akkor joo....lapot veszi jool motor jool jar....csak gazra joo kis fekete fust jon ki belole....levego csavaron nem allitottam semmit lehet tudnek valamit javitani rajta .....amugy azt rogton eszre vettem hogy a gazreakcio sokkal jobb a domi karbival mint pl az xl-en....xr karbival nemtom milyen lenne mert nem volt rajta
ma egész délután küzdöttem de nem tudom eltüntetni a torpanást
vagy csak túl gyors a csuklóm
a levegőcsavarnak mi lehet az alapállása?
nekem azt hiszem 1 fordulatra van kint úgy torpan a legkevésbé, meg kb így ejti jól a fordulatot
A főfúvókának a te estedben nem A 155 ös főfúvóka egy nyitott rendszerhez nem nagy,de viszont a 62 es alapjáratinak a domi karbihoz nagy,egyértelműen az miatt kórmól de ez várható is volt.
Az XR-nek nincs főtengelyszimeringje,legalàbbis az XR6 nak nincs.
Ha melegen nem mindig van holtpont akkor én ránéznêk a szelephézagra,mert lehet kicsi és melgen nem zár tökéletesen,ergó nem sűrit normálisan azért nincs holtpont.
Sziasztok!
Segítség kéne kimentem az éxerrel csapatni de melegen kva nehezen indul ha várok 10 percet indul és olyan ha rugom mintha nem mindig lenne holtpont olajat nem eszi erö van benne. Én fötengelyszimeringre gyanakszom!
Szerintetek?
Elöre is köszi!
Olcsó benzint forevör!
Az bátyám 1000 % hogy átugrott és az se biztos nem adott pofont a szelepnek én a helyedbe megnézetném a szelepeket felcsiszoltatnám mert ha nem zár rendesen szedheted szét még egyszer.Ja és azért azt a vezérműláncot megnézném rendesen meg a láncfeszítőt is.Mert ott valami nincs rendben.
Sziasztok. Van egy eladó honda első kerekem. Ahogy a képen van 10000 lenen az ára. Esetleg csere is érdekel: crf első sárvédőre, sm sárvédőre, cross gumira stb.... Ha valakit érdekel írjon.
Sziasztok !
Na megvan a probléma szerintem.
Ma megnéztem a motort mi a baja.
de amin nagyot néztem megy lefele a dugó nyit a kipuf.szelep jön fel a dugó zárva mind2 lemegy a dugó feljön és mielőtt a felső holdpontba ér nyit a szívó szelep de pont nem ér bele.Na ezt hogy csinálták? És a vez lán nincs leesve nincs elszakadva elég feszes. tehát nem hiszem,hogy átugrott. na de akkor hogy ment kb 10km-ert a motor?
Én egy 54 és 56 ossal próbálkoznék de igy hogy nem hallom a motor hangját és nem látom a reakcióját így nehéz megítélni.Arra figyelj hogy a behangolásnál tiszta legyen a légszűrő és ne tocsogjon az olajba.
3 méterről is lobogtatja az inggallért a kipuff
És a csuklód is biztos túl gyors!
vagy csak túl gyors a csuklóm
a levegőcsavarnak mi lehet az alapállása?
nekem azt hiszem 1 fordulatra van kint úgy torpan a legkevésbé, meg kb így ejti jól a fordulatot
Ha melegen nem mindig van holtpont akkor én ránéznêk a szelephézagra,mert lehet kicsi és melgen nem zár tökéletesen,ergó nem sűrit normálisan azért nincs holtpont.
Setup uno
Rino eco
Forma terrain
Segítség kéne kimentem az éxerrel csapatni de melegen kva nehezen indul ha várok 10 percet indul és olyan ha rugom mintha nem mindig lenne holtpont olajat nem eszi erö van benne. Én fötengelyszimeringre gyanakszom!
Szerintetek?
Elöre is köszi!
Olcsó benzint forevör!
Úgy néz ki felteszek az xr-re egy dr600 karbit.Azok akkor gyorsító pumpásak?
Na megvan a probléma szerintem.
Ma megnéztem a motort mi a baja.
de amin nagyot néztem megy lefele a dugó nyit a kipuf.szelep jön fel a dugó zárva mind2 lemegy a dugó feljön és mielőtt a felső holdpontba ér nyit a szívó szelep de pont nem ér bele.Na ezt hogy csinálták? És a vez lán nincs leesve nincs elszakadva elég feszes. tehát nem hiszem,hogy átugrott. na de akkor hogy ment kb 10km-ert a motor?
Holnap feladod ?