Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Azt hittem valamilyen speciális, erre a célra használható anyag. Köszi.
a 140 es hátsó gumihoz nem kell oldalsztender mert megáll a motor simán azon a széles gumin ,lehet azzal kanyarodni? ,és sárban haladni elöre?(nem lapjára),xr 650 re is elég a 120 as gumi!
Nem ezt a motort volt eladó a Sikinél ?
Meg fog vadulni meglátod
most néztem a videodat,nagyon fain!nagyon kopróbálnám ezt a "kis"dombot!
Igen kitaláltam. Ahogy lesz idő akkor kiveszem a nitróból és kipróbálom. Ha ugyanaz lesz a helyzet ami eddig( és félek, hogy nem lesz változás) akkor teszek rá egy másikat. Most beszéltem a sráccal aki árul ilyeneket, és van is neki. A héten megyek debrecenbe és akkor útba ejtem, és veszek egyet. Majd beszámolok, hogy milyen fejlemények lettek ha érdekel.
Köszönöm a mindenre kiterjedő választ
nekem a hátsó 140es, de még így is sokszor elássa magát homokon
igaz 120ast akartam de nemigen van ebben a six days-ban
21" van 80/100,90/100 ennyi
18" van100/100,110/100 ennyi
én hátra mindig 100/100 at teszek sárba jobb a keskenyebb gumi!
sajna azt nem tudom,hogy alul gyengült e a gép mert amikor bent volt a hot cams akkor mindig forgatva volt a gép mert tettszett,hogy mennyire megy fönt ,de szerintem biztos veszit valamennyit az alsó tartomány forgatónyomatékából!
21" van 80/100,90/100 ennyi
18" van100/100,110/100 ennyi
én hátra mindig 100/100 at teszek sárba jobb a keskenyebb gumi!
sajna azt nem tudom,hogy alul gyengült e a gép mert amikor bent volt a hot cams akkor mindig forgatva volt a gép mert tettszett,hogy mennyire megy fönt ,de szerintem biztos veszit valamennyit az alsó tartomány forgatónyomatékából!
Mi a helyzet karburátor ügyben kitaláltad már mi lesz a sorsa?
kicsi nem motorozás:
méhészkedem hobbi szinten, szoktam propoliszt készíteni
ez egy gyantaszerű anyag amit alkoholban feloldva fogyasztható állapotba lehet hozni, az elkészítése nagyon macerás és szemetelős
a kifolyt anyagot semmi sem viszi le csak a tisztaszesz (még a gyógyszertáros benzin sem) vagy súrolni valami agresszív szerrel
most jön a motor:
szóval, ha a karbiba gyantás a lerakódás akkor nemigen jön ki mástól csak alkoholtól
HA gyantás anyag van lerakódva............
Geoxid hidegzsíroldó /aluminiumra/
aluminiumbarát hideg zsíroldószer.
hideg-meleg zsíroldásra(aluminium főző,sütőfelületek,grillrácsok,edények,sütőterek
,fritőzök,
elszívóberendezések tisztítására...
geoxid zsíroldó /aluminiumra/750 ml sz.fejes 620 ft+áfa (775 ft)
Nekem is volt fent mindkettő. Az biztos, hogy a bridgestone tovább bírja. De az is igaz, hogy ezek addig az igaziak amíg jó éle van, és nálam az mindkettőnél viszonylag hamar elment. Mondjuk nekem nehezebb a motorom és fékezésnél jobban is használom az elejét mind kéne. Szerintem max annyival jobb mint amennyivel drágább, de ha valaki mindíg az ideálisat szereti akkor nem várja meg úgy sem, hogy legömbölyödik.
Nekem még nem tört le bütyök róla,pedig köves helyen is használom
Ettől függetlenül lehet hogy kipróbálom a Bridgestone-t. Miért nem a gyári méreteket használod? Nincs olyan méretben(110/100, 90/90 v 80/100)?

Azt gondoltam hogy nagyobb fordulaton erősebb lett,és nagyobb kedvel pörög a hegyesebb bütykök miatt,de alacsony fordulaton nem veszített a nyomatékból?
A hidegzsiroldó összetétele:( 5 – 15% kálium-hidroxid, 1 – 5% dietilén-glikol-monobutil-éter,
1 – 5% nem ionos felületakív anyag) Gáztűzhely,sütő takarítására szokták használni (az asszonyok) Bármelyik háztartási boltba kapható.
Nekem volt c18 am de az csak addig jó mig új!ráadásul nagyon törnek a bütykei!
brdgestone M203(front)90/100.M204(rear)100/100,laza saras talajra,homokra,megerösitett körmökkel!
a leghegyesebb profilu tengelyt próbáltuk,fent sokkal erősebb lett a gép,mintha nem akarna elfogyni felűl,végig tolta az egész fordulat tartományt,!
Na de nem tudom mi az a hidegzsíroldó! Én ma beáztattam 2 órát vízkőoldóba is miután kiszedtem a bioetanolból, és azt követően beraktam nitróhigítóba. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen anyag a hidegzsíroldó.
Itt is vannak tengelyek kicsit drágábban Németorszából
http://www.gw-racing-parts.de/...
nekem nyomaték kell nem fordulat...
lehet inkább egy 800as big blokkra kellene beruházni

Én ugy tudom ezek a tengelyek inkább közép és felső fordulatszám tartományban élnek igazán
Nekem a Mitas C-18 bevált,viszont az igaz hogy egy szezon alatt 2 garnitúrát elkoptatok.......nem tudom más gumi mennyivel bírná jobban?
Mi a pontos típusa a Bridgestone-nak? Lehet hogy legközelebb kipróbálom

A másik ami érdekelne,hogy melyik Hot Cams tengelyt érdemes beépíteni,mert ezekhez van 3féle is. Ti melyiket próbáltátok,és pontosan miben változott a motor karakterisztikája?
Nem veszik el az alsó tartományból valamennyi ezekkel a tengelyekkel?
Beáztattam hidegzsiroldóba fél órára.Utána átmostam vízzel majd benzinnel.Végül kompresszorral kifúvattam.
440 es hengerrel,hozzávaló karbival,+hot cams veztengely és máris van egy bivaly xr4 ed,van egy ámerikai oldal(thumpertalk.com),ott azt irják,hogy ugyanolyan tartós ezzel a szettel a gép mint a gyárival!
amúgy egy sima veztengelycsere(hot cams) is nagyon sokat dob a gép erején!(kiprobáltuk!)
Igen küldtem 2 db ot!