A rugónak szerintem csak annyi szerepe van ,hogy a berugókart vissza húzza,de ha kézzel felemeled akkor utána ugyan úgy le tudod nyomni vagy is át tudod forgatni a motort.
sík terepen szar gödrös úton(pl csatornapart szárazon) sokkal jobb mint az xr
ennek az elődje lenne a legjobb mert az rövidebb fordulékonyabb, se sajna nincs önindítója és alapból 30 literes a tankja
nekem az xl600sem tetszik pedig tudnék egyet reális áron egy nagyon facát
de akkorsem.......
ja és a domi hátsó kereke 17es arra nem igen van normális crossgumi
xr4 karbi képe van valakinek? nagy méretben?
most "találtam" egy picike o gyűrűt az etanolban de nem tudom honnan került oda
az biztos hogy nem az oldalán lévő spriclis akárminek az o gyűrűje mert azt félretettem
nemrég volt itt egyik cimbiés számolgattuk hogy kb annyiba lenne mint egy másik motor(86-87es ténéré) szóval full tuning tuti nem lesz
persely, karbi, vezérműtengely, kipuff, tuti lenne 250 felé
ellenben ha fúrni kell akkor rákérdezek a perselykészítésre, de ha szarozni kell sokat a hengerfejjel akkor nem lesz
ténérében meg ott a nyomaték ami kell,lehet nagy pakkokkal túrázni az xr meg jó lesz hegyet mászni oda úgyis futóval megyünk
pár év múlva meg meglesz a gyerek(esetleg a nej) gépe
Helló tudnátok segíteni van egy Honda-xl-600-rmg és az lenne a problémám hogy hidegen rúgásra indul de ha bemelegszik akkor rúgásra csak durrog meg csattog de viszont tolásra 1-m belül beindul de viszont a karbi túlfolyón csöpög a benzin ha oldalt sztenderen van mi lehet a gond? előre is kösz
eszembe sem jutott az ilyesmi
én meg szarakszom a hézagolókkal