kályhaezüst elég jól megmarad mindenen
ellenben nem olyan szép
én kisérleteztem már hőálló festékekkel de előbb-utóbb lejöttek
vagy nem volt az alap megfelelő vagy a fene tudja
ráadásul még 3-4 használat után is tapadt a festékbe a homok.....
le kellene homokolni aztán lenne ezüst szinű
ha már szétszedtem a vázat úgy döntöttem újra is festem és kicserélek ezt azt, a vázat persze könnyű homok fúvatni és festeni de a blokkot már nem szeretném szét húzni ez miatt van valakinek ötlete hogyan lehetne mégis időtállóbb festést felvinni rá? festékek közt sem nagyon találok megfelelőt vagy ha igen nincs megadva megfelelő alapozó vagy hozzá való kopásállóságot biztosító lakk ami persze hőálló is.... ha esetleg van valakinek jó ötlete szívesen fogadnám :)))
én kapásból nehezebb vagyok mint az xr4 fullra tankolva&felszerelve
és sikerült úgy kiizmolni magam hogy úgy fordulok meg necces terepen hogy fogom a seggét és átdobom a másik felére
nem pörgetem az oldaltámaszon mint a gizdák
a 22es túratankkal szar felemelni, egyszer kipróbáltam, emelkedőnek felfelé, na az nem volt könnyű
amúgy cseréld le a kipuffot is az sem könnyű meg is lepődtem hogy mi az ilyen nehéz benne.......
Igen 20 kiló az rengeteg kűlönbség,persze ha csak földesúton túrázik az ember akkor nem nagyon érzed,de amikor lent vagy egy jó sáros katlan aljában,és túlvagy a sokadik esésen,motorfelállitáson akkor még 1 kg is sokaz számit,az én gépemen nincs,müszerfal,kapcsolók,tükrök,oldalsztender,index,+a fejidomom is pille könnyű,(ez a pár cucc kb 3-4 kg,de ezt is nagyon megérezni!)
Kicsit pálinkázom a haverokkal és már alig tudok utánatok olvasni
Akkor az XR 4-re kellene valami síktolattyús karbi oszt kész a tuti bringa(esküszöm nem szívózom,én is imádom,hogy nem törik rajta semmi hűtő meg ilyen szarok )
10 kg mínusz nagyon sok tud lenni!
Nagyon,nagyon sok.Csak olyan helyen kell menni ,hogy észre is vegye az ember
Ha gondolod szólj rám,iszunk egy kávét valahol.elég mobil szoktam lenni.boldorkukacfreemailponthu
ha írsz egy mailt adok számot oszt összecsörgünk,ha gondolod?
Van egy ismerős srác akinek ilyen 300-as van,ő is nagyon dicséri,de betudtam annak hogy mindenki a saját lovát dicséri. EXC 300-ra mondanak még ilyen jókat.........csak ne füstölnének
A gizgaz amúgy amolyan lopakodó motor.........semmi hangja nincs,és még nyomatéka is van.
Vazze miért nem szóltál idöbe?
2009 es exc 450 el mentem,majdnem vadi újjal,meg kell mondjam kibaszott jó! !
de a gizgaz 300 2t mégjobb!(mondjuk ahhoz meg kéne tanulnom motorozni )
Lecsúsztál róla,az egyiket(régebbit 2004)elvitték nyár elején,pedig elcseréltem volna
Gizgaz.......hm,arról tényleg csak jókat hallottam(csak a 300 2T),de nekem kolbászfüstölő nem kell.
Az EXC már inkább,pont ilyennel szemezek én is,viszont ezekről meg azt hallottam,hogy a 2007 utániakat nem szabad megvenni.
ezt múlt héten sikerült bekapni. szerintetek javítható? gumis azt mondta, h reménytelen, de nagyon nincs kedvem kidobni a gumit. vettem már másikat, de akkor is.
Ha 4t akkor KTM EXC 450 six days(2012)
de a titkos favorit az a
GAS-GAS 300 ec 2012 2t! !
mostanába nagyon vágyok egy 2t re(olyan könnyű mint egy bmx),
de ez csak álom!
gyűrű 18.038-
47.733+ fúrás +szelep köszörülés ez volt az anyag rész a többi munkadij igy lett 80.500
ellenben nem olyan szép
én kisérleteztem már hőálló festékekkel de előbb-utóbb lejöttek
vagy nem volt az alap megfelelő vagy a fene tudja
ráadásul még 3-4 használat után is tapadt a festékbe a homok.....
le kellene homokolni aztán lenne ezüst szinű
és sikerült úgy kiizmolni magam hogy úgy fordulok meg necces terepen hogy fogom a seggét és átdobom a másik felére
nem pörgetem az oldaltámaszon mint a gizdák
a 22es túratankkal szar felemelni, egyszer kipróbáltam, emelkedőnek felfelé, na az nem volt könnyű
amúgy cseréld le a kipuffot is az sem könnyű meg is lepődtem hogy mi az ilyen nehéz benne.......
Akkor az XR 4-re kellene valami síktolattyús karbi oszt kész a tuti bringa(esküszöm nem szívózom,én is imádom,hogy nem törik rajta semmi hűtő meg ilyen szarok )
10 kg mínusz nagyon sok tud lenni!
Nagyon,nagyon sok.Csak olyan helyen kell menni ,hogy észre is vegye az ember
ha írsz egy mailt adok számot oszt összecsörgünk,ha gondolod?
meg hát a súlya!(nincs is súlya az xr hez viszonyitva!)
de majd ha miller leszek!
A gizgaz amúgy amolyan lopakodó motor.........semmi hangja nincs,és még nyomatéka is van.
2009 es exc 450 el mentem,majdnem vadi újjal,meg kell mondjam kibaszott jó! !
de a gizgaz 300 2t mégjobb!(mondjuk ahhoz meg kéne tanulnom motorozni )
Gizgaz.......hm,arról tényleg csak jókat hallottam(csak a 300 2T),de nekem kolbászfüstölő nem kell.
Az EXC már inkább,pont ilyennel szemezek én is,viszont ezekről meg azt hallottam,hogy a 2007 utániakat nem szabad megvenni.
pedig nem mentem vele 100km
ilyen durva defektem az életben nem volt
hidd el megéri!
(nekem!)
de a titkos favorit az a
GAS-GAS 300 ec 2012 2t! !
mostanába nagyon vágyok egy 2t re(olyan könnyű mint egy bmx),
de ez csak álom!
Milyen gépet vennél? Ne tartsd vissza