Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

baszki ezt előbb is felrakhattad volna......
eszembe sem jutott az ilyesmi
én meg szarakszom a hézagolókkal
Egyszer ígértem hogy rakok fel képet a szelep állításról indikátor órával.
A rugónak szerintem csak annyi szerepe van ,hogy a berugókart vissza húzza,de ha kézzel felemeled akkor utána ugyan úgy le tudod nyomni vagy is át tudod forgatni a motort.
Már gondoltam erre is,de előbb megpróbálom a visszahúzó rugót.Ez is a gyengéje az xr4-nek.Mindenesetre köszönöm szépen.
Csak nem a vezérlés ugrott át és meg ütközik a szelep a dugattyúba.?!
Ha a berúgókar visszahúzó rugóm eltört akkor nem tudnám lenyomni a berúgókart még dekompresszorral sem?
Én is ugy tudom hogy a hűtéssel volt gondjuk,hajlamosak voltak átégetni a hengerfej tömítést
a 3aj típus nagyon jó, szinte elpusztíthatatlan
ami a képen van annak lehetnek némi hűtési gondjai, de csak ilyen 50-60 fokos sivatagban
Amúgy jók ezek a yamahák megbízhatóak?
múltkor ismerősék voltak bulgáriában ott kifejezetten jó volt a nagy tank, meg ilyen többnapos túrákon nem kell számolgatni mennyi van mé hátra
Minek 30 literes tank? Talán Dakarra készülsz?
Hát igen én is gondoltam már rá hogy veszek hozzá egy 18 as ráfot és átküllőztetem
sík terepen szar gödrös úton(pl csatornapart szárazon) sokkal jobb mint az xr
ennek az elődje lenne a legjobb mert az rövidebb fordulékonyabb, se sajna nincs önindítója és alapból 30 literes a tankja
nekem az xl600sem tetszik pedig tudnék egyet reális áron egy nagyon facát
de akkorsem.......
ja és a domi hátsó kereke 17es arra nem igen van normális crossgumi
Egyszer mentem egy ilyennel kellemesen hintázott
lehet hogy korszerűbb de nem tetszik
ez a bulldog tetszik:
Vegyél inkább dominatort a teneré helyett korszerübb egy kicsivel
xr4 karbi képe van valakinek? nagy méretben?
most "találtam" egy picike o gyűrűt az etanolban de nem tudom honnan került oda
az biztos hogy nem az oldalán lévő spriclis akárminek az o gyűrűje mert azt félretettem
nemrég volt itt egyik cimbiés számolgattuk hogy kb annyiba lenne mint egy másik motor(86-87es ténéré) szóval full tuning tuti nem lesz
persely, karbi, vezérműtengely, kipuff, tuti lenne 250 felé
ellenben ha fúrni kell akkor rákérdezek a perselykészítésre, de ha szarozni kell sokat a hengerfejjel akkor nem lesz
ténérében meg ott a nyomaték ami kell,lehet nagy pakkokkal túrázni az xr meg jó lesz hegyet mászni oda úgyis futóval megyünk
pár év múlva meg meglesz a gyerek(esetleg a nej) gépe
Ini mi lesz a motor tuningal?
próbáld ki hogy melegen a leállítás előtt kicsivel elzárod a benzincsapot
úgy jobban fog indulni
de érdemes állítani az úszószinten
Túl magas az úszószint vagy a szelep aminek el kéne zárnia a benzint ki van kopva és azért durrog mert sok anyagot kap
Helló tudnátok segíteni van egy Honda-xl-600-rmg és az lenne a problémám hogy hidegen rúgásra indul de ha bemelegszik akkor rúgásra csak durrog meg csattog de viszont tolásra 1-m belül beindul de viszont a karbi túlfolyón csöpög a benzin ha oldalt sztenderen van mi lehet a gond? előre is kösz
Oké renben. Majd csörgök.
a kályha ezüstről nagyanyám sparheltje jut eszembe :) hasznos a rozsda ellen bár nem éppen dekorativ,))))
dominator is tetszik nagyon:) deee egyenlöre beérem ezzel