Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na senki nemtudja hogy mozoghat e az a vez.lanc feszito?
fordítva már jobban hangzik
A motorja nagyon megbízható mint ahogy a többi Hondának is A futóműve nem túl jó terepen de attól függ ki hogy használja.Én mindenesetre Husaberg futóművet raktam bele előre hátra pedig gázos központi rugót.Amit még érdemes ledobni róla az a kipufogó mert ez által teljesítmény nyerhető és a súlya is könnyebb lesz
Hogy milyen a motorja,futómű,vezethetőség,megbízhatóság.
Szóval minden negatív pozitív is.
Még hondám nem volt,sőtt még az ismerőseimnek sincs hondája.
Biztos jó gép, mert Japán
akkor lehet fordítva mondta?
mindegy az a lényeg hogy szerinte jó
ha nem füstöl meg indul akkor nemigen érdekel mekkora
szimón lehet vagy 1mm mégis indul pöccre
az én fejemben is megfordult, hogy el kellene indulni, de nem ismerek a környéken ilyen beállítottságú embereket (nemrég költöztünk). amúgy most rakok össze magamnak egy 50-es endúrót , még a dugó hiányzik belőle, de amilyen kicsi olyan nagy falatnak bizonyul.
Van Dominátor fórum.Mire vagy kíváncsi a dominátorral kapcsolatban?
http://www.dominatorklub.hu/
ini, bocs hogy mindjárt, így beleszólok, de valahogy furcsák azok a gyűrűhézagok. A manual szerint a fenti 0,15-0,3 a service limit 0,4. Az alsó 0,3-0,45 a service limit 0,55
Szerencsés. Enyémet 50 tonnás préssel sikerült kiszedni
Sziasztok, üdvözlök mindenkit a fórumon! Már nagyon régóta olvaslak benneteket, mivel kb 2 éve én is nyúzok egy XR-t. Sok hasznos infót kaptam Tőletek, még ha nem is tudtok róla, ezt utólag is köszönöm!
lengővilla tengely, simán kijött:
végre tudtam foglalkozni a motorral, egyelőre ez lett belőle :
Sziasztok.
Mivel nincs dominatoros fórum ezért szeretném tőlletek megkérdezni, hogy mit gondoltok a 650-es dominator-rol?
Gondolom a motorja nemsokban különbözik az xr-től?
Xt-m volt nemtudom milyen lenne az xt után.
Üdv Bálint
Én korrekten hirdettem az 500ast..fel raktam 105.ezerér leirtam hogy a kihajtás tengelyhez kell egy uj szimering és ennyi baja van!
az addig tiszta hogy nem verseny enduro..de nem irja le mi a hiba meg semmi...meg mitöl ennyi az ára?ez rengeteg egy hibás motorér szerintem
Látod neki még így is van képe ennyi pénzért fel rakni,akitől az XL500 volt az is 130e-ért hirdette és látod milyen volt,hogy jártam vele
nekem a robogóért is lejöttek azt 35-öt akartak adni mert,hogy ez a hibája meg az a hibája...azt mondtam min 40-és viheti mert volt rá érdeklődő bőven, de nem raktam fel 60-70-ért pedig azért nem volt rossz robogó.
De igazad van nem ért hozzá ne nyúljon bele ne csináljon még több kárt amúgy is egyre kevesebb van ezekből a motorokból de sok bar.m még ezeket is leéli és tönkreteszi.
kezdjuk ott hogy veztengely himbak csak 100 150 ezer ha xr bol indulok ki ja es ez nem versenyenduro
cseszd meg.....ez meg mééé ennyi?XL-is...350es is...hibás is...de miért 110ezer?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
ahoz nekem is...ha nem ért hozzá minek tur bele?
Én sem értek hozzá a kisebb szervizeket leszámitva de itt van pár ember aki tudja hogy mit össze vacilláltam 1-1szerelésen hogy bele kezdjek e...ami olyan volt abba nem nyultam bele!
De abban biztos vagyok hogy kéne szereznem egy ugyan olyan mocit mint az XL-em volt...már mint árban meg hibákban!
Heló emberek!
Valakinek esetleg nincs szüksége ezekre a cuccokra?
Xl 600 berugókar 2000ft
xl600Rkipufogókönyök 2000ft
karburátor 15000ft
xl 600gyújtás mindenestől 35000ft
xl 250 CDI+ jeladó 5000 ft
nekem is kellene valami faca suttogós kipuff, de nem 1 centis kimeneti nyílással.........
no sracok a kepen lathato jobb oldali vez.lanc feszitorol lenne szo ami mozog fel la meg jobbra meg balra is tudom mozgatni lancal egyutt....az baj?
Nem az enyém,a haveromé,és olcsó pénzért eladó
Úgy látom nemcsak én csináltam tábla aluminiumból kipufogót. Könnyű és nem rohad