persze mikor a nyakig érő sárba szinte nyélgázzal próbálom kiszenvedni magam :DD vagy durvább terepen emelkedően csapatja (legalábbis próbálja) az ember :DD mondjuk eddig csak 1 túrán voltam vele, akkor kb 80km-t mentem vele úgy ogy még maradt benne egy kis benzin, esős csúszós kaparós nyakigérősáros terepen :Dbis próbálja) az ember :DD
egyszer már sikerült 90km-nál tartalékra tenni az xr4-et
bár akkor sokat feküdt is....... lehet kifolyt 1-2 liter
normál körülmények között 5 felé eszeget
ahogy gondolod
én 25 ért vettem a tankot annyiért eladom(ha eladom) majd
csapokkal, tanksapkával együtt van kompletten
bár neked szerintem másik lábakat kell kreálni hozzá
2 literes pet palack... egy a hátizsákba egy hátra felkötve
aztán ahogy fogy beleöntöd
keményebb terepen 2 liter félóra sincs szóval nem kell cipelni sokáig
de láttam már oldalra felköthető póttankot is xr600on a kipuffal ellentétes oldalon
de hogy hol lehet kapni azt nem tudom
70ezret azért nem ér xDDD :D am. azért kevés a mostani gyári, mert hát sárba, meg terepen kicsit pörgeti néha az ember és bizony hamar megeszi, és nem ártana hazaérni az erdőből :D esetleg nem tudsz olyan tankokat amik jók rá pl más motorokról le lehet szedni használtba hogy milyen típusú gépeket kell kérdezni?
ha jól emlékszem 16 literes van . acerbis gyártmány új ára 70 ezer köröl van
ha összejön a terv akkor nekem lesz egy eladó túratankom ősszel, na de ez olyan távol van.........
xr4 hez csináltam tartókat hozzá, fél napom elment rá
direkt alumíniumból hogy ne legyen nehéz
A lehető legjobban le van könnyítve egy xr400-as. Mondjuk teleszkópcserével,lánckerék cserével(alu),modernebb(Ktm,crf-cr) idomokkal még lehet könnyíteni rajta.Gyári órát levenni(esetleg bicikli óra helyette).A 600-t is hasonlóképpen lehetne könnyíteni.
Szerintem hagyd fent a gyári tankot.Elég az a 10,5 L szerintem.
Idén szert kellene tennem egy nagyobb tankara.
Én se közúton használom és nem is szoktam kímélni.Az a helyzet hogy azért olyan gyorsan nem megy gallyra egy vezlánc.Ha viszont erősebb vezláncot szeretnél bele tenni akkor az xl 600r vezláncát kel bele rakni mert az 5-4 lamellás de ahhoz cserélni kell a vez lánc kerekeket is.Az xr-é és a domié csak 4-3 lamellás.De létezik erősített verzió is a 4-3 lamellásból is.
fuu akkor most megnyugtattal .....en egy szezonba kb 1500 km-t megyek nem fouton ugy hogy akkor remelem kibirja kovetkezo telig mert akkor minden kepp tervezek egy komplett vezerles cseret.....minden esetre csinalok viedot rola es majd meghallod milyen hangja van
A domim nincs 180 kg gyárilag 168kg teli tankolva de igy hogy levettem róla azt a dög nehéz dupla kipufogót meg komplett elejét lecseréltem ezzel nyertem legalább 10 kg ot mert a WP teleszkóp jelentősen könnyebb mint a gyári.
az igen :DD 20 liter :DD nekem csak egy 10es van, de hát a 600as hamar megeszi főleg hogy 1-2liter ugye a tartalék szal a "pazarolható" az 8 körül lehet, egy olyan 12-14 Literes tankot lehet szerezni? vagy milyen tankot kell nézni, tudnál ebben segíteni?:)
Ne stresszeld már magad az még nem vészes Én mikor megvettem úgy zörgött hidegen mint az állat a gazdája azt hitte főtengelyes(azért vettem meg olcsón)mikor bemelegedett elcsendesedett.Azóta is az a vezlánc van benne csak már kb 5000km legalább mentem vele.Mondjuk talán már illendő lenne kicserélni de lusta vagyok szétszedni reménykedem ezt a szezont még kibírja és majd télen kicserélem.
ténéré tank 23 literes az xr meg talán 22
szóval kb egyforma a kapacitás
persze egy 180 kilós motornál nem sokat jelent 2-3 kiló
bár amikor a ténérén nem volt a tank rajta feltűnően könnyűnek tűnt
mondjuk ha a tank súlyához hozzáadok 10 liter(vagy akár 23l) benzin súlyt akkor már tetemes
Na jó de ott van méretbeli különbség is.Én a drz műanyag és fém tankját fogtam azok méretre kb egyformák és a súlyuk közt se volt számottevő különbség.
hidegen mint ha csorogna kicsit ott valami de melegen nem hallodtam mer addig nem jutottam el meg....tokon szurom magam hogy ham ost megin szet fog kelleni szedni a vezerles miatt
van egy túratankom, ami 20 liter feletti
na az fullratankolva jelentősen nehezít rajta, ráadásul fent van a súly
ellenben 400km-l simán hazahozott anélkül hogy tartalékra kellett volna tenni
ilyen 1-2 alkalommal van rajta évente, de ha meglesz a ténéré akkor nem is lesz feltéve
bár akkor sokat feküdt is....... lehet kifolyt 1-2 liter
normál körülmények között 5 felé eszeget
én 25 ért vettem a tankot annyiért eladom(ha eladom) majd
csapokkal, tanksapkával együtt van kompletten
bár neked szerintem másik lábakat kell kreálni hozzá
aztán ahogy fogy beleöntöd
keményebb terepen 2 liter félóra sincs szóval nem kell cipelni sokáig
de láttam már oldalra felköthető póttankot is xr600on a kipuffal ellentétes oldalon
de hogy hol lehet kapni azt nem tudom
ha összejön a terv akkor nekem lesz egy eladó túratankom ősszel, na de ez olyan távol van.........
xr4 hez csináltam tartókat hozzá, fél napom elment rá
direkt alumíniumból hogy ne legyen nehéz
Szerintem hagyd fent a gyári tankot.Elég az a 10,5 L szerintem.
Idén szert kellene tennem egy nagyobb tankara.
szóval kb egyforma a kapacitás
persze egy 180 kilós motornál nem sokat jelent 2-3 kiló
bár amikor a ténérén nem volt a tank rajta feltűnően könnyűnek tűnt
mondjuk ha a tank súlyához hozzáadok 10 liter(vagy akár 23l) benzin súlyt akkor már tetemes
hátha jobb lesz mint az ngk
na az fullratankolva jelentősen nehezít rajta, ráadásul fent van a súly
ellenben 400km-l simán hazahozott anélkül hogy tartalékra kellett volna tenni
ilyen 1-2 alkalommal van rajta évente, de ha meglesz a ténéré akkor nem is lesz feltéve