Ott a pont.Erdőbe nem olyan kevés az a 35 le. Igazából minden olyan "sallang" hiányzik róla ami könnyen törhet. Szerviz: olajcsere 1000 km ként + a kopó alkatrészek.
én ma is mentem egy fulltuning drz400e-vel
de nem tetszik, olyan hirtelen a gép, feldobod kettőbe aztán 3/4gáznál már majd 60al tépsz, ássa el magát menet közben stbstb
lehet van akinek ez jön be de nekem nemigen
és állítom hogy nehezebb mint az xr4
Erő: 35LE ,szervizt csak hírből ismeri ,nincs hozzá hasonlítható motor ,és nem túl nehéz......egész pontosan 130kg feltankolva,menetkészen.......lemázsáltattam,úgyhogy tuti!
Ebben a videóban együtt megyek egy papíron jóval erősebb DRZ 400E-vel,döntsd el Te hogy mennyire gyenge az XR4. Van olyan rész a videóban,ahol mindketten nyél gázt húzunk. Ha viszont lóerő mániás vagy,akkor vegyél egy 525-ös KTM-et,vagy még inkább egy 550-es Husaberget
Hali! Motor vásárlás előtt állok és nézegetem a 400-as xr-eket. Szeretnék véleményt kérni róla. Erő, szerviz, és kb meik motorhoz lehetne hasonlítani erő és kezelhetőség ügybe. És h nem-e túl nehéz.
szia:) 2 pálya is van arra 1 a soroksári Tesco mellet a másik pedig a kicsit lentebb az Mo felé könnyem megtalálható de neked valószínűleg van közelebb is ha jól hallomat felsöpakonynál fuu most meg kell néznem jó helység címet írtam e :) de ha erre jársz szolj aztán mehetünk együtt:DDDD fogalmam sincs mitöl van ilyen hangja de csak néha csinálja remélem hogy karbi probléma csak ill h benne valami...
Srácok egy fontos kérdés ha tudtok segítsetek pls :)
Mi a túróért van az, hogy az XR 600asom egy kicsit keményebb terepután (dombmászások) 30kmen megeszik 8-9 liter benzint...
Softosabb területen meg 60-80an km-en ugyan ez... kicsit nagyon sokallom és ti?:SS
ma kint voltam csapatni kicsit M5-töl nem messze egy épitett pályán kicsi de gyakorolni nagyon is jo:) a lényeg h többszöri pihenő után mikor hazafelé vettem volna az irányt megint olyan fura hangja volt a motornak és emelkedett az alapjáratom de ezt a rusnya hangot te jó ég fogalmam sincs mi adhat ki ilyen hangot benne
de nem tetszik, olyan hirtelen a gép, feldobod kettőbe aztán 3/4gáznál már majd 60al tépsz, ássa el magát menet közben stbstb
lehet van akinek ez jön be de nekem nemigen
és állítom hogy nehezebb mint az xr4
Ebben a videóban együtt megyek egy papíron jóval erősebb DRZ 400E-vel,döntsd el Te hogy mennyire gyenge az XR4. Van olyan rész a videóban,ahol mindketten nyél gázt húzunk. Ha viszont lóerő mániás vagy,akkor vegyél egy 525-ös KTM-et,vagy még inkább egy 550-es Husaberget
A felső a vezető.
A bal oldali a láncfeszítő
A jobb oldali a láncvezető
http://translate.google.hu/tra...|hu&u=http://www.kleinjung.de
/techda...
vagy itt is:
http://translate.google.hu/tra...|hu&u=http://www.louis.de/index.p
hp%...
üdv
pár literrel visszább megy a fogyasztás
Mi a túróért van az, hogy az XR 600asom egy kicsit keményebb terepután (dombmászások) 30kmen megeszik 8-9 liter benzint...
Softosabb területen meg 60-80an km-en ugyan ez... kicsit nagyon sokallom és ti?:SS
nem nekem kell a vez tengely
csinálok egy XL 600 RMG -t azt abba kell mert elment az egész vezérlése
) masteron kösz a segítséget gumi ügyben:)
Az xl 600 dekompresszor szimeringjét (a szelepfedélnél),mennyire bonyolult kicserélni? Le kell venni a szelepfedelet?