Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Innen töltsd le az xr szerviz adatait.Itt megtalálod milyen értéken megfelelő a kuplung fémlamella és hol van az a határ ahol csere szavatos,és utána el lehet dönteni hogy egy komplett szettet veszel vagy csak a kopó lamellákat.Itt megtalálod a rugó méret határát is.
http://www.manualedereparatie....
Ha az xr szar lamelláit bele rakod xl-be kétszer kell szerelned és hogy adod el csúszós kuplungal? Szedd ki az xr kuplungját és nézd meg hogy a fém lamellák nincsenek e megégve és megvetemedve,ezt úgy tudod megnézni hogy lefekteted egy üveg lapra és hézagoló lapot dugsz alá ahol esetleg nem érintkezik az üveglappal és megnézed milyen méretű fér ott alá.
http://www.motomaniac.sk/moja-...
ezt a kuplungot tudnak 50 euroert.....de nemtudom milyen lehet mert pl itt ez a masik igaz ehez van rugo is http://www.motomaniac.sk/moja-... .....a xl be 77 euroert vettem anno lamellat meg rugokat.......na most szerinted vegyek ki a xlbol a lamellakat es tegyem bele azt a xrbe es a xrbol a xlbe vagy vegyem meg az 50 eurosat?
Nem találtam én se még hasonlót se ezért is váltam meg tőle egyrészt meg hát én nem is használnám közúton.
És ami pont passzol bele,vagy kis alakítással betehető,olyant sem tudsz? Neten nézelődök,de nem nagyon találok
Értem. Hát az úgy elég bután nézne ki. Meg szerintem gyengusz lenne,nem?
Akkor az a kuplung kuka.Ne használd igy hogy csúszik a kuplung mert a el deformálódnak az acél lamellák is és utána azt is vehetsz.
Tudnék csak az a baj hogy ahhoz komplett hátsó lengőkart is meg kell venni mert ezek( Aprilia af1)egy lengőkarosak.Nem tudnád bele rakni a hátsó kereket az xl lengő villájába.
Nem annyira vészes ez a zörgés még de azért majd hallgasd meg mennyit változik meleg motornál.Egész jól veszi a lapot de azért még halhatóan sokat kap mert bele durrog a kipufogóba már kis gáznál is.
masteron1
A segítségedre lenne szükségem!
Tudnál nekem intézni egy hátsó kereket is?
Még egy kérdés: hogy lehet átalakítan a hátsó dobféket, tárcsássá?
(amúgy zsíííír a kerék nagyon):)
itt a video a motorrol http://youtu.be/9vuZuq8yNeg hideg a motor
osszes sebessegben....1. be nem venni eszre annyira.....nagy gazra rogton csuszik .....szerintem olyan 3 4000 nel mar csuszik ....10w40 van benne talan motul
Hogy csúszik melyik sebességben,kb milyen fordulaton?Milyen olajat raktál bele?
na voltam kint a XR-el terni egyet.....hat az a nagy budos helyzet hogy csuszik a kuplungom ....namost 2 lehetoseg van...kiveszem a XL-bol a lamellakat ami ment 3000km-t max vagy veszek ujat...na tudnak is 50 euroert plehekkel egyutt tiszta ujat valami tusk marka de azt meg nem ismerem milyen lehet....nem ismeri valaki esetleg?
egy gomb van a leállításra :D de se kulcsos gyútás adás nincs, se öndindító gomb :D csak " önleállító" :DDDD
Akkor hogy állítod le?Lefullasztod?
én nem tudom kikapcsolni a motort, mert nincs gyújtásom :DDD
jaaa XDDD hirtelen nem esett le :DDDD de amúgy ezt a módszert inkább nem vetném be :DD
ha jól emlékszem 4,3 a legkisebb fogyasztásom eddig
terepen, hegyekben de olyan nézelődős tempóban
lefelé általában kikapcsolt motorral
Akkor annyi fért a TZ-be amennyit beleöntöttél.
nagyobb lesz vazzeg, mint a pöttyöslabda
de jól találd el a hőfokot hogy egyenletesen táguljon
Ha pöcsölve mentem közúton(80-90) akkor olyan 6.6 evett,terepen haladósan 8-9-et beràgta.
nekem ennél kicsit kevesebbet az 50 ccm-es evett :DDD szal nem tudom hogy csinálod :D
és az mire is jó?Xddd
megmelegíted aztán felfújod
etz tankot fújtunk már fel, elég béna lett mert némileg kinyílt az alja, de nagy lett