500as XL-em volt nekem is nagyon szerettem a képeim közt találsz rola! Gondolkodtam MTX-en hogy ujra vissza ülök egy endurora!az XL papir szerint 30 loerö!mondjuk azt nem kell pörgetni!Azért köszi az infot!
bocsi a kötelező szervizt kell rajta megcsinálni(csak előbb elírtam ) olajcsere ,lánccsere ilyesmi.De amúgy nem kell hozzá nyúlni, ezeket meg ugye minden motornál kell.
Szia!
Ha rendesen van vele foglalkozva akkor nagyon hálás gép én nagyon szerettem mind2 MTX-emet.Sajnos a pirosat eléggé elhanyagolta az előttem lévő tulaj,úgyhogy blokkot cseréltem benne és dugót+idomokat vettem fékeket rendbe raktam és még sorolhatnám de utána max. 2.-ik rúgásra télen nyáron indult és nem hagyott cserben.Erőben hát 25LE -ős tehát nem egy krosszmotor de mindenhol elment végre kb 110-120at mentek nekem de ez áttétel függő. A kék erősebb volt az 2.-ig felhozta az elejét szelepzárásnál.Fogyasztása normálba 5,5-6,5L hajtva max 10,5L.Az 500-assal sajna nem nagyon tudtam menni max 8km-t és nem mondhatnám ,hogy jó állapotban volt.De öcsémnek volt egy 250XL Degree ahoz viszonyítva nem volt rossz.Annyi,hogy 2T és pörgetni kellet mert az XL ugye nyomatékból ment és kevesebbet fogyasztott.
A lényeg én nagyon szerettem szerintem megéri az árát csak a kötelező szervizelést nem megkellcsinálni, elektromosan semmi probléma nem volt velük.Még valami súlyra elégnehezek 125cc hez képest.
Remélem segítettem.
Üdv!
Szia Látom volt MTX-ed! Meg kérdezhetem mi a véleményed rola?mennyire erös mennyire szerviz igényes? Most hogy egy 500as XL-en ülsz eröben sok külömbséget tapasztalsz? Válaszokat elöre is köszi!
Abban Biztos Vagyok hogy xl az enduród!Itt rákereshetsz az alkatrészekre-http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Motorszám alapján a magyarországi Hondá -nál megmondják azt is hogy S vagy R Séria e mert azt is jelzi a motorszám, ha meg HI vel kezdödik az is biztos hogy olaszországi hondárol beszélünk.Azt azért merem kijelenteni hogy nem xr -mert öninditós,de abban is majdnem biztos vagyok hogy R-es tipus mert a piros blokkos volt a street verzió,
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy szeretnék vez.láncot rendelni az XL-hez.
De nemtudom pontosan a típusát hogy XL500 S vagy XL500 R de még lehet ,hogy XR mert az előző tulaj se tudta megmondani és látom,hogy nem mindegy milyen lánc mert vannak eltérések hogy A-s vagy A-B s lánc.vagy honnan tudom meg a pontos típust a blokknak milyet rendeljek.
Előre is köszi mindenkinek.
Üdv!
Kapta az ívet rendesen :-) http://www.sportmotor.hu/motor...
Egyenlőre csak ezt az egy videót töltöttem fel a hétvégéről.......ha esetleg nem láttad még.
Még egy kérdésem lenne! Szerintetek mennyi a reális ár a motoromért! 2003.05. havi még jövő májusig műszakival, 2 személyre vizsgáztatva, irányjelzős, frissen beállított szelephézag, új x gyűrűs láncszett JT lánckerekekkel és még most lesz benne cserélve vezérműlánc! Bocsi ha hülyeséget kérdeztem de hátha tudtok segíteni! Én olyan 600 körül gondolkoztam,szerintetek reális ár lenne? Ja és a lényeg a motor bontatlan 18000km van benne!
Kedves fórumtársak leakarom cserélni az xr 400-asom egy kicsivel nagyobb és fiatalabb endúróra! A kiszemelt áldozat egy crf 450x lenne! Valakinek a motoros ismerősei közt van akinek ilyen gépe van? És ha igen nem tudjátok véletlenül hogy miként van megelégedve vele? Nincs semmi bajom az xr-el sőtt, csak a honda előtt egy ktm exc 520-asom volt és hiányzik egy kicsit a töblet erő, na meg az a bizonyos gomb! Ha valaki tudna tapasztalatokat mondani a modelről megköszönném!
Amúgy az Opel sem rossz.