Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit!Ért nagyon a hondákhoz de főleg dominator specialista
xl600+0,5dugó 29.695-
gyűrű 18.038-
47.733+ fúrás +szelep köszörülés ez volt az anyag rész a többi munkadij igy lett 80.500
80 volt ami nem vészes és a szelepeket is rendbe rakta tehát tényleg szavam sem lehet de tényleg kössz örültem h ennyire gondos szerlö
Mennyibe állt meg az anyag és a munkadíj?
kályhaezüst elég jól megmarad mindenen
ellenben nem olyan szép
én kisérleteztem már hőálló festékekkel de előbb-utóbb lejöttek
vagy nem volt az alap megfelelő vagy a fene tudja
ráadásul még 3-4 használat után is tapadt a festékbe a homok.....
le kellene homokolni aztán lenne ezüst szinű
ha már szétszedtem a vázat úgy döntöttem újra is festem és kicserélek ezt azt, a vázat persze könnyű homok fúvatni és festeni de a blokkot már nem szeretném szét húzni ez miatt van valakinek ötlete hogyan lehetne mégis időtállóbb festést felvinni rá? festékek közt sem nagyon találok megfelelőt vagy ha igen nincs megadva megfelelő alapozó vagy hozzá való kopásállóságot biztosító lakk ami persze hőálló is.... ha esetleg van valakinek jó ötlete szívesen fogadnám :)))
sziasztok elkészült a blokk ,))) új dugó, gyűrű,és fúrni is kellet de valóban jó a szerelő..
én kapásból nehezebb vagyok mint az xr4 fullra tankolva&felszerelve
és sikerült úgy kiizmolni magam hogy úgy fordulok meg necces terepen hogy fogom a seggét és átdobom a másik felére
nem pörgetem az oldaltámaszon mint a gizdák
a 22es túratankkal szar felemelni, egyszer kipróbáltam, emelkedőnek felfelé, na az nem volt könnyű

amúgy cseréld le a kipuffot is az sem könnyű meg is lepődtem hogy mi az ilyen nehéz benne.......
Igen 20 kiló az rengeteg kűlönbség,persze ha csak földesúton túrázik az ember akkor nem nagyon érzed,de amikor lent vagy egy jó sáros katlan aljában,és túlvagy a sokadik esésen,motorfelállitáson akkor még 1 kg is sokaz számit,az én gépemen nincs,müszerfal,kapcsolók,tükrök,oldalsztender,index,+a fejidomom is pille könnyű,(ez a pár cucc kb 3-4 kg,de ezt is nagyon megérezni!)
Kicsit pálinkázom a haverokkal és már alig tudok utánatok olvasni

Akkor az XR 4-re kellene valami síktolattyús karbi oszt kész a tuti bringa(esküszöm nem szívózom,én is imádom,hogy nem törik rajta semmi hűtő meg ilyen szarok )

10 kg mínusz nagyon sok tud lenni!
Nagyon,nagyon sok.Csak olyan helyen kell menni ,hogy észre is vegye az ember
Ha gondolod szólj rám,iszunk egy kávét valahol.elég mobil szoktam lenni.boldorkukacfreemailponthu
ha írsz egy mailt adok számot oszt összecsörgünk,ha gondolod?
20 kiló mínusz annyira sok lenne?
Nekem nagyon bejön a 2t gizgaz,a 2012 es még gyönyörű is!
meg hát a súlya!(nincs is súlya az xr hez viszonyitva!)
de majd ha miller leszek!
Van egy ismerős srác akinek ilyen 300-as van,ő is nagyon dicséri,de betudtam annak hogy mindenki a saját lovát dicséri. EXC 300-ra mondanak még ilyen jókat.........csak ne füstölnének
A gizgaz amúgy amolyan lopakodó motor.........semmi hangja nincs,és még nyomatéka is van.
Vazze miért nem szóltál idöbe?
2009 es exc 450 el mentem,majdnem vadi újjal,meg kell mondjam kibaszott jó! !
de a gizgaz 300 2t mégjobb!(mondjuk ahhoz meg kéne tanulnom motorozni )
Kuka! Ne sajnáld!
Lecsúsztál róla,az egyiket(régebbit 2004)elvitték nyár elején,pedig elcseréltem volna

Gizgaz.......hm,arról tényleg csak jókat hallottam(csak a 300 2T),de nekem kolbászfüstölő nem kell.
Az EXC már inkább,pont ilyennel szemezek én is,viszont ezekről meg azt hallottam,hogy a 2007 utániakat nem szabad megvenni.
enyém is kb ekkora hasadás, fel nem tenném többet semmi zsetonért
pedig nem mentem vele 100km
ilyen durva defektem az életben nem volt
ktm árából én inkább eltúrázgatnék a hegyekben 4-5 évig
ezt múlt héten sikerült bekapni. szerintetek javítható? gumis azt mondta, h reménytelen, de nagyon nincs kedvem kidobni a gumit. vettem már másikat, de akkor is.
cserélhetünk!Te adod a két xr t én meg az új cuccokat
hidd el megéri!
(nekem!)
Ha 4t akkor KTM EXC 450 six days(2012)
de a titkos favorit az a
GAS-GAS 300 ec 2012 2t! !
mostanába nagyon vágyok egy 2t re(olyan könnyű mint egy bmx),
de ez csak álom!
Na akkor ki a miller? Új tárcsák,új gumik,új láncszett........
Az első tárcsáé hatos,elöre én JT tárcsát tettem,nagyon jó minőség ,és az ára sem volt vészes(17000piz,)
Ezt már egyszer rám ragasztottad,pedig csak visszavittem az üvegeket
Milyen gépet vennél? Ne tartsd vissza