Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt olvastam róla hogy ad a motornak egy kis elő gyújtást és alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabb lesz a motor
Beszéld rá a colt-ot
ha jobban is indul tőle akkor kell nekem ilyen
ha esetleg rendel valaki nekem is kell, felezünk a szállításon
Állítólag +3 lóerő és 1000-rel nő a fordulatszám nagy csodát biztos nem csinál de nem is olyan vészes az ára
megbolondítja? szívóütemben gyújt kettőt meg egyekt kipufogásnál?
megbolondítja az XR-ed gyújtását. és nem is kérnek érte sokat
ez mire jó?
Úgy néz ki, hogy megoldódik ezzel a gyári karburátorral is a motor gondja. Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt, a problémámhoz. Külön köszönet masteron1-nek aki felhívott telefonon és segített az ötleteivel, hogy nem kellett megvárni a jövő hetet a fúvókák miatt, és az agyonállított összevissza álló úszókból is az Ő instrukciói alapján tudtam, csak beállítani a szintet. Az alapjárati fúvóka volt kicsi és ez okozta leginkább a problémát.
A mai egész napos motorozást követően beszámolok az eredményről. Még egyszer köszönöm.
köszönöm :) a választ..
crf elsö sárvédő,és xl gyári cross sárvédö+ledes lámpás sárvédőtoldat.
Igy csak 100 kg vicces a csávó biztos lesz aki megeszi
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Szerintem ez a csepeli Kanyar nevű szerelő brancsához tartozik,akkor meg hiteles az ember.
Amúgy a DR-em is 45000-nél kezdte zabálni az olajat.
Igaz azt nem kellett fúrni mert sem a hengeren sem a dugón nem lehetett kopást mérni,viszont a gyűrű szarrá kopott
a fene pont ezt a szinkombinációt találtam ki én is tudnál segiteni tiéden milyen hátsó és elsö sárvédö idom van vagy hol tudom beszerezni esetleg mekkora hátsolámpa fér el rajta valami kisebb gusztusosabb darab mint xl pl köszönöm előre is:)
Igen. Így valahogy volt. Ezeket vettem észre. És, hogy egész kis rugásra is indult.
nekem a halk üzemmód tetszene a legjobban
megelégednék kevesebb lóval is.......
tuti vannak jó akksik is nasa sem szart használt amikor a holdon kutakodtak, pedig az jó pár éve volt
azóta meg gondolom volt pár látványos fejlesztés
Áááá, már most is butítják az elektro motorokat pont a hirtelen jelentkező nyomaték miatt.
Már a TT-n is figyelemre méltó dolgokat produkálnak

zero
Ez látod igaz!Szerintem nagy valoszinüséggel változna a morál a motoros és a vadör között is!bár por lenne de zaj nem!
Kiváncsi lennék!Biztos nem lenne egyszerü megszokni mivel nem egy bizonyos fordulaton adja le a maximális teljesitményt hanem azonnal Meglepehtést azt birna okozni!
De ahogy ini mondja elsö hátsó hajtással még érdekesebb lenne!
összkerekes motor...
Ezeknek a bringáknak még valóban a hatótáv az achilles sarkuk
A kérdés az,hogy mikor engedik rá a nagyközönségre a fejlett akkumulátor technikát mert,hogy már létezik az tuti.A hadi ipar kb. 20-30 évvel jár előrébb mint a polgári dolgok.
Sokáig azt hittem,hogy utálni fogom ezeket mert én mennyire Otto motor párti vagyok,de ma már úgy gondolom,hogy a motorozás(endurózás ) a fontos nem az,hogy mivel csinálom.
Én is felraktam egy FCR 40-est és ha lett volna annyi pénzem ami nem hiányzik akkor megveszem.Pontosabban már akkor sejtettem,hogy nem marad sokáig az XR(csak akkor még más terveim voltak )szóval nem volt nagyon látványos a dolog de jobban vette a gázparancsot és nem torpant sehol.Agresszívabb lett
Ahol kipróbáltam ott nem is volt durva a különbség de később a hegyen jól jött volna az a kis + hirig
Megjött a cucc.
aztán mivel MO-n élsz igy mehetnél az elektromos bringákkal együtt rendszám,buko nélkül..elvégre elektromos
de én is kiváncsi lennék egy ilyenre!csak szerintem az a baj hogy olyan akksit még nem találtak ki ami hosszu távon birja ezért nincs ilyen!
De azért az milyen szar lenne ha hasitassz,a töltökábel leesik a földre és mindenki annyit lát hogy egy konektor lóg ki a seggedböl
meg az mekkora cumi ha rá is mész
Ment a válasz Tipcsi!
asszem leirtam mindent..vagyis nem a számom nem adtam meg de mindjárt elküldöm azt is!