Nekem az XR4-ben van keresztben egy stift,azt ki kellett szedni,és utána egy 10tonnás préssel nagy nehezen kijött.......szerintem az XR 600-nál is valahogy így lehet megoldva. A CRF-é is így jött ki,azzal a kivétellel,hogy ott nem volt stift.
Eggyenlőre csak szemezek az ien tankokkal, amúgy ezt semmi gond nélkül fel lehet szerelni az xl600rm-re is?
És mennyiért tudnád beszerezni? Képet tudsz mutatni róla?
Rajta volt még az alsó csapágynak az alja mert azzal együtt lehet hogy nehezebb ha igen akkor szerintem azt próbáld meg valahogy leoperálni és utána préseld és melegítsd
Oké szívesen elmondom hogy csináltam meg mutatok képet is majd csak most kicsit sok a meló és ilyen 10 fele érek haza és reggel 6tól kicsit hosszú, de nem bánom kell a lé!
Esetleg azt tudod e, hogy simán föl lehet rakni az xl 600rm-re ezeket a tankokat?
És mennyiért tudnád beszerezni? Képet tudsz mutatni róla?
http://youtu.be/jKQJkqNs_qs
Köszi a válaszokat
hardamstaff@gmail.com
Ezt írták a neten
Nem nagyon vagyok tisztába a szelepszárszimering feladatával ,de már utánna néztem