tudnak kérni a mesterek......
régen be voltam indulva a suttogós kipufogóra, csináltak volna 80 körül, egy nagyobb térfogatú többkamrásat ami nem fojtja le de kellően halk
aztán úgy döntöttem legyen inkább hangos
Én amit vettem annak 30mm es a savállócső belső átmérője10.000ft ért sikerült hozzájutnom.Csináltatni akartam hozzá egy 2 az 1be leömlőt 35/50 es belső cső átmérővel 40.000ft ot mondtak rá
Vastagabb mint a gyári,de nem brutálisan,pont jó! Én nem raknám vissza a szívószálat,ehhez kell hozzákarburálni.
Gondolkodtam rajta én is hogy csináltatok valami ilyesmit.
Az enyémbe s-es van de 65-ös. Azt sajnos nem rendeletem a pinkmotortól de lehet kapok a parillánál is mert megyek arra. Akkor ebből is veszek egy párat.
Most csináltam a képet a könyökről.
A vezérlés beállítás alapja: 1. dugattyu felső holtponton legyen 2.vezérműtengely bütykei lefele álljanak és ugy kell jelre rakni.Ennyi.Mikor össze rakod forgasd át egyszer hogy minden rendben és nem ér bele a szelepbe a dugattyú.
köszönöm szépen ,de az nem probléma ,h az enyém CDI-s nem rotoros? és akkor ha jól értelmeztem akkor F-hez kell állítanom a 0fokot? Bocs de már hetek óta ülök mellette. :S
pedig onnan származik az o gyűrű
emlékszem is hogy nyikorgott amikor tekergettem
végülis meglett az alátét is
össze is raktam, már a motoron van, már csak pár apróság kell és üzembe helyezem
Üdv mindenkinek.Új vok még itt ,de egy életbevágó kérésem lenne.Vki aki biztos magában le tudná írni nekem egy Honda XL 200ccm-es,önindítós motor helyes beállítását?Szükségem lenne a vezérlés helyes beállítására,szelephézagokra.Előre is köszönöm.
A gyári leömlő olyan vékony mint a szívószál,biztos folytja a motort.
Viszont ha neked ki van nyitva,akkor biztos hogy több anyag kell. Ahogy külföldi fórumokon nézegettem 175-öst ajánlják hozzá,és alapjáratinak meg egy 68S -t. Az S betű fontos,más méretű furatok vannak rajta mint a gyárin. Első kép sima 68,második 68S. Az alapjáratiból is mindenképp kell nagyobb bele,mert részterhelésen belejátszik az is a keverékbe.
Próbáld meg hogy raksz bele nagyobb főfúvókát,és nagyobb alapjáratit is. Ha így sem lenne jó,akkor még emeld meg a tűt 1-el.
A főfúvóka 175 volt. Most 180, 182,190 próbálva. A jelenség változatlan. De lehet a kipufogó könyököt kéne csak visszacserélni gyári méretűre mert az nagyon vastagnak tűnik.
A mikuni tm 40 es újonnan az u.s.a.-ból az e-bay-röl rendelve posta díjjal együtt 80.000ft ba állt meg egy ismerősnek.Nézz utána,de a használtakkal nagyon vigyázz mert nagy része szét van kopva és az alkatrész nem olcsó hozzá
ha megnézed mennyi ideget ettél meg akkor rájössz hogy már rég el kellett volna vinni szerelőhöz
most már így utólag végiggondolva
nekem amikort elkezdett torpanni utána már ment is az áztatóba
Most hívtam vissza. Utánanézett a karbinak de ezt a V2-es motorokhoz ajánlják és a hossza sem stimmel. Azt ajánlotta keressek egy 40-es Mikunit és az a legjobb hozzá. A Kehihinre ugyanazt mondta mind Te. Ezt a karbit is megtudja csinálni azt mondtais de az is 30-ba kerül. És az új karbi meg 36 a rászerelés, belövés, plusz a vételár. Utánanézek ennek a 40-es karbinak, hogy olyant hol, és mennyiért tudok venni. De előtte mindenképp rátesszük az FCR41-est a haver SXC-jéről, hogy azzal mit mutat.
A fúvókák megjöttek de a várt változás elmaradt.
Arra, hogy ez jó-e az egyhengeres motorra. Mert Mikuni TM 42-be van olyan ami egyhengereshez jó de van ami a kéthengeresekhez van. De az nem az igazi az egyhengereshez.
De azt is mondta, hogy szinte biztos, hogy a kipufogóval van a gond, mert a könyök az enyémen sokkal vastagabb mint a gyári. És, hogy ezt fúvókázással lehet megoldani.
régen be voltam indulva a suttogós kipufogóra, csináltak volna 80 körül, egy nagyobb térfogatú többkamrásat ami nem fojtja le de kellően halk
aztán úgy döntöttem legyen inkább hangos
Gondolkodtam rajta én is hogy csináltatok valami ilyesmit.
Most csináltam a képet a könyökről.
http://www.manualedereparatie....
emlékszem is hogy nyikorgott amikor tekergettem
végülis meglett az alátét is
össze is raktam, már a motoron van, már csak pár apróság kell és üzembe helyezem
Viszont ha neked ki van nyitva,akkor biztos hogy több anyag kell. Ahogy külföldi fórumokon nézegettem 175-öst ajánlják hozzá,és alapjáratinak meg egy 68S -t. Az S betű fontos,más méretű furatok vannak rajta mint a gyárin. Első kép sima 68,második 68S. Az alapjáratiból is mindenképp kell nagyobb bele,mert részterhelésen belejátszik az is a keverékbe.
Próbáld meg hogy raksz bele nagyobb főfúvókát,és nagyobb alapjáratit is. Ha így sem lenne jó,akkor még emeld meg a tűt 1-el.
most már így utólag végiggondolva
nekem amikort elkezdett torpanni utána már ment is az áztatóba
A fúvókák megjöttek de a várt változás elmaradt.
De azt is mondta, hogy szinte biztos, hogy a kipufogóval van a gond, mert a könyök az enyémen sokkal vastagabb mint a gyári. És, hogy ezt fúvókázással lehet megoldani.