nekem is azt mondták hogy XR-re egy jobb lánc olyan 20 ezer FT felett kezdődik :D am. köszönöm a tippeket a kerekezéssel kapcsolatban :D már csak jó idő kellene a gyakorláshoz :D
nekem is fog kelleni lancot cserelnem az XR-en....majd szerelonek szolok nezzen ra ha megyek a geper hogy kb mennyit fog meg birni mer 120 euroert van lanckerekekkel egyutt a 520 vx2 es mostansag nem igen lesz ra
Én arra gondoltam hogy nem e gyenge a lánc annyira,hogy egy keményebb gáz adásnál elszakadjon, de amit leszürtem ini segítségével,szerintem bírni fogja ha vigyázok rá
Szerencsém volt kb 10km/h-val mentem pont, ettől rettentően fosok h 1 x kitöri ha újjat vennék rá, szettbe az nyugtatóbbb lenne, de mostanában nem lesz rá példa
Szerinted "tünetek" nélkül elszakad,vagy azért bírja,ha bírja akkor hány km-ig?
Ha kijön a jó idő addig megyek míg benzin van:D (km-rt be nem tudom mennyit) A lánc az ingyen lenne,csak attól félek hogy semmi előjelnélkül el fog szakadni, nem rég szakadt el mondjuk abból már hiányzott jó pár görgő és ahogy néztem picit meghúzta a blokkot is,és ha még 2x 3 x elszakadna akkor......
2-3 hónap alatt lehet menni 5 km és 50 ezret is
ha nagyon olcsón jutsz hozzá akkor esetleg érdemes lehet
de pl haver xl600as gépén szinte 2 naponta kellett láncot állítani mert úgy nyúlt a natúr regina
szóval ha venni kell bolti áron akkor inkább a gyűrűset javaslom
Természetesen nem csak Simsonnal lehet megtanulni!Egyébként a nagyobb köbcentis 40-50 lőerős motorral kis ugratókkal kezdve eleinte finom gázadásokkal lehet métereket egy kerekezni,ugyanis az ugratókon leérkezve mindig arra kell törekedni hogy a hátsó kerékkel fogj talajt,ezt is leírta a Kökényesi a könyvében,ha már biztonságosan viszi az elejét a moci akkor lehet magasabbra emelni az elejét és gázfröccsökkel lehet elég hosszan menni nem egy full gázhúzással, mert akkor hanyatt b@assza magát,van egy gáztartás amikor a legerősebb a motor azzal kell játszani,a hátsó féken legyen a lábad mert ha rálépsz tudod korrigálni milyen magasra emelje az elejét. Mindenekelöt azt elkell mondanom hogy mivel a kettes létrával se tud minden festő lépkedni nem kell erőltetni mindenkinek a több százméteres egy kerekezést se.
én csak pár videóját láttam, de am. tényleg ügyes :) az oké hogy azzal kell, de ha mondjuk nincs kedvem kiadni még külön simsonra is pénzt, és csak kicsit érdekel a téma, tehát nem annyira mint a Mókust :D akkor úgy kicsit nehezebb :D
Durván 21.000 ft körül van de ismerőstől rendeltem Nyíregyházán a Ktm szalonból és ott ideadta nekem a srác 19-be! Meg azt hiszem van már az x gyűrűsnek egy még erősebb változata a v gyűrűs azt hiszem! Az meg a kemény gyári krosszokra jó,mert ott már csak van 60 lóerős gépezet is! Ezek meg 25 körül vannak árban, dehogy mennyivel jobb arról még nem tudok nyilatkozni!
meno88@citromail.hu az email címem,légyszíves küldj róla képet h mien vastag a féktárcsa, és ha megvan a láncszett arról is jó lenne egy kép, kössz elöre is
Én nem ismerem a mókust de amit véghez vitt azt el kell ismerni a csövességből indult egy simson starral meg egy pannoniával és most ott van a legjobbak között.Ezt hívják tehetségnek.
Szeva Ini!
Régi cimborám a Mókus,volt szerencsém kipróbálni a motorjait!
Hidd el avval a nagy lánckerékkel annyira,hirtelen a motor,hogy ha csak egy picivel húzol több gázt a kelleténél akkor azonnal hanyatt vág!Abban viszont teljesen igazad van,hogy egykerekezni simsonnal kell megtanulni,ha azzal tudsz akkor szinte mindennel!
Amúgy a Mókus egy "zseni" ebben a témában,bármivel tud egykerekezni!(nézd meg hogy kerekezik a pannóniával!)
-http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Itt Újak 14 ezerért-http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Rk 525 lánc,110 szemes-nittelő szemmel-Jó állapotban!:10.000FT
http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
http://www.ke
pesmotor.hu/lanc_...
Itt nem tom milyent hirdetnek 10 ért,
DID 520v lánc - 10.000 Ft
http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Itt csak ugy irják hogy dr 600 ashoz 2 ezerért
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Amennyiben nem tudod a pontos méretét a láncnak, segitek abban is a manuálban biztos benn van. Jó válogatást!