Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A múltkori nagy esésem színhelye.......most egy kicsit jobban ment
http://youtu.be/fc4LdJGWC58
Vazze te miller vagy! ,két xr4!?!?,áruld el mivel foglalkozol ?
Le sem merem irni milyen gépet vennék ha ilyen gazdag vónék!
Hajrá
nekem elsőt csinált azon szerintem 6os csavar van
minden közbe beégetett egy XR400 feliratot, aminek nemigazán örültem
asszony tuti kiszúrja aztán meg majd mindenféle rongyokat soppingolni dacból
Nekem árban nem volt olyan nagyon olcsó,ennyiért komolyabb gépet is vehettem volna......pláne a két XR árából.
Pont a mondandód második része miatt vettem én is inkább ezt a típust
Azért nézd meg,hogy mekkora furatok vannak rajt,mert az enyémre 6 os likat furt de az xr nek 8 as a csavarja!
Beszélek a főnökkel róla és ha rábólint, akkor elviszem a barátnőjéhez. Kiteszem ott és este megyek érte. Bár sokszor úgy vagyok, hogy megnézem a videódat és az kielégít. Már motorozni sem kell utána.
én is tudom,hogy az xr4 nem a legújabb,és legjobb konstrukció,de ár érték arányban verhetetlen,ennyire kevés pénzböl nem hiszem,hogy lehet endurózni más géppel! ,nem üzemórás,szinte elnyűhetetlen,(még sose tört le a vizhütő ),van pár cimborám akik,fele annyit sem motoroznak mint én de jóval több pénzt nyel el a motorjuk!(crf,rmz,exc stb)
még én sem tettem fel, már megvan a fékbetét is, de szerintem a tavaszi erdélyi túrát kibírja még a betét, kár kidobálni még
]Én erre azt szoktam mondani a cimbiknek, hogy ha motorozni nem is de inni megtanítom őket. .........Elég jól tanulnak.
Örömmel látnánk! Szombatonként szoktunk menni,és tulajdonképpen olyan 10 órától sötétedésig megyünk.
Szerintem onnan ahonnan a tied ,Kopasztól!
az xr gyári tárcsa hátra 54000ft,még jó hogy lehet kapni!
még egy métert sem mentem vele ,de majd beszámolok,hogy milyen!
Igen azért motor és motor van különbség. Hiába szeretem a motoromat azért szombaton kiderült,hogy pl. az EXC 530 nem pattan úgy el a fagyökereken,göröngyökön mint az XR4.
határok... engem mindig avval baszogtattak hogy pedig a motor tudja ám....
na de egy alföldi hobbimotoros nem tud hegyen gyakorolni
Elmennék egyszer veletek is motorozni. Mennyi időre szoktatok menni.
mennyit estem-keltem arra
ha belegondolok az elmúlt 2 évben nem tettem le annyiszor a kormányt összesen mint ott
ráadásul 2x is más vitte fel a gépem meg 1x húztak
Igen ez így van. De közbe azért mást nyújt a Berg. Mondjuk nekem nem a motor szabja meg a határokat.
Penc és Rád között.
Nézem én is. Fasza. Hol van ez?
ha végre sikerül beállítani akkor agyon se lehet verni
a berget 2x fullgenerálni mire ezt megbontod
Köszi
A dombbal én is mindig úgy vagyok hogy széttépem, de amikor élőben meglátom,mindjárt nem vagyok olyan vérmes Most ugyan felmentem rajta,igaz nem a középső nyomon,de elég is volt belőle...........kéne egy jó nagy eső hogy lemossa a vastag port róla. A dombról azt kell tudni,hogy kb négykézláb kell felmenni rajta..........filmezés után felmentem a motoromért,és pár percig alig kaptam levegőt,teljesen kivoltam
A srác megint elmondta, hogy mennyire felesleges mert ez a motor sz@ar. Bár most hozzátette, hogy azért supermotónak jó és, hogy nem kell annyit szervizelni mint a Berget.
tudok vele kanyarodni, persze nem úgy mint a crossos gyerekek
még aszfalton is tök állat döntögetni néha a legszélső bütyök is hozzáér az aszfalthoz
felfújom 2,5 bárra(lehet lehülyézni) aztán semmi sem állít meg a siratófalakon kívül

a hátsó féktárcsád honnan van? feltűnően hasonló a mintája mint az enyémnek
5 éve van nálam a gép,ami a sikinél volt az nem ez!
ez "kicsit" jobb bőrben van!
az a gép a Garai robi é volt!