Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem rossz az az xr4 csak néha kell cserélni ezt-azt rajta
csodálkozni nem kell mert 70 ezerrel vettem........
Hogyééé?
XR4-ről rosszat nem hallottam, erre tessék...
meg is venném ha nem lenne ez az xr4
ma is kínálam egy ismerősnek aztán fintorgott a gomb hiánya miatt
mondtam is neki hogy evvel nemigen lehet bukni.... 300pénz egy rendszámos gépért picsa összeg...
én már kb ennyit buktam az xr4-el 2 év alatt mint a motorod ára.......


Tudok óccón egy eladó füstmentest
nekem megvan/volt teljesbe ez a peterhanseles, vannak benne jó dolgok
egyre jobban füstöl az xr...... hidegen olyan mint fater 2t wartburgja volt
Nem tudom én nem bírom ezeket a vasárnapi operett endurósokat !



Be kellene iratkozni valamelyikhez
ja a 4.3
úgy néz ki sikerült eltalálni a megfelelő fúvókaméretet meg egy minimális fojtást a kipuffba
nekem is csak eddig 1x volt a gépen.... én voltam a túrán a biztonsági tartalék
mondjuk csak 1x kellett lefejteni egy pet-el a wr-be
hétvégén lefotózom majd a tankot
Hogyan lett az 4.3l?Képet tudsz a tankról küldeni?Esetleg egy ilyen tervezett nagyobb túrára nagyon jó lenne akkor.Ha a munka összejön akkor szert teszek egy ilyenre.Az a baj,hogy túl sok a ha...
na de kb 400km-ről hazajöttem vele tankolás nélkül és még majdnem teliraktam a maradék naftával a gyári tankot

most 4.3 lett fogyasztásom úgy hogy még egy kis homokbánya is volt benne
A motor volt tulajdonosa valószínűleg esett vele.Így a tank jobb oldalán,közvetlenül a henger fölött volt egy jó kisujjnyi repedés.Ezt próbáltam már több ízben orvosolni,de eddig nem jártam sikerrel(volt közte hő és benzin álló paszta is).Tavasszal vittem el egy műanyagoshoz ő hegesztette meg.Eddig a benzinben ázást kiállta.Most akarom kitenni egy hő és rászkodás tesztnek.Ha ezt is sikeresen állja akkor jöhet a festés.Utána meg a móka.
Ha ráérek akkor eljövök. Az indulási pontra mennék autóval, és vinném a motort, az autót meg otthagynám.
Mi baja ennek a tanknak?
Akkor ez tényleg későbbi terv lesz.Most megcsinálom a régi-új tankomat.
van ilyen univerzális túratank xr400-600-650-re
azt fel lehet tenni csak kell csinálni előre egy rögzítőelemet, mert a gyári tankon lévő nem passzol hozzá
ha teli van olyan nehéz tőle a gép..........
meg széles meg púpos szóval nem az igazi
enyém 22 literes
A téli hónapokban lehet nekiesek és készítek egy pót darabot.Sose lehet tudni... Még lehet,hogy szükségem lenne egy benzin csapra is,akinek van fölöslegben egy az legyen szíves jelezze.Még esetleg egy túratankra is,persze ha fel lehetne varázsolni az xr-re.
Adja az Isten,hogy úgy legyen.Ott jó helyünk lenne az biztos.
Nekem is ez a bajom, hogy nem nyerek a lottón soha. Bár lehet jelentősen megnőnének az esélyeim ha vennék egy szelvényt
hírlevélben kaptam, gyári cuccokra adnak kedvezményt pl fékbetét

http://dream.honda.hu/articles...
amúgy meg picsába az egész mindenséggel
miért nem nyernek anyámék a lottón
kiköltöznék erdélybe a helyekbe
nekem nagyon olcsó volt
asszem a vasdarab 500ft volt az ócskavastelepen

ha készítesz akkor a 2 furat közép táv max 100mm legyen enyém 105mm emiatt reszelgetni kellett itt-ott
meg a nagyobb buckákon néha belever a kerék a műanyagba
hozzá kell tenni hogy enyhén túlsúlyos vagyok a gépnek és a gumi is nagyobb mint kellene
kb 10-15 perc lenne kicserélni a kutyacsontot csak sajna szettben van a himbarendszer csapágya aztán valami 20 pénz környéke
és rittig nem szabvány méret, átnéztek egy csomó csapágykatalógust de ilyen sehol sincs
amióta megvan az új kutyacsont azóta 2x tettem le a kormányt. egyszer álló helyben, meg tegnapelőtt a homokbányában