He ! Találtam nektek 17" krosszgumát egy lomosnál, zsír új pirelli. Telóval le is fotóztam, csak nem tudom , h hogy lehetne a képet ide bevarázsolni. Csak azzé' pofázok bele, mer itt szokták ezeket keresni 6fabatkáér válna meg tőle a pali
De hazaértünk az éjjel. Elmentünk tőlem fel a Zengőre kerülővel és egy még nagyobb kerülővel vissza.
A motor sokkal jobb volt mint előtte csak most a melegen való indulással voltak gondok. Ezen úgy "orvosoltam" hogy elzártam a csapot leállítás előtt.De a lényeg, hogy eltűnt a gázhúzáskor való megtorpanás. Voltak defektek meg a szokásos "lassítók" de jó volt az egész.
Rendben!holnap sajnos nem de kedden postara dobom a sisakot szemuvegestol ahogy megbeszeltuk!a napellenzot lehet leveszem rola h kisebb helyen elferjen!de persze benne lesz az is
meglehet.....
most is eléggé olajos volt a füstje
na mindegy, majd meglátom mi lesz a generállal
nekem ért valamit az etanolos áztatás tizedét sem torpan mint múltkor
persze nem olyan mint egy spricclis karbival, de most már olyan mint volt eredetileg
reggel megnézem hogy indul.
aztán összerakom és megnézem menet közben is
Köszönöm a segítséget. Vkinek nincs Xl 200hoz szívószelep(xr 200 is jó) és vezérműlánc feszítő? az állítható kéne :D mégegyszer köszönöm annak aki leírta a h kell összerakni a vezérlést.
nekem meg repedt a légszűrőházat és a karbit összekötő gumi izé
most vettem észre... hogy a rákba bírt elrepedni lent?
gondolom nem kevés port evett meg a gép
megkentem fbs-el csak jó lesz
a másik dolog
a légszűrőház alján van egy kifolyónyílás, rajta van egy szűkített műanyag cső, oda kellene inkább gumicső ami össze is nyomódik, mert ez a műanyag nem nyomódik össze, aztán amikor vizekbe futkosok ezért hörög a gépezet
eddigi motorjaimon gumicsöcs volt és az simán összezárt
Mindenesetre azt több helyen olvasni, hogy alacsony fordulaton a hosszú, vékony cső a jó, magasabb fordulaton pedig a rövidebb, vastagabb cső. Ezért jók a PowerBomb és MegaBomb leömlők, mert azok alacsony fordulaton "meghosszabítják" a gáz útját, vagyis nyersz alul és felül is.
Amerikai TT fórumon gyakran előkerül(t) a téma, a tiltás kitolásán kívűl legtöbben nem vesznek észre semmi változást, akik pedig igen azok szerint is ez az utolsó tuning amivel érdemes foglalkozni. Inkább kicsit nyitottabb légszűrő, leömlő, dob, hotcam, pumpás karbi, de legfőképpen rendes fúvókázás. Mondom, szerintük.
Csatoltam egy paci összehasonlítást XR400 és pár másik moci között. Ha jól értem, az XR-t nem nagyon érdemes 7e fölé pörgetni.
Remélem tud és olcsóbban,mint a gyári vagy bontott.
Tetszik hát. A feltevése még odébb van,eddig ezzel bajlódtam.Megoldottam a berúgókaros problémámat erre itt a másik.Ezek csőstül jönnek.
Sziasztok.
Olyan problémám lenne,hogy letört az éxerről a kuplung kiemelő darab.Ha valakinek lenne fölöslegben egy darab.Esetleg más alternatíva?
Az alábbi képen a 10-es számú alkatrész.
17es crossból hiány van