Vagy valami rotakapát hajt, szerintem nem hajt ez semmit csak valami majom nem tud mit kezdeni a pénzével és ilyeneket csinál hogy minket bosszantson mer én egy új hengert se birnék venni nem egyből kilencet
Légyszi segítsetek! NEóem tudja valaki hogy hogy lehet ezt kiszedni egy xr 600 alsó kormánykifliéből nem birom kipréselni vagy ez menetes lenne de tekerni se nagyon sikerült ha nem jövök rá kiesztergálom belőle de ha valaki tudná és megosztaná velem akkor azt nagyon megköszönném!
És tényleg,kicsit értelmetlen volt a kérdésem nah
1 hónapja vettem a gépet, és piros hőálló szílóval ki volt/kivan nyomva,igaz nem túl szépen. Alatta mintha valami alumínium tömítést is látnék. Ez nem utal olyasmire, hogy nem jók a szelepszár szimeringek, vagy iesmi? Amúgy azt is hallottam,hogy ha ki kenem valami fasza cuccal,hogy ne szívárogjon, akkor vigyázni kell hogy ne huzzam bele valami lyukakba,mert ott jön föl az olaj
Nem 100%-ig értek hozzá, de ez furcsán hangzott picit
Én XR nél a blokkba öntöttem 1 litert, a masik 1 litert meg a vázba ,utána járattam,hogy magának elossza majd megállitottam és a nivónál felöntöttem maxra
1 liter vazba 1 liter a motorba a szelepdeklin ahol allitod a szelephezagot...oszt beinditod es varsz kicsit leallitod megnezed hol van es hozza ontesz a vazba amennyi kell
1 hónapja vettem a gépet, és piros hőálló szílóval ki volt/kivan nyomva,igaz nem túl szépen. Alatta mintha valami alumínium tömítést is látnék. Ez nem utal olyasmire, hogy nem jók a szelepszár szimeringek, vagy iesmi? Amúgy azt is hallottam,hogy ha ki kenem valami fasza cuccal,hogy ne szívárogjon, akkor vigyázni kell hogy ne huzzam bele valami lyukakba,mert ott jön föl az olaj
Nem 100%-ig értek hozzá, de ez furcsán hangzott picit
aztán tök olcsó
Szelepfedél le és bekenni véknyan a szelepfedél tömités két oldalát valami jóféle szerelőpasztával.