Még valami, a kuplungod csúszni fog eggyel kevesebb csavarral, és a nyomólapot is valósínű a halálba deformálod, nem beszélve a lamellákról, amik a csúszás következtében megégnek, és dobhatod ki az egész kuplungodat:)
S.O.S
Hiba leírás: Fokozatosamn kidobálni kezdte a Dominátorom a 4,5 fokozatot majd egy idő után be sem vette, széthúztam a blokkot de semmit nem látok a váltón és a léptető villán sem, a középső léptető villán / ami egy csavarral le van rögzítve/ állítottam, mert úgy láttam, a görbe pályán mintha szorulna most már kézzel forgatva nehezen beveszi de eléggé nyögve nyelős. Szétszedjem a váltót? így nem látni semmi kopást törést hajlást.Ha valakinek van ötlete nagy segítség lenne,ja szétszedés közben eltörtem a kuplung kosár egyik rögzítő csapját. Nem volt kéznél légkulcsom és betámasztottam persze hogy eltört három cvsappal csúszna a kuplung? Cseréljem mindenképpen? Üdv: Laci!
Jó dolog,de nem vagyok 100% -ban megelégedve vele. Nem nagy hibákra gondolok,de lehetne jobb is. Két dolog nem tetszik,az egyik,hogy a halszemoptika miatt sokat csal,torzít a képen,a másik meg az,hogy messzebbnek mutatja az előttem lévő,és a közöttem lévő távolságot.
Nagyon maximalista vagyok? .......amúgy nagyon szeretem
faca
nekem csak egy kis robogózáás jutott, de az is nyomta az adrenalint
beszorult a kormány a térdemhez aztán majdnem buktam egyet, szerencsére pont nem volt árok az út szélén
xr 600 ba nincs önindittós ebbe egy dominator blokk van bele varázsolva de viszont az xr 650l rendelkezik önindittóval de az szinte teljesen dominator blokk.
Kedves fórum társak, a kuplung bovden problémám megoldódott! Tegnap a haver hozott bontóból nekem egyet! Dupla olyan vastag mint a gyári xr-é, való színű egy sportgépé lehetett! A faterral egy óra bűvölés után rávarázsoltuk a motorra és beállítottuk a holtjátékot! Jobb lett mint volt, eddig is könnyen vette a fokozatokat de most még jobb lett!
az a helyzet hogy nem allitottam a karbin mert most meg joo volt igy nem nyultam hozza....ma erdekes dolog tortent haverom xt 600 val....siman fordulasnal elfektette es meg jart a motor a foldon de nem allitotta fol rogton es mikor folallitotta kuplungal es leallitotta a motort utanna a berugokar megsem mozdult es mikor kitoltuk a betonra eszre vettuk hogy csopog belle az olaj a megfektetett felerol.....kb kinyomta a pakolast a gyujtas deklinel.....azt nem ertem hogy mert nem lehet lenyomni a berugokart....belsulhetett vagy mi?
Van egy eladó vadi új CZ láncom O gyürüs XR 400r hez lett véve,jelenlegi ára boltban 16900ft,ha kell valaki márkatársnak akkor 11000ft ért megválnék töle!
70 392 6846
Pedig nem kellett volna messzire menned Azért Erdélyben még gyűjthetnél egy kis anyagot
Hiba leírás: Fokozatosamn kidobálni kezdte a Dominátorom a 4,5 fokozatot majd egy idő után be sem vette, széthúztam a blokkot de semmit nem látok a váltón és a léptető villán sem, a középső léptető villán / ami egy csavarral le van rögzítve/ állítottam, mert úgy láttam, a görbe pályán mintha szorulna most már kézzel forgatva nehezen beveszi de eléggé nyögve nyelős. Szétszedjem a váltót? így nem látni semmi kopást törést hajlást.Ha valakinek van ötlete nagy segítség lenne,ja szétszedés közben eltörtem a kuplung kosár egyik rögzítő csapját. Nem volt kéznél légkulcsom és betámasztottam persze hogy eltört három cvsappal csúszna a kuplung? Cseréljem mindenképpen? Üdv: Laci!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nagyon maximalista vagyok? .......amúgy nagyon szeretem
Nem csodálom hogy beakad a lábad,a robogó nem éppen a Te méreted
nekem csak egy kis robogózáás jutott, de az is nyomta az adrenalint
beszorult a kormány a térdemhez aztán majdnem buktam egyet, szerencsére pont nem volt árok az út szélén
http://youtu.be/y-fLP09jIiI
Két barátomnak van domija
csak a külső rész kell, a szakadt bele nem
70 392 6846