Elég sokat mentem mindkét tipussal,szerintem az xr4 sokkal könnyebb motor,nagyon nagy sárban szerintem sokkal nehezebb vele menni,a lefelékben meg föleg,(én magasabbnak is éreztem az xr6 ot),
persze ez az egyéni véleményem,motorerőben szerintem nincs sok különbség,amennyivel talán erősebb az xr6(ugye azér másfélszer akkora ccm),annyival nehezebb is!illetve az xr 4 fűtöműve szerintem jobb(tény hogy újabb fejlesztés)!
Én passzolok. Ennyire nem értek hozzá. Nekem úgy tünik hogy a 400as inkább krosszendúró, a 600 meg túra endúró. Hisz asszem 5 lóerő különbség van a 2 között, de a 600as több mint másfélszer nehezebb. És hasonlók...
A motorsportról két dolgot érdemes tudni:
Költséges!
Veszélyes!
Amúgy tényleg egy kisebb vagyon volt!nekem a Bridgestone gumik nagyon bejöttek,két szezont kibir(a mitas meg egyet sem),és úgy kopik,hogy mindig van éle,sárban nagyon jók,(27000ft volt a pár!)
Elhatalmasodott a problémám. Gyertya tisztítás után már pöffent a gép,de a rugdalások után egyszer csak megakadt a berúgókar. Se szabadon se dekompresszorral nem tudom lenyomni. Akinek van építő jellegű ötlete az kérem ossza meg velem.
Isten őrizz,hogy viszályt szítsak a 400-asok és a 600-asok között
De tényleg mi az amiben jobb vagy újabb a 400?
Az első telót kivéve.Azt sem tudom,hogy jobb-e?
nekem azt mondták hogy kemény terepen nem az igazi, meg amikor így eladoatják már meg van törve a belső szerkezete és már lágyabb
és igazság szerint ehhez van külső amivel lenne tökéletes
ha jól emlékszem 0,8 bar körüli nyomást szimulál
tud csinálni az ember
vagy nem...... addig még megálmodom 37x
amúgy te múltkor küldtél km spirált? mert nem találom sehol de mintha lett volna a kacatok között.......
persze ez az egyéni véleményem,motorerőben szerintem nincs sok különbség,amennyivel talán erősebb az xr6(ugye azér másfélszer akkora ccm),annyival nehezebb is!illetve az xr 4 fűtöműve szerintem jobb(tény hogy újabb fejlesztés)!
Menni kellene vele úgy,hogy épp leszállok a haccáról
Én meg 300000-ért akarom elpocsékolni a 10000 márkás bringámat
Költséges!
Veszélyes!
Amúgy tényleg egy kisebb vagyon volt!nekem a Bridgestone gumik nagyon bejöttek,két szezont kibir(a mitas meg egyet sem),és úgy kopik,hogy mindig van éle,sárban nagyon jók,(27000ft volt a pár!)
De tényleg mi az amiben jobb vagy újabb a 400?
Az első telót kivéve.Azt sem tudom,hogy jobb-e?
Nagyon rendben van a motorod!Látszik nagy becsben tartod.
A zselici dombokat jó lehet vele járni.
tél van vagy mi !kell a gyümölcs!
másnapra semmmi bajod!(kivéve a bakancsos hangyákat a fejbe!)
és igazság szerint ehhez van külső amivel lenne tökéletes
ha jól emlékszem 0,8 bar körüli nyomást szimulál