Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

udv.
en igazabol oszt nem csinaltam vele semmit megjavult magatol.....egy ket hetre ra allitottam meg kicsit rajta utana kormolni kezdett de szedte a labat rendesen ugyhogy nem is nyultam hozza.....viszont most muszaj lesz megint kicsit allitani rajta szerintem....lehet mar a levego filterem is koszos.....5. be ha oda huzok neki akkor mondjuk nem durran meg torpan csak olyan mind ha valaki huzna vissza a motort es oszt hirtelen megindul...majd holnap allitok rajta es majd irok milett
a gpz nagyon tetszetős darab volt
ha nyernék a lottón tuti vennnék egy ilyesmit a faluban tekeregni
Két éve még meg sem volt
Tudod hány "patent blokkos" gépet adtam már el muszájból vagy csak úgy , ?

A teljesség igénye nélkül
Ez mind igaz szerelem volt ,szóval átérzem
2 éve árultad volna most lenne 3 fasza motorom.
nem kellett volna elpasszolni mindent az xr4 miatt
az életben nem lesz még egy olyan patent blokkos ténérém
Ez már tényleg a vége

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_600r-5160688


A Beta elkelt
Az enyémis durrog de szedi a lábát én nem is merek hozzá nyúlni
Ú!
Igen Bocsánat! Valóban 5 sebességes! A 6. at akárhogyan is szeretném nem veszi be csak kiváncsi voltam figyel e rám valaki
Köszönöm akkor szombaton neki esek rem a vezérlés nem fog ki rajtam össze pakolásnál. Eléggé gyatra service manualt-tudtam letölteni a paripáról, esetleg tudtok jobb minőségben elérhetőt!
Motoros üdvözlettel Lackó bajtárs
igen nem össze vissza kell állítani azért nem is piszkáltam bele valaki el mondhatnám hogy mit hol hányat kell csavarni vagy vlahol ahol le van írva a pontos be állítása gyári kehin van rajta meg szerintetek egy dyno jet mit dobna rajta?
ezeket az állításokat mindig keverem
levegő vagy keverék.......
öregszem, mindent felejtek
A karbit nem ide oda kell állítani, azt bekell állítani Az előbb itt valaki linkelt is be egy irományt róla:)
bocs tiger nek szol meg mindekinek
helló nekem is ugyan ezt csinálta amit neked engem is érdekelne mit kellene csinálni meg neked is volt az a tünet néztem a videódat hogy karbi pucolás után durrogót nekem is csinálja csak ha le akarom húzni kopra a gázt vagy 3-4 ezres fordulaton oda baszok neki olyan mint ha meg állna és durrog mint egy wrc mitől lehet ha tudnál segíteni meg köszönném adok egy msnt oda fel vehetsz ott jobb beszélni:balint1020@freemail.hu
20 ezerért vettem.Egyszer volt használva,de most már nincs nekem rá szükség.Az a munka nem jött össze amihez kellett volna.
szeermusztok
mostanaban hogy hideg lett nekem is furcsan viselkedett a gep....elindult 2 3 rugasra de kis ido utan lealt es tobbszor is egymas utan....oszt kicsit allitottam a alapjaraton es joo lett viszont menet kozben neha megtorpan meg durran egy szepet...kene kicsit allitani a levego benzin kevereken is?
Akkor térjünk rá a részletekre.
Én úgy emlékszem hogy igen,befelé tekerve dúsul. A képen egy MAMI -s iromány látható...........itt is ezt írják.
Amúgy autóknál pont fordítva van,ott betekerve szegényedik,kitekerve dúsul a keverék.
A mostani Mikuni karbimnál is máshogy van. Itt nem lehet a keveréket állítani,csak a fúvókák cseréjével. A kis csavarral csak a mixtúra(benzin-levegő keverék) mennyiségét lehet szabályozni.
Úgyhogy ahány ház,annyi szokás
nézz valahol bowdenest. kecskeméten 2 ezer felé megcsinálták a belső részt
noname gyárival kb megegyezőek 10 pénz felé vannak
Sziasztok fórumtársak lenne egy problémám! Ma csaptam egy kört eső után és sajna elszakadt középen a kuplung bovdenem! Gyárit meg se merem nézni mennyibe kerül, ezért hozzátok fordulnék hogy nem-e van elfekvőbe xr 400-ba való kuplung bovdenetek? előre is köszi, akár ötleteket is szívesen várok hogy tudnék csinálni egyet rá!
Erről a beülőről tudnál kicsit bővebbet és egy árat? Esetleg fotót?
az a kis pöcök betekerve dúsabb lesz?
mert nekem szerintem meg dús
most indul pöccre hidegben
Jó napot XR társak. Voltam népszámolni motorral. Vagyis népszámlálás címszóval dagasztottam a sarat. Megázott a tőzeg és úgy csúszik mintha jég lenne. Többet mentem keresztben mint egyenesen
Így fogok tenni.
Majd beszámolok az eredményről.
Szia,
Ha nincs szelephézag problémája a motornak,akkor mindenképpen azt javasolnám,hogy a CO csavaron állíts egy kicsit,hogy dúsabb legyen(0,5-1 fordulatot),és hidegindításnál egy picit tekerj rá az alapjárati fordulatszám szabályozó csavarra is(kb. 0,5 fordulat),de nem sokat,mert akkor azt éred el,mintha húznád a gázt,és akkor soha nem fog elindulni. Amikor bemelegedett akkor meg visszaállítod(csak a ford szám állítót),hogy ne pörögjön nagyon.
Engem is megtréfált még az előző XR4-em,és szelepállítással,kis dúsítással teljesen megoldódott a problémám.............totál kimerültem a rugdosásban,végül eljött a haverom,és az LC4-el behúzott.
Sok sikert,remélem megoldódik a probléma!
Tisztelt Topiktársak!

Köszönöm a sok hozzászólást!
Mint ahogy eredeti hozzászólásomban is említettem, nem rég volt részleges felújításon a motor, így mechanikus probléma (szelephézag), dugulás, stb. nem lehet.
Melegen indul, és reggel a garázsban is ugyanúgy indul, mint eddig. A probléma akkor jelentkezik, amikor a munkahelyemen kint áll a szabadban egész nap és este akarom beindítani.
A szívató csak 1 levegő elzáró csappantyú, ami valóban vacakabb megoldás mint a külön hidegindító rendszer, de a veterán CB-m karbijain is ilyen van és az mindig indul.
Egyébként nincs összeköttetés a szívató és a gázkar között.
Ha megmelegszik, akkor is nehezebben ejti a fordulatot, vagyis szintén szegény alapjárati/átmeneti keverékre utal.
Mikor felújítás után először beindítottam, akkor fülre állítottam be az alapjárati keveréket, de aztán a gyári értékre. Lehet hogy nem kellett volna. Mindenesetre a legközelebbi útra viszek magammal kis csavarhúzót, és ha megmelegedett, akkor beállítom, ahogy jó neki.