Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tuti valami átutalásos külföldi szállításos finomság lesz
Mivel csal?
Ja,levágtam már a szövegéből a köcsögnek.
Van fent egy CB 750 seven fifty is a buzijának

Ehon
Túlbeszéltük
Majd írj!
S-es volt a DRZ dob. Illetve most is az van fent csak már ki van berhelve.
A fúvókát és az FCR kipróbálom.
Ezekkel hogy megnagyobbítod a leömlő átmérőjét,és kinyitod a kipufogót,megkönnyíted a kipufogógáz kiáramlását. Tehát ha próbából kicsit beszűkíted a végét,akkor ugye nehezebben áramlana ki a kipufogógáz,mint eredetileg is.
Ha DRZ E dob volt rajta,akkor az nagyon nem szűkítette le,mert az is eléggé nyitott.......az S az már más,az fojtott egy kicsit.
Azért a fúvókákat még próbáld meg,na meg a haver FCR-jét.....szerintem az nagyot dobna rajta.
Ja értem. Azt hittem, hogy a könyök mivel nagyobb méretű az már önmagában( halk dobbal) is bezavarhat. De ha nem így van akkor sajnos nem is ez a gond mert volt rajta halk dob is és azzal is ugyanazt csinélta.
naponta változik a dolog
hol erre beszélnek rá hol arra
én meg mindenkinek igazat adok, ehh a gyenge jellem.......

mondjuk a mostani ötlet is teljesen ésszerű:
mivel megszűnik a melóhelyem, vagy lesz pénzem motorozni vagy nem
ha lesz akkor ráérek agyalni a generálon, ha nem nem
ha netalán faca melóm lesz úgyis veszek egy ténérét, amivel hosszútávra megyek
rövidtávon meg bele lehet néha öntögetni némi olajat az xr4-be
szóval most ez van
de lehet még változik a héten 2x
mondjuk akkor meg lehet érdemes lenne kicserélni most a szelepszárszimmeringet
mivel az itt van a fiókban
Azt irtad kap egy nagy generált a télen
most már kivárok az olajjal, a motulhoz már nem kell semmi mert ugye megette azt az 1 liter pluszt
tavasszal meg megy bele a 20w50, utána meg meglátom
Biztos meg tudják csinálni,viszont egyáltalán nem biztos hogy tökéletes lesz,pár mm is számít......szerintem kéne a moci.
Én csak próbába gondoltam,mert ha akkor is csinálja,akkor lehet hogy nem azért csinálja mert ki lett nyitva a kipufogód
Veszek egy pár méretet a 65-től fölfelé és végigjátszom, az egésszet. Csak már eredmény is legyen mert ez így elveszi a kedvem a további szereléstől.
Ma voltam az olajosnál de nem hoztak olyan olajat amit rendeltem. Csak a 15w-50-es van nekik a fullszintetikusból.
A 10. kerületi van közelebb.Már csak az a kérdés hogy ha én viszek nekik egy minta leömlőt azt meg e tudják csinálni vastagabb csőből ugy hogy nincs ott a motor
Rendben van. Ezt fogom tenni a fúvókával.
A kipufogó lefojtása nem hiszem, hogy eredményt hozna mert volt már rajta DRZ gyári dob is és azzal ugyanezt csinálta. Csak a hangja úgy tetszett.
Nem tudom melyik műhely esik neked közelebb,de ha a XVII.kerületi műhelyt választod,akkor keresd Szabolcs Attilát, Toto-t, ő ott a főnök,ő mondja a frankó árat,és jól is dolgozik..........időt viszont kell a munkára szánni.
Szívesen! Nekem itt csinálták az összekötőcsövet,és ha jól emlékszem 8e ft volt.
Köszi itt azért barátibbnak tűnnek az árak holnap rájuk csörgök
ilyenkor megérné egy dörzsár
marha drágán adják a fúvókákat
szerencsére én tudtam kölcsönözni egy szervízből
Ezt igy sajnos nem lehet megítélni de az biztos hogy 65-től felfele kell elindulni a méretekbe.a főfúvókát egyenlőre nem kell bántani a fulladás az alapjárati miatt van
Amit írtam neked,azt nyitott rendszerhez ajánlották,próbáld meg először azt.
Esetleg azt próbáld még meg,hogy részlegesen bedugaszolod a kipufogó végét(akár egy ronggyal),hogy legyen egy kis fojtás,és akkor mit csinál.
én pár milit csökkentettem a végdob átmérőjén és a 162 helyett nagyon jól elmegy 140essel
150es fúvókával olyan darálós a hangja félgáz felett, a gyári 162essel meg betorkolt úgy hogy már nem is ment teligázzal
40 mm a külső átmérője. A gyáriét nem tudom. De az arányszámból lehetne következtetni szerintetek az ideális alapjáati fúvóka méretére?
Azt megbeszéltük masteron1-el, hogy nem cserélem le a könyököt hanem megpróbálom a fúvókával belőni ideálisra.