szerintetek mifenét lehetne csinálni az xr4 üléscsavarjaival?
vagyis nem a csavarral hanem ahová betekerem mert már mindkét felén kinyúlt a menet
de sehogy sem lehet hozzáférni hogy egy anyát bedugjak
Én is igy csináltam a dr 600 nál még régen szétszedtem az összes lemez mind két felét bekentem fekete loctite-al tökéletesen működött.Szerintem ezeknél a léghűtéseseknél annyira nem kell hogy precíz legyen a hengerfej tömítés mint a vizeseknél.A léghűtésesen nagyobb felületen tud tömíteni.
Mondjuk ez sem teljesen szakszerű,de ha nem szivárog,tömít,akkor hajrá.
Minden hengerfej levételnél új tömítés dukál.......de hát a Magyar furfangos,és keresi a kiskapukat
nekem a gyarit tette vissza a szerelo az XR-re.....mindket felet bekente pasztaval es hadta megszaradni es azutan rakta ossze...eddig joo nem ereszt sehol
egyik ismerősnek mogyoródi tömítés van benne aztán 80ezret ment a xt vele
mondjuk ha generálozom lehet beszerzek mindent gyárit
aztán avval elmegy majd 10 évig vele
A gyári Honda hengerfej tömítés 6900ft az XR4-hez,megéri másmilyennel próbálkozni?
Nem ilyen maszek,hanem Proxal van olyan tapasztalat,hogy idővel elfossa magát......akkor milyen lehet a maszek?
A gyárinál nincs jobb,ezen ne múljon......szerintem.
mivel kíváncsi voltam milyen a bele ezért széjjeldobattam
így elég sok lett a tömítés szett (14pénz volt)
most már tudom hogy gyűjteni kell a zsetont
a henger-dugó együttes olyan pont jó, vagyis még nem olyan gáz.
végül 25be állt meg a mutatvány, ebben volt egy kerékcsapágy csere is, meg kicsit küzdött a karbibeállításokkal
2-3 idény aztán meg kell fúratni addig bírnia kell ennek a gagyi szelepszárszimmeringnek is
valamelyik nap megy bele a 20w50 aztán irány a határ
Régen én is szerettem a gyorsaságikat meg a főúton motorozni csak mikor egyre több motoros ismerős meghalt vagy lebénult motor balesetbe utána megutáltam a közutat.Inkább eltúrázgatok az erdőbe szép nyugodtan ott talán kisebb az esély arra hogy egy hülye kiforduljon elém vagy belém jöjjön.Közútra meg ott a kocsi.
Helló! Tavaly kb:5000 km mentünk a barátnőmmel motorral, autók után szaladgáltunk.(12L/300Km a fogyasztás,max 140 sebesség, csak aszfalton. 2010 augusztusban vettem ezt, kosárból darabokban, én raktam össze a barátnőm segitségével.
osztom velemenyed.....tervezem hogy majd veszek egyszer egy szuperlotyot de valahogy felek kimenni a forgalomba.....sok orult maszkal es igen sok a motor baleset.....batyam egy 1200-es banditot hajt....joo lenne azert egyutt motorozni egyszer
vagyis nem a csavarral hanem ahová betekerem mert már mindkét felén kinyúlt a menet
de sehogy sem lehet hozzáférni hogy egy anyát bedugjak
1061 Bp. VI. Jókai tér 6.
Tel.: 269-2986
Nyitva tartás: H-CS: 7-17, P: 7-16
(Csak alumíniumtömítés)
http://www.tomites.hu/content/...
Ezt a kettőt ismerem
végre kaptam valamit az államtól is
Minden hengerfej levételnél új tömítés dukál.......de hát a Magyar furfangos,és keresi a kiskapukat
mondjuk ha generálozom lehet beszerzek mindent gyárit
aztán avval elmegy majd 10 évig vele
Nem ilyen maszek,hanem Proxal van olyan tapasztalat,hogy idővel elfossa magát......akkor milyen lehet a maszek?
A gyárinál nincs jobb,ezen ne múljon......szerintem.
elhoztam a hengerfejtömítést majd csináltatok maszekot
valahol mogyoródon van egy ilyen szaki, többen dicsérték
így elég sok lett a tömítés szett (14pénz volt)
most már tudom hogy gyűjteni kell a zsetont
a henger-dugó együttes olyan pont jó, vagyis még nem olyan gáz.
végül 25be állt meg a mutatvány, ebben volt egy kerékcsapágy csere is, meg kicsit küzdött a karbibeállításokkal
2-3 idény aztán meg kell fúratni addig bírnia kell ennek a gagyi szelepszárszimmeringnek is
valamelyik nap megy bele a 20w50 aztán irány a határ
tizedét nem füstöli mint régen