam mind a 4 dugattyút belőle egy centire kb (az egyiket sikerült is kipumpálni a helyéről )
aztán lemostam féktisztítóval a rászáradt dzsedvát, meg visszanyomogattam őket, ezt megcsináltam párszor és annyi
állítólag jót tesz a karmanytyúknak vagy miknek ha át vannak járatva...
nekem az volt a baj hogy csak az egyik oldali 2 dugattyú mozgott, a másik oldal meg be volt sülve... fékolaj meg mindenféle retek beragasztotta a dugattyúkat
hát ennyi
Nah palcsee fasza beintult nehezen a gép de szerintem a vezérlés nincs jó helyen legalábbis úgy raktam fel az alaplapot ahogy mondtad .(Barra koppig .) Remélem jól emlékezem) Nah de a lényeg beintult de van olyan gondja hogy negyed gáz van csak de durrog is,meg nem lehet csummagázt adni neki. (karbiból köpköd szépkis benzinmennyiséget vissza a levegőszűrőbe)Illetve karbiban milyen főfuvinak kellene lenni? meg a többi.(38 as dellortyó van rajta Viszont hangja egész kellemes lenne ha az a szar kipufogó nem lenne olyan gááány...Nincs olyan sírós hangja mint a tiédnek :( És kössz még egyszer a motortesztelést:)
Ahoj, olvastam a SM topikban ,hogy volt gond a féknyeregeddel és takarítás után fasza lett, mi volt a módszered? én is megejtenék rajta egy kis karbantartást....
Nem néztél véletlenül lábtartót nekem?
ok. találtam egy tűrhetőt, keddre max szerdára ottvan
Nem videókat kell nézegetni, hanem venni egyet és atomjaira fosatni....
'10-es FS 570-ről nem készítettek ilyen jó minőségő promo videót?
Előre is köszi!
ha egy postaköltséget belealkudhatok akkor okés lenne(?)
nézek vmi jó állapotút.
6 e-be jó? (15 a bontott, 28,5 e az új kar)
SZia Pali, berúgókar alsó része kéne nekem,ami rámegy a tengelyre! ee
Ma már nem hiszem. De holnap nagy valószínűség lenne rá.
Viszem persze. Azaz csak a Forgórész van meg... Állórészt nem adtak vele...
Látom neked is Husaberged van nem is egy. Sokat nem tudok a márkáról de milyen járgányok ezek?Mert a következő majd (ha a pénztárca engedi)Egy FS650 lenne mivel nagyon szép motorok csak az a baj semmit sem tudok róluk. Kis felvilágosítást majd adnál?:) Vagy bárki más. Ez az MC501 mennyire erős illetve mit tud mert sok infót erről sem találtam.
van hozzá cucc. viszont hozd el a régit is! akár ma is jöhetsz, de mindenképpen hívj fel előtte! számom az adatlapon (hirdetéseknél)
91 es:) Teló szerint de a motorkatalógusban is ugyan ez van...Tehát vén öszvérem van.....501? Akkor értem már a kompresszió miért ilyen "nagy" legalábbis nekem. Mert egy 350 es gépben kicsit kissebb lenne szerintem....Akkor csak az utolsó kérdés Ehhez akkor van gyújtásalaplapod?. És mikor lehetne menni érte?
91-92. Az első telóvilla tetején van egy kétjegyű szám, nézd meg. De a fékkonzolról ez látszik. 501-es egyébként, a henger vmikor 350 volt, de 501-re van újrahüvelyezve. (egyébként uaz a magassága, kívülről nem állapítható meg)
Príma:) Hát ésmég mit tudsz a motorról?
Évjáratot ? mi volt a baja vagy mi lehet?:) mert úgynéztem a levegőszűrő belülről megvan pörkölődve ...
2006-os a kép, amit benyomtam, azóta 3 tulajnak sem sikerült lekoptatni a gumikat, olyan sokat futott a gép...............Vhol Borsodban készült a műremek, de egy ideje nem bukkant fel. Mikor elmúlik a szerelgetési kedv, mindig megpihen vkinél egy kicsit.