Ezekkel hogy megnagyobbítod a leömlő átmérőjét,és kinyitod a kipufogót,megkönnyíted a kipufogógáz kiáramlását. Tehát ha próbából kicsit beszűkíted a végét,akkor ugye nehezebben áramlana ki a kipufogógáz,mint eredetileg is.
Ha DRZ E dob volt rajta,akkor az nagyon nem szűkítette le,mert az is eléggé nyitott.......az S az már más,az fojtott egy kicsit.
Azért a fúvókákat még próbáld meg,na meg a haver FCR-jét.....szerintem az nagyot dobna rajta.
Ja értem. Azt hittem, hogy a könyök mivel nagyobb méretű az már önmagában( halk dobbal) is bezavarhat. De ha nem így van akkor sajnos nem is ez a gond mert volt rajta halk dob is és azzal is ugyanazt csinélta.
naponta változik a dolog
hol erre beszélnek rá hol arra
én meg mindenkinek igazat adok, ehh a gyenge jellem.......
mondjuk a mostani ötlet is teljesen ésszerű:
mivel megszűnik a melóhelyem, vagy lesz pénzem motorozni vagy nem
ha lesz akkor ráérek agyalni a generálon, ha nem nem
ha netalán faca melóm lesz úgyis veszek egy ténérét, amivel hosszútávra megyek
rövidtávon meg bele lehet néha öntögetni némi olajat az xr4-be
szóval most ez van
de lehet még változik a héten 2x
mondjuk akkor meg lehet érdemes lenne kicserélni most a szelepszárszimmeringet
mivel az itt van a fiókban
A 10. kerületi van közelebb.Már csak az a kérdés hogy ha én viszek nekik egy minta leömlőt azt meg e tudják csinálni vastagabb csőből ugy hogy nincs ott a motor
Rendben van. Ezt fogom tenni a fúvókával.
A kipufogó lefojtása nem hiszem, hogy eredményt hozna mert volt már rajta DRZ gyári dob is és azzal ugyanezt csinálta. Csak a hangja úgy tetszett.
Nem tudom melyik műhely esik neked közelebb,de ha a XVII.kerületi műhelyt választod,akkor keresd Szabolcs Attilát, Toto-t, ő ott a főnök,ő mondja a frankó árat,és jól is dolgozik..........időt viszont kell a munkára szánni.
Ezt igy sajnos nem lehet megítélni de az biztos hogy 65-től felfele kell elindulni a méretekbe.a főfúvókát egyenlőre nem kell bántani a fulladás az alapjárati miatt van
Amit írtam neked,azt nyitott rendszerhez ajánlották,próbáld meg először azt.
Esetleg azt próbáld még meg,hogy részlegesen bedugaszolod a kipufogó végét(akár egy ronggyal),hogy legyen egy kis fojtás,és akkor mit csinál.
én pár milit csökkentettem a végdob átmérőjén és a 162 helyett nagyon jól elmegy 140essel
150es fúvókával olyan darálós a hangja félgáz felett, a gyári 162essel meg betorkolt úgy hogy már nem is ment teligázzal
40 mm a külső átmérője. A gyáriét nem tudom. De az arányszámból lehetne következtetni szerintetek az ideális alapjáati fúvóka méretére?
Azt megbeszéltük masteron1-el, hogy nem cserélem le a könyököt hanem megpróbálom a fúvókával belőni ideálisra.
Van fent egy CB 750 seven fifty is a buzijának
Ehon
Majd írj!
A fúvókát és az FCR kipróbálom.
Ha DRZ E dob volt rajta,akkor az nagyon nem szűkítette le,mert az is eléggé nyitott.......az S az már más,az fojtott egy kicsit.
Azért a fúvókákat még próbáld meg,na meg a haver FCR-jét.....szerintem az nagyot dobna rajta.
hol erre beszélnek rá hol arra
én meg mindenkinek igazat adok, ehh a gyenge jellem.......
mondjuk a mostani ötlet is teljesen ésszerű:
mivel megszűnik a melóhelyem, vagy lesz pénzem motorozni vagy nem
ha lesz akkor ráérek agyalni a generálon, ha nem nem
ha netalán faca melóm lesz úgyis veszek egy ténérét, amivel hosszútávra megyek
rövidtávon meg bele lehet néha öntögetni némi olajat az xr4-be
szóval most ez van
de lehet még változik a héten 2x
mondjuk akkor meg lehet érdemes lenne kicserélni most a szelepszárszimmeringet
mivel az itt van a fiókban
tavasszal meg megy bele a 20w50, utána meg meglátom
A kipufogó lefojtása nem hiszem, hogy eredményt hozna mert volt már rajta DRZ gyári dob is és azzal ugyanezt csinálta. Csak a hangja úgy tetszett.
marha drágán adják a fúvókákat
szerencsére én tudtam kölcsönözni egy szervízből
Esetleg azt próbáld még meg,hogy részlegesen bedugaszolod a kipufogó végét(akár egy ronggyal),hogy legyen egy kis fojtás,és akkor mit csinál.
150es fúvókával olyan darálós a hangja félgáz felett, a gyári 162essel meg betorkolt úgy hogy már nem is ment teligázzal
Azt megbeszéltük masteron1-el, hogy nem cserélem le a könyököt hanem megpróbálom a fúvókával belőni ideálisra.