A mai csapatás sem volt rossz:))) wooww masteron magasítani kell a gépet mese nincs... a tűszelepeket kicseréltem eddig oké minden de a 2 karbit összekötö akármibol cseppen néha a benzin
Hát nem Annyi mindent rakott már bele idáig,hogy a felére sem emlékszem. Az előbbi felsoroláshoz még egy pár dolog: Talon agyak,ki tudja milyen supermotó felnivel,komplett vadi új LeoVince rendszer,Hot Cams legnagyobb vezérmű tengelye,nagyobb olajhűtő,meg a t köm tudja még mi........ennyiből már lehetett volna egy komoly gépet venni
Ritkán beszélek vele,csak azt tudom hogy supermotót épít az XR4 ből,de nem is akármilyet. Az első futóművet valami felfordított Kayabára cserélte,a motor 440-es lett a legnagyobb kompresszióviszonnyal,TM38-as karbi,stb,stb. Amikor utoljára beszéltem vele még nem volt teljesen kész.
Azt ajánlottam én is a chywa-nak gyorsítós a mérete is megfelelő (38mm) meg az áruk se olyan vészes.Egyébként hogy viselkedik a haverod xr-jén van olyn jó mint a tiedén a tm 36?
Bocs de kijavítanálak csak a dr 600 on van mikuni vm 38ss gyorsíttó pumpás karbi.A 650 esre már nem ezt rakták arra már egy 40 es vákumos mikunit raktak hasonlót mint a mikuni bst 40 es.
Én szinte mindent a Hondánál veszek,eddig csak egy valamire nem volt ráírva hogy Made in Japan.
Szerintem igazi Japó cumók.
Nekem eddig minden tökéletesen paszolt,és nagyon jó minőségű volt minden.
Ha a pénztárca engedi akkor mindig gyári Honda cumokat veszek.
A35 paci picit kevésnek tűnt de a videót megnézve szedi a lábát és a drz se nagyon tud meglépni előled. És ezek versenyendurok. Menyi időnként van olajcsere meg ilyesmi?
vagy feljebb lehet a súlypontja?
na mindegy, az xr4 jobb