alacsony nyomásnál szétbassza a külső a belsőt,araszol ki a segge, nagyon könnyen felütődik a felni stbstb
szóval tapasztalataim szerint csak sárban jó alacsony nyomással menni
én feltolom 2,5 bárra aztán fasza minden
Köszi az együtt érző szavakat
De nem a türelem a fő erényem
Tényleg vicc,hogy ennyit sem ér senkinek
Mindegy nem tudok mit tenni .
Azért is dühít mert én tudom,hogy tényleg jó
Ha nem mész éles köves helyeken, akkor előre mehet 1.0, hátra 0.8, persze vakszelepekkel. Minnél alacsonyabb a nyomás, annál jobban szétterül a gumi, nagyobb felületen tapad, viszont könnyebb defektet is bekapni.
valamit csak érhet mert legalább fél literrel kevesebbet eszik.
most nagyon jól el van találva mert terepen 5 alatt van a fogyasztása, aszfalton több mert ott húzzuk a gázt mint a hülyék
terepen meg negyedgáztól többet nemigen húzok
A főfúvóka mérete nem befolyásolja sem az indulási készséget, sem az alapjáratot, de még a részterheléskori üzemet sem. Kb. 3/4 gáztól határozza meg a légtorokba kerülő benzin mennyiségét.
Tegnap este sikerült megmérnem, és sajnos nem jók a méretek, így már a rugóút sem lényeges. Elnézést a késői válaszért, de nem vagyok mindennap a garázsban.
látom nagyon jóárasítva lett az XR. sajna senkinek sincs pénze,amúgy az én xr emet nyár elején 320ba vették meg,az akkor elég jó üzlet volt,mert azon nem volt rendszám se.
Ez a tavaly őszin készült. :http://www.youtube.com/watch?v...
Szerintam az idei még nincs fent.
Nem hiszem, hogy hamis lenne mert a 200 literestől a 60 literesig(ezek fém hordósak) minden van. Légszűrő olajig minden.
Ez egy nagyker vagy importőr.
Ha erre járnál jelezd és elviszlek a raktárukba.
egyszer el kellene már menni veletek motorozni, nálatok mindig történik valami extra
nekem szinte mindig eseménytelen a motorozás, mondjuk ma volt egy kirívó esemény eltörte a cimbi a kuplungkart
szerencsére a drz meg az xr karok szinte kompatibilisek
olaj nem hamis? mert ilyen áron az újrakupakolt teszkós csodákat szokták árulni
Pedig felőletek volt az indulás. 3 napos túra volt betervezve de én a földvári híd alatt a Dunába megúsztattam a motort 70 km-után. Azt is hittem megint cseremotort kell hozatni de 500m vontatás után beindult. Gondolhatod mit kaptam a KTM-es kollégáktól, hogy egy narancsos húzza az enyémet.
Ezek itt valami miatt nagyon olcsón adják az olajakat. Másokhoz képest szinte fél áron adják a Shell-t. De ezt is 1300 vagy 1500-tól adják. És a legdrágább is 2300körül van.
Ini!
Amit mailban beszéltünk nem nagyon fog menni ahogy a munkáinkat elnézem mert nem kerülök vissza csepelre mostanában!a 10edik kerületben fogok melozni de gondolom az meg neked nem nagyon jo!de ha mégis jo szivesen segitek és elhozom a motyot neked!
hol találtál ekkora vizet? felénk tiszta sivatag van, egy tócsa nincs a közelben
mondjuk ennek az xr4-nek szerintem tökmindegy milyen olaj van benne, elmenne ez olvasztott libazsírral is
cagivámba volt ez a silkolene de az nem volt olcsó
Nálam a kormány fölött is víz volt. Szerintem a légszűrőházon keresztül a kartergáz csövén. De a hengerbe is men, valamelyik szelepnél.
Nem akarod a Fuchs Silkolene-t? A versenyolaja is olcsóbb mint a Motul 5100-as.
A Motult tudom még szerintem jobb áron is. De most tudok FUCHS Silkolene direkt off road-ba való Electrosyntec. Azt mondják nagyon jó és az ára is az. Én most készülök cserélni mert megúsztattam a motort és telement vízzel.
szóval tapasztalataim szerint csak sárban jó alacsony nyomással menni
én feltolom 2,5 bárra aztán fasza minden