nem tudom.....
haver intézte ő ismeri
eddig solton volt a műhelye a földvári úton a gumis mellett
ktm-es a csávó, még a sapkája is olyan volt nemrég vett egy exc450-et
ha jól emlékszem fiat doblo autója van
Na meg jött az elsö telefonos komoly érdeklödö hétvégén elviszi! igaz olcson de már rá is untam nem is jo és bezony el is csusztam egy törlesztövel...szoval jol van ez igy! Ö meg használja egészséggel!
Szerintem a 125-ös xl hasonlít az Etz hez,Erőből nem igazán megy sokat kell váltogatni,igazából 7 ezres fordulaton megy mint a gőzgép,alatta ha leesik a fordulat visszakell váltani nyomatékból nem megy el. Ha nem süllyedős a terep akkor kis gázra is veszi a jelet, de ha agyagos takony a talaj akkor húzni kell neki. A 250 es 4 szelepes az már más kategória bármelyik kisebb fokozatban rúgja magát ,mélyebb nyomvályús talajon gázadásra átemeli az első kereket,ez már nyomatékosabb,a 4 literes fogyasztásával elégedett vagyok,Egyetértek az Ini vel hiszen a Taki videóin látszik mikre képesek a 250-350-es Dr -ek,Egyébként itt a sportmotoron elég sok dr eladó csak a 96 os kiadáshoz sokallom a 360-380 ezret.
a jólét
amikor ifával kannásbort hordtam (93-ban) akkor 75 kiló voltam
utána elmentem a mávhoz 3 hónap alatt híztam 8 kilót...... utána meg még 40-et
de azt hiszem most is közelebb vagyok a 130hoz mint a 120hoz mert úgy feszül a motorosgatya rajtam hogy nem tudok benne leülni
nekem a nagy kedvencem a dr350 sajna nagyon ritka......
de a két vezérműtengelyes dr250 is nagyon penge gép
wr250 is tuti műszer bár még elég drága
szóval szerintem jó gépek, de izomkodni nem fogsz velük
a wr250el mentem már egy kört, megy de jobban kell pörgetni mint az xr4et
bááár én 120 kiló vagyok te meg 60 alattad tuti jobban menne
haver intézte ő ismeri
eddig solton volt a műhelye a földvári úton a gumis mellett
ktm-es a csávó, még a sapkája is olyan volt nemrég vett egy exc450-et
ha jól emlékszem fiat doblo autója van