Igen előfordulhat hogy van egy minimális a két csöves verziónál mert a hegerfejből a kiömlő résznél 27 mm es a nyílás viszont a leömlőt itt leszűkitették 25 mm esre ezáltal adtak egy kis fojtást a motornak.
A 2 csöves az saváló és 25 mm es a belső átmérője.Hasonló van a domin is.A másik acél cső 2 az 1 be megy össze és a 27 mm es a belső átmérő és egy 40 mm-es csőbe csatlakozik.
én is így vagyok vele :DD féltem azért persze, kis 50esemből is kihullot a hátsó csapágy a sok ugratástól :D igaz az nem is arra való de hát valamivel el kellett kezdeni :DDD
haver vett egy mz-t direkt erre a celra...jool meg is tanult mondtam is neki hogy majd engem is megtanithatna mert tetszik nekem is....csak en ugy vagyok vele hogy sajnalom a gepet erre na meg magamat is mert eleg helessen oda lehet csapni magad meg a gepet is es nem azert szepitgetem meg minden hogy oszt igy eldobjam...inkabb egy joo csapatas kozbe fektessem meg mint kerekezes kozbe
:)) igen ezekre én is rájöttem még a bicajos korszakból :D csak valamiért ha húzom neki elég lendületesen szétszedi a földesutat de nem emeli az elejét :D aszfalton kell próbálgatni utcai gumival?:D
Én is ilyen elméleti egykerekező vagyok, nem tudok, de már ki is nőttem belőle. Nem használ a motornak meg az usernek sem. De egy szakoldalon ezt írták nem szó szerint idézem, csak a lényeget.
Igaza van az előttem szólónak, a holtpontot kell megtalálni. A lábad mindig rajta legyen a hátsó féken, azzal akadályozod meg finomat a hanyatt esést, az orra esést meg a gáz húzogatásával. Na ezt a kettőt kell egyensúlyba hozni /meg persze a motort/ a folyamatos egykerékhez. Fokozatosan kell egyre magasabbra emelni, mindig picit többet-többet menni. Szokni kell, nem megy olyan könnyen. Ja, megfelelő védőfelszereléssel! A neten találsz elég felvételt pofára és hanyatt esésről :)
Amúgy inkább azt tanuld meg, hogy kell motorozni, hogy mindig egyben hazaérj!
az hogy ne érjen le az elsőkerék
na de komolyabban(tudni kell hogy én sosem tudtam semmivel sem)
meg kell keresni a holtpontot amennyire megemeled az elejét
mert ha nem emeled meg rendesen akkor csak addig lesz egykerék amíg tud gyorsítani
ezért jó a szimó mert hátraülsz láb a hátsó lábtartón aztán lehet egyensúlyozni
Nekem is domim van és én is kicseréltem de közben nem is az volt a baja hanem az aksim döglött meg.Vigyázz nehogy te is igy járj probáld ki hogy behúz-e vagy nézd meg hogy az akksit hogy jó-e mert én is kimértem és meg volt a 12 volt de semmi amper nem volt benne.
Mert a dugó aljától felmérsz 10-15mm és ott mérd meg az átmérőt.
Ha ott volt ennyi a kopás akkor az már csereérett.
a kismuffoknak ettől nem lesz nedves a bugyija, motornak nem használ, meg magad is összetörheted
Nekem lehet,hogy van röpsúly,holnap pontosan megtudom mondani,ha még aktuális.
Igaza van az előttem szólónak, a holtpontot kell megtalálni. A lábad mindig rajta legyen a hátsó féken, azzal akadályozod meg finomat a hanyatt esést, az orra esést meg a gáz húzogatásával. Na ezt a kettőt kell egyensúlyba hozni /meg persze a motort/ a folyamatos egykerékhez. Fokozatosan kell egyre magasabbra emelni, mindig picit többet-többet menni. Szokni kell, nem megy olyan könnyen. Ja, megfelelő védőfelszereléssel! A neten találsz elég felvételt pofára és hanyatt esésről :)
Amúgy inkább azt tanuld meg, hogy kell motorozni, hogy mindig egyben hazaérj!
na de komolyabban(tudni kell hogy én sosem tudtam semmivel sem)
meg kell keresni a holtpontot amennyire megemeled az elejét
mert ha nem emeled meg rendesen akkor csak addig lesz egykerék amíg tud gyorsítani
ezért jó a szimó mert hátraülsz láb a hátsó lábtartón aztán lehet egyensúlyozni
Lehet az is a hiba, de az a gond, hogy egy okos haver szetgyanyolta
a relet, ugyhogy mindenkepp vennem kell.......
aki avval nem tud az nem tud semmivel