hat hidegen elegge durrog meg ingadozik az alapjarat de meg nem csinaltam vele semmit mert csak epp hogy be volt inditva....majd holnap beinditom es ra lesek
Én amikor megvettem (1 hónapja se)
detto ugyan ez volt,haza felé elkentem picit,és mikor haza értem bugyogott ki az olaj,olaj szintem sok volt,szerintem többet raktak bele,lehet h csipegeti,nem tudom,mert csak 55 km-ert mentem vele. Nekem a szelepfedél tőmítésem az cserés sztem,mert hőálló szilóval van rátéve. Kurva nehezen indul,mondjuk "csak" hidegen,melegen pöccre. Szokott csattogni is a kipuff,amikor rugdosom.Azt mondogatják jó páran hogy azért nem indul el hidegen,mert valószínű h elvan dugulva a fő fúvoka, most ez a legkevesebb,jobban aggaszt az olaj szívárgás
Ne haragudj ha nem tudtam segíteni,nem vagyok szerelő, de ha van kompresszó benne,és ha a motor átfordul,szerintem a karbinál kezd
sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy szereztem egy 500as Honda XL ami nem egy díjnyertes darab de beindult és mentem vele kb 10km-t normálisan majd egyszer feljebb váltottam 2-ikból 3-ba csattogot és megállt(nem csak 2-esbe közlekettem vele hanem rendesen ) onanntól kezdve nem lehet beindítani az olaj a hengerfejnél jött ki és forrt-bugyborékolt.Az előző tulaj mondta,hogy szelepszárszimeringes mert füstölt.Szét akartam szedni de gongoltam egy 15km-es szakaszt még kibír kényelmesen.
Sebességbe is megpróbáltam megtolni de csak kopog csattog.
Szétszedni még nem volt időm.Szerintetek mi lehet a baja?Nagyon megköszönném válaszotokat.
Széles utat!
Hali! Nekem van egy egész blokkom amit még tavaly vettem donornak csak azóta már váltottam 600asra. mindene nagyon jó tökéletes a váltó, főtengely dugó henger minden csak a hengerfej lett kibelezve de kopaszon az is megvan ja és persze benne van a láncfeszítő is ami szintén hibátlan. a karbi meg az elektronika nincs már meg! 15000+ postáért odaadom mindenestől! Szerintem annyit simán megér! ha kell küldök képet!
olajpumpanal elment a nyomas es veztengelyhez nem jutott olaj ezert kikoptak a himbak veztengely meg bemarodott a dugo....mar igy vettem.....a dob nem elado
Köszi de ilyen apróság miatt nem akarok bontósokat hívni mert többe kerül a leves mint a hús ha más nem lesz fel hívok pár pesti ismerősöm hátha valakinél van elfekvőben.
Ma megvettem az xr-be a kuplungbovdent kemény 7415 ft-ért! Az egekbe beszélnek az alkatrész árakkal! De végül is jó lett mert most már vaj puha a kuplungom!
detto ugyan ez volt,haza felé elkentem picit,és mikor haza értem bugyogott ki az olaj,olaj szintem sok volt,szerintem többet raktak bele,lehet h csipegeti,nem tudom,mert csak 55 km-ert mentem vele. Nekem a szelepfedél tőmítésem az cserés sztem,mert hőálló szilóval van rátéve. Kurva nehezen indul,mondjuk "csak" hidegen,melegen pöccre. Szokott csattogni is a kipuff,amikor rugdosom.Azt mondogatják jó páran hogy azért nem indul el hidegen,mert valószínű h elvan dugulva a fő fúvoka, most ez a legkevesebb,jobban aggaszt az olaj szívárgás
Ne haragudj ha nem tudtam segíteni,nem vagyok szerelő, de ha van kompresszó benne,és ha a motor átfordul,szerintem a karbinál kezd
Lenne egy olyan kérdésem,hogy szereztem egy 500as Honda XL ami nem egy díjnyertes darab de beindult és mentem vele kb 10km-t normálisan majd egyszer feljebb váltottam 2-ikból 3-ba csattogot és megállt(nem csak 2-esbe közlekettem vele hanem rendesen ) onanntól kezdve nem lehet beindítani az olaj a hengerfejnél jött ki és forrt-bugyborékolt.Az előző tulaj mondta,hogy szelepszárszimeringes mert füstölt.Szét akartam szedni de gongoltam egy 15km-es szakaszt még kibír kényelmesen.
Sebességbe is megpróbáltam megtolni de csak kopog csattog.
Szétszedni még nem volt időm.Szerintetek mi lehet a baja?Nagyon megköszönném válaszotokat.
Széles utat!
Várom a kereket amúgy
Nem a külső csavaros hanem az önfeszítős.
http://racing-bazar.hu/hasznal...