A terep jó, igazából senkit nem zavarsz, csak tele van robbanóanyaggal, ezért veszélyes az úton és az út mellett motorozni!
Főleg a Bakony elhagyatott részei a legjobbak. Gondolom ott is túráztál.
Ha lövészet van akkor persze nem szabad be menni de azt látni is mert akkor le csukják a sorompókat.Ismerős vagyok azért arra elég jól,ott laktam a lőtértől 20 km-re.Sokat motoroztunk rajta mert jó a terep meg hát nagyon nagy a területe.
Érdemes megállni a biztonsági őröknek, vagy a katonáknak, én is megbeszéltem velük hogy mikor hova merre lehet menni. Ha nem bukózol, ők sem variálnak.
Ha lövészet van nem érdemes bemenni, nem jó ha MI 24 es helikopterek kísérnek ki. Már láttam rá példát, mondjuk nem motorosok voltak hanem terepjárósok. Drága túra volt, fizettek mit a katonatiszt!
Hát szerencsére ha valamit szétszedek össze is tudom rakni
De van egy nagyon jó szerelő ismerős aki olcsón dolgozik csak még vele nem beszéltem.
De szerintem megyek vele még egy kört,hogy milyen erőben van és ha 70-be megfelel neki akkor valószínű elhozom.
Ha nem akkor gyűjtök még hozzá és veszek mástól.
Mondjuk ez szerencsére 8-10km -re van tőlem
Máshol meg ha jó árban találok mindig 100-200km-ekre vannak.
A rendszámot azt biztos hogy nem fogják látni,mert az sose volt
Volt már mikor katonák meg akartak állítani de akkor pont nem működött a fék utána meg érdekes módon újra jó lett Nem tudom miért fáj nekik ha ott motoroznak mikor olyan az a lőtér mint egy kavics sivatag Járnak ki oda motorral rendőrök?
Honvédség+Verga rt+Tési vállalkozóké az egész bakony, engedélyek kellenek különben feljelentés és per + so zsé az ára. (vagy rendzsám vastagon sáros és nem látja meg a kutya sem.)
nezz utanna hogy tudsz e szerezni dolgokat es szamits a legrosszabbra....annyibol lesz elonyod mint nekem is van a XR-rel hogy tudod mivan benne....szetkapod kicsit koltesz ra es lesz egy joo motorod ....vagy ha megcsinalod es eladod nyerhetsz is rajta
ja persze csak állítani kell rajta... valószínűleg két pár fogaskereket, meg lehet hogy a léptetővillákat is, de annyit kell rajtuk állítani, hogy a blokkon kívülre kerüljenek és helyettük a használható darabokat meg majd be kell állítani vissza a blokkba.
birom ezeket az eladó dumákat be ne dőlj az ilyeneknek!
engem is ez aggasztott azt mondta,a gyerek,hogy csak állítani kell rajta,én meg mondtam,hogy azért ez nem egy simson hogy tekerek egy csavaron azt jó a váltó .
Kivülről a legnagyobb baja,hogy nincs rajta lámpa,amúgy idomok tank sárvédő ilyesmi rendbe van.Hangja tényleg szép volt és nem füstöl talán egy nagyon picit aaz elején.de szerintm ez szelepszár szimering.
De akkor megmodom nki,hogy nemkell
jaj en mar a harmadik irast elsem olvast mert aszittem mind ugyan az .....nezem hogy te hol olvastal olyat hogy kidobalja a sebesseget igy mar szerintem se eri meg
Főleg a Bakony elhagyatott részei a legjobbak. Gondolom ott is túráztál.
De van egy nagyon jó szerelő ismerős aki olcsón dolgozik csak még vele nem beszéltem.
De szerintem megyek vele még egy kört,hogy milyen erőben van és ha 70-be megfelel neki akkor valószínű elhozom.
Ha nem akkor gyűjtök még hozzá és veszek mástól.
Mondjuk ez szerencsére 8-10km -re van tőlem
Máshol meg ha jó árban találok mindig 100-200km-ekre vannak.
Volt már mikor katonák meg akartak állítani de akkor pont nem működött a fék utána meg érdekes módon újra jó lett Nem tudom miért fáj nekik ha ott motoroznak mikor olyan az a lőtér mint egy kavics sivatag Járnak ki oda motorral rendőrök?
birom ezeket az eladó dumákat be ne dőlj az ilyeneknek!
Kivülről a legnagyobb baja,hogy nincs rajta lámpa,amúgy idomok tank sárvédő ilyesmi rendbe van.Hangja tényleg szép volt és nem füstöl talán egy nagyon picit aaz elején.de szerintm ez szelepszár szimering.
De akkor megmodom nki,hogy nemkell