Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott a pont.Erdőbe nem olyan kevés az a 35 le. Igazából minden olyan "sallang" hiányzik róla ami könnyen törhet. Szerviz: olajcsere 1000 km ként + a kopó alkatrészek.
én ma is mentem egy fulltuning drz400e-vel
de nem tetszik, olyan hirtelen a gép, feldobod kettőbe aztán 3/4gáznál már majd 60al tépsz, ássa el magát menet közben stbstb
lehet van akinek ez jön be de nekem nemigen
és állítom hogy nehezebb mint az xr4
Erő: 35LE ,szervizt csak hírből ismeri ,nincs hozzá hasonlítható motor ,és nem túl nehéz......egész pontosan 130kg feltankolva,menetkészen.......lemázsáltattam,úgyhogy tuti!

Ebben a videóban együtt megyek egy papíron jóval erősebb DRZ 400E-vel,döntsd el Te hogy mennyire gyenge az XR4. Van olyan rész a videóban,ahol mindketten nyél gázt húzunk. Ha viszont lóerő mániás vagy,akkor vegyél egy 525-ös KTM-et,vagy még inkább egy 550-es Husaberget
köszi bíztam benned xDDD
Hali! Motor vásárlás előtt állok és nézegetem a 400-as xr-eket. Szeretnék véleményt kérni róla. Erő, szerviz, és kb meik motorhoz lehetne hasonlítani erő és kezelhetőség ügybe. És h nem-e túl nehéz.
koszi....akkor igy nem tudok semmit csinalni vele mi? .....remlem nem lesz baj hogy igy fogom hasznalni
Bocs az alsó a feszitő
A felső a vezető.
bocsi elcsesztem a linkelést
Tiger-nek
A bal oldali a láncfeszítő
A jobb oldali a láncvezető
bocsi a második oldal nem jön így be.
Xl 600 LM(PD04) szelephézag: Szívó: 0,10 Kipufogó:0,12.
sziasztok!tudna nekem mondani valaki xl 600lm szelephézagot?
szia:) 2 pálya is van arra 1 a soroksári Tesco mellet a másik pedig a kicsit lentebb az Mo felé könnyem megtalálható de neked valószínűleg van közelebb is ha jól hallomat felsöpakonynál fuu most meg kell néznem jó helység címet írtam e :) de ha erre jársz szolj aztán mehetünk együtt:DDDD fogalmam sincs mitöl van ilyen hangja de csak néha csinálja remélem hogy karbi probléma csak ill h benne valami...
Ja rendben egyébként 25.000ft lenne az ára veztengellyel csapágyakkal és szelepekkel együtt szerintem ez elég baráti ár
Vedd ki a gyertyát aztán nézd meg milyen színűre ég ki a gyertya elárulja jól van e beállítva a karbid.
Merre voltál az M5 környékén, melyik kis pályán? És milyen fura hangja van motorodnak?
fogj egy nagyobb csavarhúzót a bal kezedbe aztán amilyen erősen csak bírsz verj rá a jobbra
pár literrel visszább megy a fogyasztás
Srácok egy fontos kérdés ha tudtok segítsetek pls :)

Mi a túróért van az, hogy az XR 600asom egy kicsit keményebb terepután (dombmászások) 30kmen megeszik 8-9 liter benzint...
Softosabb területen meg 60-80an km-en ugyan ez... kicsit nagyon sokallom és ti?:SS
Masteron azt csak poén ként szántam
nem nekem kell a vez tengely
csinálok egy XL 600 RMG -t azt abba kell mert elment az egész vezérlése
ma kint voltam csapatni kicsit M5-töl nem messze egy épitett pályán kicsi de gyakorolni nagyon is jo:) a lényeg h többszöri pihenő után mikor hazafelé vettem volna az irányt megint olyan fura hangja volt a motornak és emelkedett az alapjáratom de ezt a rusnya hangot te jó ég fogalmam sincs mi adhat ki ilyen hangot benne
kivettem és vittem gumishoz:D keddre volt kész de most a tűszelep a soros vagy a karbi valamelyik része fogalmam sincs:)
Nincs mit!Végül is hogy oldódott meg a gumi problémád?
üdv mind:
) masteron kösz a segítséget gumi ügyben:)
Hali.
Az xl 600 dekompresszor szimeringjét (a szelepfedélnél),mennyire bonyolult kicserélni? Le kell venni a szelepfedelet?