Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 hónapig adnak segíjt, addig elvakarózom itthon
utána meg elzavarom az asszonyt dolgozni
lett volna egy hétvégi meló, de akkor meg nem tudtam volna sosem motorozni társaságban
én ezt az xr-t bevállalnám de nincs a csikzsebben 2kilo sajnos
Az akkor fasza!Elég nehéz manapság melot keresni találni...
lehet itt ez káromkodás de az xt600 számomra pofásabb mint az xl600
és ráadásul menni is jobb vele.
az xl kicsit pörgősebb, és nekem pont az tetszik a 600asban hogy 1/16-od gázhúzással már tépi a füvet
nekem szivatoval nem idol jool az XL ezert soha nem is hasznaltam
nemtudom nekem a yamahanka ugy nem tetszik a motorja....olyan hulye formaja van....hondanak szep kockas ez meg nem is tudom
csak tipp:
indításkor próbáljátok befogni a kipufogót ne fullra de ne legyen nagy lyuk
a másik:
tekerjétek ki a gyertyát és gázos pákával égessétek le a kormot aztán úgy melegen tegyétek bele

amúgy a karbi kiganézva? érdemes szétszedett állapotban beáztatni hosszabb időre bioetanolba
havenak is szarul indult az xl azán amióta megvolt az áztatás pöccre indul több heti állás után is

szelephézag jó mert ha kicsi nagyon szarul indul

szikra rendes? nekem pl a pipánál a kábel volt kissé megégve
Hidegen rá van húzva a szívató?Mert szerintem szivató gondja lehet
szelepek be vannak allitva a megfelelo ertekre?
szia
Ahogy Masteron1 mondta csak a torka véres
ezért is láttam jobbnak cserélni, addig-meg nyúzom a csajom 125-ös XL-jét nem egy nagy erőgép az MTX azért jóval erősebb volt de lehet vele mászkálni.
És ahogy lesz lóvém rendesen vagy összejön valami jó csere akkor veszek valami nagyobb endurót.
Még 250 vagy 200-as XL -nek is örülnék.
Hello!
Barátomnak van egy oregebb XL 600-asa. egyik szerelőtől a másikhoz viszi. egyik sem tudja igazából mi a baja.
A tünet: Hidegen picit nehezebben indul. (Kb.10-15 rúgás)-majd pár pöffenés után mindig leáll.Ezt eljátsza párszor,amíg a pár pöff össze nem áll valamiféle alapjárattá. Amíg hideg a motor ki-kihagyogat. -ezért Muszáj tartani a gázt amíg be nem melegszik,mert kulomben bedöglik. Ha meleg a motor ezek a tünetek megszünnek,szép egyenletes az alapjárat is és minden esetben az első rúgásra indul.
Kompresszió rendben-dekompresszor zár,Gyertya + gyertyakábel,gyújtótekercs+ a motorblokkban lévő tekercsek -mind cserélve.Karbi kitisztítva...
Mi lehet a gond? Valakinek ötlete,hasonló tapasztalata?
inkább a tt bár kissé szedett-vedett az idomszett rajta
le lettünk építve
már egy ideje nem volt sok melónk, aztán elért a válság
most itthon tengődöm, már bőrkeményedéses az oldalam a sok fekvéstől
több filmet láttam már ebben a hónapban mint előtte 10 évben...
Lehet, hogy fura a kérdés, de ha drágább és elvileg ""jobb"" üzemanyagot tankolok tehát valami kisnoname 400 ft helyett shell-es 430-440ftos benzin rakok a gépbe, kevesebbet eszik?:D
de akkor már inkább ez!

http://www.kepesmotor.hu/honda...
egy ilyennel kibékülnék

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
nincs melod Ini?Mi van a csepelivel?
találni sem lesz könnyű, nem válogatni......
egy patent gép 250-300 felé reális szerintem
csak könnyebb azt a pöcköt megnyomni.......
már így 40 felé nem úgy ugrálok mint 20 évesen
ha lesz 600as(márpedig ha találok valami melót akkor lesz) akkor egy 1vj ténérét veszek sétafikálni
erdélybe hegymászásra meg lesz az xr4
Én a TT-t már a 3 hónapja dekompresszor bowden nélkül rugdalom, a jobb vádlim legnagyobb bánatára.
jol látod öninditos! Öregszel Ini? nagyon az öninditosokra figyelsz
na akkor már tudom hogy hívják
Sziasztok szeretnék venni egy 80-as évek közepi 600-as xl-t
egy gyárilag piros blokkosat, rendszámosat!
Mennyi az az összeg ami szívfájdalom nélkül kiadhatok érte?
Mi a tipikus hibája ezeknek a gépeknek?
aha, András Tibinek hívják, ismerem a srácot, érti a dolgát.
na csak azért mert ha jól látom ez eredetileg önindítós kivitel lenne
csak gondolom valami elszaródott benne