Hali Colt!Köszi a képeket és a méreteket de sajnos ez nekem nem lenne jó mert kicsi a belső átmérő mert azt mondta a szerelőm,hogy 50mm es lenne jó a mikuni tm 42 es hez.Köszönet a fáradozásodért
Szia!
Megvannak a méretek,meg a képek a dobról. Mint kiderült összekötőcső nincs hozzá,mert a gyári dob arra lett vissza hegesztve.
A palást aluból van. A dob hossza 47cm,a dob átmérője 90mm,és a cső belső átmérője 40mm. Olcsón adja,nincs rá szüksége.
Hát igen,most már jobban odafigyelek,elég drága tanulság volt.
TigerXR6-nak szívesen megvenném az XL-jét de csak május júniusba lesz meg a lóvé rá teljesen addig csak barátnőm 125-ét tudom nyúzni
Sziasztok!
Na, elvitték a robogót 40-ért.Remélem minél hamarabb meglesz a lóvé egy XL-re vagy más nagy enduróra.
Ja és megvan mi volt a legnagyobb gond az XL-el.A srác aki elvitte azt mondta,hogy vezérlés kuka ,és ,hogy a blokk tele volt alkatrészekkel,robogó tűgörgő meg ilyesmi.Azért ez durva nem?
eszrevettem hogy a jobb oldali vez.lanc feszitom mozog fel le jobbra balra es csorog.....ez normalis? szerintem ezt a csorgest hallani mikor jar a motor
Ha járó motornál letekered az olajtartály csavarját a vákuum behörpinti a tartályból az olajat a blokkba, ezért nem láttál változást, hiába öntögetted.
Legközelebb ha töltöd újra max fél litert önts a tartályba aztán kerülj egyet a mocival.
nekem is megy a szint le-fel 1 centiket
de nemigen foglalkozok vele
max és a min között jó sok hely van szerintem ha 1 literrel lenne benne kevesebb akkor se lenne nagy baja, max izzó motorral a homokbányában szarabb lenne a hűtése
Ha sztenderen járatod a motort akkor több olaj marad a blokkban mivel ferdên áll a motor,ergó a vázba nem termel fel annyi olajat ezért nem mutat a nivó.
Viszont mikor toltad be a garázsba akkor egyenesen állt a gép,azért mutatott Maxot.
Tegnap kérdezősködtem Xl600 olajtémával kapcsolatban.Kicsit fura nekem,de jó 5perc járatás után néztem,de még a nívópálca környékén sem volt az olaj.Öntöttem bele apránként kb.fél litert,de semmi...Egyszercsak már álltam vissza a garázsba,még egy utolsó ellenőrzés,és most maximumig van a nívó szint.Visszaolvastam a fórumot,más is tapasztalt már ilyent,de választ nem találtam.
Nincs valakinek szervíz leírása ehhez a típushoz?PD04 motorkód,1985-ös.Köszi
Fogalmam sincs,az XR gyári leömlőjére megy rá. Ha valahonnan meglehetne tudni a gyári méretét az XR650R-nek,akkor okosabbak lennénk. Ha nem tudja senki,akkor max megméri a haver valamikor.
Amúgy elég ütős hangja van a dobnak,ezért is vette le,meg azt mondta túl erős volt a motor vele.......esett kelt amikor megvette a motort.
Nem Én találtam ki hogy túl erős,úgyhogy senki ne marjon meg emiatt
Azért lenne pár keresetlen szavam az előző tulajhoz
Megvannak a méretek,meg a képek a dobról. Mint kiderült összekötőcső nincs hozzá,mert a gyári dob arra lett vissza hegesztve.
A palást aluból van. A dob hossza 47cm,a dob átmérője 90mm,és a cső belső átmérője 40mm. Olcsón adja,nincs rá szüksége.
TigerXR6-nak szívesen megvenném az XL-jét de csak május júniusba lesz meg a lóvé rá teljesen addig csak barátnőm 125-ét tudom nyúzni
Na, elvitték a robogót 40-ért.Remélem minél hamarabb meglesz a lóvé egy XL-re vagy más nagy enduróra.
Ja és megvan mi volt a legnagyobb gond az XL-el.A srác aki elvitte azt mondta,hogy vezérlés kuka ,és ,hogy a blokk tele volt alkatrészekkel,robogó tűgörgő meg ilyesmi.Azért ez durva nem?
Legközelebb ha töltöd újra max fél litert önts a tartályba aztán kerülj egyet a mocival.
de nemigen foglalkozok vele
max és a min között jó sok hely van szerintem ha 1 literrel lenne benne kevesebb akkor se lenne nagy baja, max izzó motorral a homokbányában szarabb lenne a hűtése
Viszont mikor toltad be a garázsba akkor egyenesen állt a gép,azért mutatott Maxot.
Nincs valakinek szervíz leírása ehhez a típushoz?PD04 motorkód,1985-ös.Köszi
Amúgy elég ütős hangja van a dobnak,ezért is vette le,meg azt mondta túl erős volt a motor vele.......esett kelt amikor megvette a motort.
Nem Én találtam ki hogy túl erős,úgyhogy senki ne marjon meg emiatt