Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arra is gondoltam de olyan 8as anya féle van odahegesztve aztán ha abba beteszek 10es menetet akkor nem marad szinte semmi anyag
furj uj menetet
szerintetek mifenét lehetne csinálni az xr4 üléscsavarjaival?
vagyis nem a csavarral hanem ahová betekerem mert már mindkét felén kinyúlt a menet
de sehogy sem lehet hozzáférni hogy egy anyát bedugjak
Tömítések Almási Tamás
1061 Bp. VI. Jókai tér 6.
Tel.: 269-2986
Nyitva tartás: H-CS: 7-17, P: 7-16
(Csak alumíniumtömítés)

http://www.tomites.hu/content/...


Ezt a kettőt ismerem
Ennek a Pestinek meg tudnád adni az elérhetőségét?
Én is igy csináltam a dr 600 nál még régen szétszedtem az összes lemez mind két felét bekentem fekete loctite-al tökéletesen működött.Szerintem ezeknél a léghűtéseseknél annyira nem kell hogy precíz legyen a hengerfej tömítés mint a vizeseknél.A léghűtésesen nagyobb felületen tud tömíteni.
amúgy az állam fizette a motorjavítást, épp ma jött meg 10 napi segíjem ami pont fedezte a javítást
végre kaptam valamit az államtól is
Mondjuk ez sem teljesen szakszerű,de ha nem szivárog,tömít,akkor hajrá.
Minden hengerfej levételnél új tömítés dukál.......de hát a Magyar furfangos,és keresi a kiskapukat
Ahogy írod,azzal nem lesz gond.......ezért vagyok a gyári híve!
enyém levételkor megsérült, lejött egy kis anyag a lemezről
nekem a gyarit tette vissza a szerelo az XR-re.....mindket felet bekente pasztaval es hadta megszaradni es azutan rakta ossze...eddig joo nem ereszt sehol
egyik ismerősnek mogyoródi tömítés van benne aztán 80ezret ment a xt vele
mondjuk ha generálozom lehet beszerzek mindent gyárit
aztán avval elmegy majd 10 évig vele
A gyári Honda hengerfej tömítés 6900ft az XR4-hez,megéri másmilyennel próbálkozni?
Nem ilyen maszek,hanem Proxal van olyan tapasztalat,hogy idővel elfossa magát......akkor milyen lehet a maszek?
A gyárinál nincs jobb,ezen ne múljon......szerintem.
Itt pesten is van hengerfej tömítés készítő.Voltam nála azt mondta 3.000 ft -ért csinál hozzá ha majd kell esetleg.
nem is igazán érdekelt a dolog
elhoztam a hengerfejtömítést majd csináltatok maszekot
valahol mogyoródon van egy ilyen szaki, többen dicsérték
Jó drága a tömítés ez egy egész tömítés szett volt vagy csak henger talp,hengerfej és szelepfedél tömítés
ja a füst, nem látszik már de érezni a kipufogófüst szagán az olajat
mivel kíváncsi voltam milyen a bele ezért széjjeldobattam
így elég sok lett a tömítés szett (14pénz volt)
most már tudom hogy gyűjteni kell a zsetont
a henger-dugó együttes olyan pont jó, vagyis még nem olyan gáz.

végül 25be állt meg a mutatvány, ebben volt egy kerékcsapágy csere is, meg kicsit küzdött a karbibeállításokkal
2-3 idény aztán meg kell fúratni addig bírnia kell ennek a gagyi szelepszárszimmeringnek is

valamelyik nap megy bele a 20w50 aztán irány a határ
De még füstöl kicsit?Mennyibe állt meg ez a mutatvány?
na megjött a drágaságom
tizedét nem füstöli mint régen
arra a turara ilyen geppel menjetek
Régen én is szerettem a gyorsaságikat meg a főúton motorozni csak mikor egyre több motoros ismerős meghalt vagy lebénult motor balesetbe utána megutáltam a közutat.Inkább eltúrázgatok az erdőbe szép nyugodtan ott talán kisebb az esély arra hogy egy hülye kiforduljon elém vagy belém jöjjön.Közútra meg ott a kocsi.
Helló! Tavaly kb:5000 km mentünk a barátnőmmel motorral, autók után szaladgáltunk.(12L/300Km a fogyasztás,max 140 sebesség, csak aszfalton. 2010 augusztusban vettem ezt, kosárból darabokban, én raktam össze a barátnőm segitségével.
osztom velemenyed.....tervezem hogy majd veszek egyszer egy szuperlotyot de valahogy felek kimenni a forgalomba.....sok orult maszkal es igen sok a motor baleset.....batyam egy 1200-es banditot hajt....joo lenne azert egyutt motorozni egyszer
az aszfalt veszélyes