Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom.....
haver intézte ő ismeri
eddig solton volt a műhelye a földvári úton a gumis mellett
ktm-es a csávó, még a sapkája is olyan volt nemrég vett egy exc450-et
ha jól emlékszem fiat doblo autója van
Én tudom az XL-nek is volt technikája!az XT-nek is van kb ugyan az!Az eladó irta a hirdetésben..:D
az a jó ha van benne kakaó.
egyébként rá kell jönni, utána megy az.
"nehézkesen tudom berugni!"
Ezt láttam el is gondolkodtam rajta de még gyüjtögetni kell!
ki csinálja? persze ha publikus.
Na meg jött az elsö telefonos komoly érdeklödö hétvégén elviszi! igaz olcson de már rá is untam nem is jo és bezony el is csusztam egy törlesztövel...szoval jol van ez igy! Ö meg használja egészséggel!
megyek valamelyik nap, ott szerelik az xr4-et
Ha lejössz Hartára kerülhetsz egyet az enyémmel.
csori azt irta tavaly 55ér vette..:D de hát 55ér egy Caprine Highlandert kapok boltba ami azért más kategoria..
hidd el a Honda Dio után egy 250es állat lesz alattam
az a monti kb ér 5-6 ezret ha minden része jó
Gyerekek....a Honda Diomra az ajánlatok:
-Alpha pro 3 MTB tárcsafékes elöl hátul,összteleszkopos!
-Fekvö minarellihez pollini henger dugo dellorto karbi görgök stb..
-2funkciós Kondigép

mi lesz a következö? 1 alom kismacska?
amúgymeg
aki ment többet ezekkel az egyhengeres hatszázasokkal az bármit vesz hiányozni fog neki

engem is majd megesz a fene amikor hallok egyet
ha nem eszek meg vacsorára 2 kiló rántotthúst akkor agresszívvé válok
azt meg ugye senki sem akarja

egész olyan niggerrapper kinézetem van, csak a bőrszín elegánsabb
Szerintem a 125-ös xl hasonlít az Etz hez,Erőből nem igazán megy sokat kell váltogatni,igazából 7 ezres fordulaton megy mint a gőzgép,alatta ha leesik a fordulat visszakell váltani nyomatékból nem megy el. Ha nem süllyedős a terep akkor kis gázra is veszi a jelet, de ha agyagos takony a talaj akkor húzni kell neki. A 250 es 4 szelepes az már más kategória bármelyik kisebb fokozatban rúgja magát ,mélyebb nyomvályús talajon gázadásra átemeli az első kereket,ez már nyomatékosabb,a 4 literes fogyasztásával elégedett vagyok,Egyetértek az Ini vel hiszen a Taki videóin látszik mikre képesek a 250-350-es Dr -ek,Egyébként itt a sportmotoron elég sok dr eladó csak a 96 os kiadáshoz sokallom a 360-380 ezret.
Jól betömegeltél bátyám
a jólét
amikor ifával kannásbort hordtam (93-ban) akkor 75 kiló voltam
utána elmentem a mávhoz 3 hónap alatt híztam 8 kilót...... utána meg még 40-et
de azt hiszem most is közelebb vagyok a 130hoz mint a 120hoz mert úgy feszül a motorosgatya rajtam hogy nem tudok benne leülni
Én 168-170 cm vagyok és 105 kg 20 évesen én is 60 kg voltam
nekem a nagy kedvencem a dr350 sajna nagyon ritka......
de a két vezérműtengelyes dr250 is nagyon penge gép
wr250 is tuti műszer bár még elég drága

szóval szerintem jó gépek, de izomkodni nem fogsz velük
a wr250el mentem már egy kört, megy de jobban kell pörgetni mint az xr4et
bááár én 120 kiló vagyok te meg 60 alattad tuti jobban menne
a 60 kilo mellé 165cm magasság tartozik...hiába gyurok..megnöni nem fogok
Gyúrjáááá vazzzze és nincs többé nehéz motor
véleményed Ini a kisebb ccm-es 4T-kröl? ugy h figyelembe veszed a termetemet is
tegnap láttam egy 200as xl-t
tök egyszerű kivitel, és ráadásul önindítós
amugy én is 4T-t akarok csak még gondolkodom a 250eseken is..60 kilo vagyok...az 500assal voltak gondjaim sárba amikor 25ödszörre kellett felállitani!